Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
- - - - -

[Opinie] Cloudbitly.com

[Opinie] Cloudbitly.com cloudbitly globalnetwork glowanet

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

[Opinie] Cloudbitly.com

#1 marizei

marizei

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisany 14 czerwiec 2016 - 07:22

Niegdyś GlobalNetwork.pl (firma wzięła pod swoje skrzydła użytkowników GlowaNET): https://cloudbitly.com/

 

Opinie o GlobalNetwork.pl są raczej pozytywne, jednak przed Cloudbilty przestrzegam. Na stronie zniknęły dane kontaktowe, Regulamin, również obsługa serwerów, się zmieniła. Nowy właściciel postanowił "od tak" uaktualnić DNS-y i poinformował o tym fakcie użytkowników już z nowej domeny, także tym niezorientowanym o cesji przestały działać serwisy hostowane. Coś w serwerach nagrzebano, bo niektóre dane z moich serwisów przestały się wczytywać lub działać, niestety obsługa milczy na temat - ani słowa wyjaśnień czy przeprosin. Obecnie nie mam w ogóle dostępu do swoich danych chociaż opłaciłem hosting do końca roku - również kontakt z serwisem technicznym się urwał. Bardzo nieprzyjemny hosting. Szkoda, że poprzedni właściciel oddał ten biznes w ręce tak niepoważnych ludzi!!


  • 0

#2 globalnetwork.pl

globalnetwork.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 295 postów
  • Skąd:Warszawa, Polska
  • Firma:BLUE LEAF Sp. z o.o.

Napisany 14 czerwiec 2016 - 11:47

Witam,
 
Na początku chciałbym powiedzieć że usługa cloudbitly.com prowadzona jest przez te same osoby co dawne globalnetwork.pl. Jedyna różnica jest taka że usługi hostingowe zostały przeniesione na chmurę obliczeniową AMAZON. O zmianach klienci byli informowani wcześniej. Wysyłane były informacje co do kiedy należy wykonać aby uniknąć przestoju i nie były to terminy 2/3 dniowe a 2 miesieczne. Wracając do Pana problemu dnia 10/06/2016 roku o godzinie 09:26:52 został wysłlany do Pana ticket o następującej treści:

Witam,

Z Państwa konta rozsyłany jest spam. Z logów wynika, że spam rozsyłany jest przez skrypty znajdujące się w lokalizacji:
/home/xxx/domains/xxxxx/public_html/konf/administrator/templates

Konto zostało zawieszone w celu powstrzymania rozsyłania spamu. Prosimy o informację kiedy kiedy może się Pan zając problemem, wówczas w podanym terminie odblokujemy konto.

Powiadomienie o tickecie zostało wysłane na pocztę email oraz sms na numer podany w panelu klienta. Ticket do tej pory nie doczekał się odpowiedzi z Pana strony. Próbowaliśmy się także z Panem skontaktować telefonicznie - niestety próby były nie udane.  Dostał Pan informację w mailu że wszystkie problemy należy zgłaszać przez system bilingowy który do tego celu służy. Z logów widzę że Pan się tam nawet nie zalogował. Więc proszę na początku zastosować się do naszych zaleceń a później jak Pan to określił w mailu:

„W Internecie nic nie ginie i jeden niezadawolony klient potrafi zniechęcić do usługi 10 innych.” obsmarowywać czy to naszą firmę czy jakokolwiek inną. My po swojej stronie dopełniliśmy wszystkich obowiązków aby Pana poinformować o zaistniałym problemie nie spowodowanym naszym zaniedbaniem czy awarią po naszej stronie.

 

Pozdrawiam,

Piotr Chrostek

 

 


  • 1

#3 spectra

spectra

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 29 postów

Napisany 20 wrzesień 2016 - 08:44

Ponownie zmienili lokalizacje serwerów. Heh i nic nie napisali :P


  • 0

#4 jaffar

jaffar

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 1 postów

Napisany 23 czerwiec 2017 - 08:58

Firma, która nie szanuje swoich długoletnich klientów, a zmiana danych do faktury to problem nie do przeskoczenia. Nawet na tickety z helpdesku nie odpowiadają.

 

Numer telefonu nie działa, na maile nie odpowiadają.

 

OMIJAJCIE ICH SZEROKIM ŁUKIEM


  • 0

#5 muchomor

muchomor

    Często na forum

  • Użytkownicy
  • 56 postów
  • Firma:brak

Napisany 23 czerwiec 2017 - 10:33

Po samym wyglądzie widać że nie warta zakupienia, Aktualnie wszedłem w zakładkę vps'ów i strona się wczytuje tylko do połowy + te ceny, no aktualnie jest wiele więcej lepszych firm z lepszymi cenami i nie tylko.


  • 0

#6 Gość_mFilmy.com_*

Gość_mFilmy.com_*
  • Goście

Napisany 23 czerwiec 2017 - 22:10

Po samym wyglądzie widać że nie warta zakupienia, Aktualnie wszedłem w zakładkę vps'ów i strona się wczytuje tylko do połowy + te ceny, no aktualnie jest wiele więcej lepszych firm z lepszymi cenami i nie tylko.

A i spróbuj zamówić coś:) Ni da rady.


  • 0

#7 octopus

octopus

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 18 postów

Napisany 03 wrzesień 2017 - 01:24

Omijać szerokim łukiem. Przedłużenie hostingu - cena wzrosła 200%. Nie odpowiadają na maile.


  • 0






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: cloudbitly, globalnetwork, glowanet

0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników