Skocz do zawartości
Rolej

Packet loss w OVH i inne...

Polecane posty

Cześć.

 

Od prawie dwóch tygodni usiłuje od OVH się wywiedzieć, dlaczego do mojego serwera mam packet loss na poziomie 13%. Problem narodził się po DDoSie (znaczy - został wykryty) i od tego momentu jest przekładanie z Francji na Polskę, jeżeli chodzi o suport. Ja już nie mam pomysłu jak uderzyć, żeby zareagowali. mtr zrobiony, nie jest cudowny, pingi do bramy powinny być o wiele lepsze. Co może być nie tak?

 

ping xxx.xxx.xxx.254

 

PING xxx.xxx.xxx.254 (xxx.xxx.xxx.254) 56(84) bytes of data.
64 bytes from xxx.xxx.xxx.254: icmp_seq=1 ttl=255 time=3.84 ms
64 bytes from xxx.xxx.xxx.254: icmp_seq=2 ttl=255 time=5.57 ms
64 bytes from xxx.xxx.xxx.254: icmp_seq=3 ttl=255 time=3.26 ms
64 bytes from xxx.xxx.xxx.254: icmp_seq=4 ttl=255 time=5.55 ms
64 bytes from xxx.xxx.xxx.254: icmp_seq=5 ttl=255 time=2.83 ms

mtr:

 

mtr -rwc 100 proof.ovh.net 
Start: Fri Jan 29 11:26:48 2016 
HOST: ns3029530 Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev 
1.|-- rbx-1-6k.fr.eu 10.0% 100 1.2 3.6 0.9 8.3 1.2 
2.|-- rbx-s3-6k.fr.eu 0.0% 100 1.9 5.9 0.4 193.9 24.9 
3.|-- proof.ovh.net 0.0% 100 0.4 0.4 0.3 0.7 0.0 
Najbardziej jest to zauważalne przy dropach na TSie. Dropy głównie dotyczą TP, Orange, Vectra oraz dostawców lokalnych w moim rejonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

Ostatnio ktoś na forum pisał, że TPIX sypie do FR bo też jest problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Telefon do nich może w końcu coś zadziałać? Po tej odpowiedzi mam dosyć kobiet w IT:

 

Witam, Liczy sie to co jest tak naprawde na osatnim elemencie infrastruktury, a więc na Pana serwerze - tam strat w pakietach ani opóźnień nie ma, wyżej, sa jedynie 10% opóźnienia i to bez strat, które nadrabia reszta infrastruktury. Co do pingu do bramy - urządzenia CISCO nie mają obowiązku odpowidzi na zapytania ICMP, równie dobrze mogłyby wykazywać straty a jednocześnie działać idealnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powracam do tematu.

 

KVM (Proxmox 4). Sieć w trybie bridge (vmbr0). Dziennie jeden użytkownik potrafi polecieć po kilka razy. Z OVH cały czas to wyjaśniam, jednak Ja i moi użytkownicy mamy już końcówkę cierpliwości. Głównie problem ma TP, Plus, lokalny provider z Wrocławia. Gdzie może być ten problem? Czy problemem może być karta sieciowa w serwerze?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy

Telefon do nich może w końcu coś zadziałać? Po tej odpowiedzi mam dosyć kobiet w IT:

 

 

Hahahaha :D Nawet wiem na którą trafiłeś :D Rozmowa z tą feministką na długo zapada w pamięci :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Hahahaha :D Nawet wiem na którą trafiłeś :D Rozmowa z tą feministką na długo zapada w pamięci :D

 

A tak coś w temacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy

 

A tak coś w temacie?

 

Tak, zerknij na nieoficjalnego twitter'a OVH i na status prac - zobaczysz że od dłuższego czasu ogarniają problemy z siecią ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakiś konkretny twit?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×