Skocz do zawartości
Gość

TeamSpeak - fail again...

Polecane posty

Wszystko to gdybanie lub "marzenia". Wątpliwym jest, by coś się zmieniło. TS jest fajną aplikacją, ale wykonanie i podejście do tematu ich twórców, to dno... Wystarczy spojrzeć na szybkość rozwoju i update'ów. TS Sync? wow! synchronizacja zakładek! po tylu latach od premiery... a wciąż jedyna metoda exportu zakładek, to CTRL+C pliku settings TSa. Client wywala się freezując, gdy w opisie kanału jest więcej niż trzy obrazki... od kilku miesięcy czekamy na 3.0.19 łatający to. Dużo można by pisać o DDoSach, a ja wciąż po pięciu latach prowadzenia TSa szukam "dobrej" serwerowni. Moja jedyna nadzieja, to... TeamSpeak 4! oby w pocie czoła od zera tworzyli czwórkę i dlatego tak traktują trójkę... :)

Jedynie na protokole TCP!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy

Jedynie na protokole TCP!

 

"(...) no po prostu nie! Boże czy Ty to widzisz...."

 

Czy wyobrażasz sobie np. gościa z USA który chce pogadać i łaczy się po TCP z serwerem w Polsce, z wykorzystaniem kodeków Opus które wcale nie są takie lekkie, hmm? Bo ja jakoś nie bardzo....

 

Pierw zerknij chociaż na inżynierię obu tych protokołów, albo chociaż podaj różnice....

Działałoby to najlepiej gdyby był mix UDP/TCP i możliwość przełączania kodeku i jakości względem pingu/odległości - wtedy jestem na tak.

 

TeamSpeak 4? Dobre! :D

To ja zamawiam z miejsca branch kernela linucha 7, albo bilet na euro 2028 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedynie na protokole TCP!

 

TCP się nie nadaje do komunikacji VoIP która ma być błyskawiczna. Możesz go stosować do przekazywania audio i prowadzenia rozmów, w których ważniejsza jest jakość i stabilność, ale nie szybkość.

 

Nawet jak Ci urwie 10% packet lossa to i tak zrozumiesz co druga osoba miała na myśli i zareagujesz odpowiednio w czasie, natomiast jeśli coś takiego przydarzyłoby się TCP to byś sobie zadawał w myślach pytanie jak to jest w ogóle możliwe, że ktoś nie przewidział powyżej 1 sek opóźnienia w przypadku niestabilnych połączeń.

 

TCP działa przy transmisji w jedną stronę, np. oglądając stream na twitchu. Nie ma zastosowania do rozmów dwustronnych prowadzonych w czasie rzeczywistym, chyba że ktoś liczy się z opóźnieniem, co dla mnie jest nie do pomyślenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

TCP się nie nadaje do komunikacji VoIP która ma być błyskawiczna. Możesz go stosować do przekazywania audio i prowadzenia rozmów, w których ważniejsza jest jakość i stabilność, ale nie szybkość.

 

Nawet jak Ci urwie 10% packet lossa to i tak zrozumiesz co druga osoba miała na myśli i zareagujesz odpowiednio w czasie, natomiast jeśli coś takiego przydarzyłoby się TCP to byś sobie zadawał w myślach pytanie jak to jest w ogóle możliwe, że ktoś nie przewidział powyżej 1 sek opóźnienia w przypadku niestabilnych połączeń.

 

TCP działa przy transmisji w jedną stronę, np. oglądając stream na twitchu. Nie ma zastosowania do rozmów dwustronnych prowadzonych w czasie rzeczywistym, chyba że ktoś liczy się z opóźnieniem, co dla mnie jest nie do pomyślenia.

W takim razie podważalibyśmy tutaj jakość VoIP-Mumble, który działa udp+tcp/tcp-only. I w żadnym wypadku nie ma problemów z komunikacją, opóźnieniami, zrywaniem sync. na poziomie tcp-only, gdyż korzystam z tego zarówno ja, jak i około 30 moich znajomych i ich znajomi. Grają w gry, rozmawiają..i nikt nie stwierdził, że powstaje jakakolwiek anomalia, która nawiązywałaby do tego co Pan mówi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim razie podważalibyśmy tutaj jakość VoIP-Mumble, który działa udp+tcp/tcp-only. I w żadnym wypadku nie ma problemów z komunikacją, opóźnieniami, zrywaniem sync. na poziomie tcp-only, gdyż korzystam z tego zarówno ja, jak i około 30 moich znajomych i ich znajomi. Grają w gry, rozmawiają..i nikt nie stwierdził, że powstaje jakakolwiek anomalia, która nawiązywałaby do tego co Pan mówi.

 

Zobacz sobie jak się zachowuje TS podczas średniej wielkości DDoSa, a jak Mumble, to może zrozumiesz co miałem na myśli, bo przy 0% packet lossów to możesz sobie te pakiety nawet przez proxy w USA przesyłać.

Edytowano przez Archi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I problem z TS3 jest :( nadal nie załatana jest dziura oto link dla ciekawskich https://r4p3.net/threads/server-crash-3-0-12-3.1386/#post-11158

Dlatego polecam stać nawet i kilka miesięcy po aktualizacji na starszej wersji.

 

Jeżeli wszystko będzie okej to wtedy aktualizowac.

 

 

Ja mam taką dziwną myśl, że te "dziury" mają na celu pomoc w wyłączeniu serwerów crackowanych przez teamspeak, gdyż blacklista nic nie daje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego polecam stać nawet i kilka miesięcy po aktualizacji na starszej wersji.

 

Jeżeli wszystko będzie okej to wtedy aktualizowac.

 

 

Ja mam taką dziwną myśl, że te "dziury" mają na celu pomoc w wyłączeniu serwerów crackowanych przez teamspeak, gdyż blacklista nic nie daje

 

Jeżeli nawet stara wersja ma buga, to trzeba aktualizować licząc, że kolejne fixy szybko się pojawią. Siedzenie na wersji sprzed roku trochę hamuje rozwój serwera (tym bardziej, że nowe wersje nie służą tylko fixom "anty crash", a też naprawiają uciążliwe "rzeczy").

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×