Skocz do zawartości
badboi

Tani serwer VPS pod ts3

Polecane posty

Witam,

szukam taniego VPS pod ts3 ( maks 50 slotów ). I czy ktoś mógłby pomóc mi ten ts3 postawić ? Jestem kompletnie zielony :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy

Jak bardzo chcesz skorzystać z ciekawej oferty - to w tym tygodniu dokupuję dedyka z OVH GAME (Antiddos L7).
Mogę postawić albo instancję albo VPS KVM - szczegóły co do parametrów i ceny do uzgodnienia - lecz jest to oferta limitowana i raczej nie będziesz stratny ;).

 

Istnieje również możliwość wystawienia faktury przez firmę hostingową - o ile takową potrzebujesz.

 

Zapraszam PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście. Serwer TS3 ze 100 slotami online bierze mniej niż 100mb ramu, procesor głaska po główce, chyba jedynie łącze przy serwerach ts3 ma jakieś znaczenie, oczywiście anty-dddos bezcenny, ale ovh go daje dla vpsów.

Edytowano przez PrecelusMaximus (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, a ma ktoś link do poradnika jak takiego ts3 postawić na VPS ? Chodzi mi o licencje itp. ( 32 sloty, wtedy chyba nie musi być licencji )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy

Oczywiście. Serwer TS3 ze 100 slotami online bierze mniej niż 100mb ramu, procesor głaska po główce, chyba jedynie łącze przy serwerach ts3 ma jakieś znaczenie, oczywiście anty-dddos bezcenny, ale ovh go daje dla vpsów.

 

O "Anty-DDoS solution" OVH na tym forum raczej zostało powiedziane już wszystko - wystarczy poszukać ;)

 

Jest różnica: