Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

kei.pl problem z pocztą e-mail

kei.pl problem z pocztą e-mail poczta e-mail kei

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

kei.pl problem z pocztą e-mail

#1 swieczkos

swieczkos

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 27 postów

Napisany 19 październik 2015 - 17:58

Witam,

 

jakiś czas temu przeniosłem swoją stronę internetową z home.pl do kei.pl. Nie ukrywam, że kierowałem się głównie pozytywnymi opiniami jakie docierały do mnie na temat kei.pl. Na home.pl nie mogłem narzekać, bo miałem co mi było potrzebne, ale "nie miał chłop kłopotu to zmienił hosting".

Od momentu przeniesienia poczty e-mail do kei.pl zaczęły się problemy. Część mail nie dociera do adresata bo jest odrzucana jako spam, część dociera ale ląduje w folderze spam odbiorcy. Na home.pl z takim czymś się nigdy nie spotkałem. Zwracałem się z prośbą o pomoc do pomocy technicznej ale poza tym, że stwierdzili "napisaliśmy do administratora serwera docelowego" nic więcej nie uzyskałem. A sytuacja się powtarza.
Sam nie rozsyłam spamu. Wykorzystuję pocztę do celów służbowych. Wychodzą tylko maile do klientów. Nie rozsyłam nic masowego, ani nie wysyłam żadnych mailingów, ani forum nie ma w tej domenie, które mogłoby powiadomienia wysyłać, nic.
Czyżbym trafił na jakiś pechowy serwer? Może winne jest IP, z którego ktoś coś rozsyła?


  • 0

#2 _Maciej

_Maciej

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 159 postów
  • Imię:Maciej

Napisany 19 październik 2015 - 18:19

Rekord SPF jest poprawnie ustawiony?


  • 0

#3 blfr

blfr

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1208 postów

Napisany 19 październik 2015 - 18:20

Sprawdź, czy IP jest na czarnej liście http://multirbl.valli.org/
  • 0

#4 SiXwishlist

SiXwishlist

    Freedom Forever

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2366 postów
  • Skąd:Great Britain
  • Firma:SiXwishlist

Napisany 19 październik 2015 - 19:02

Od siebie powiem że nie wydaje mi się by w kei.pl poczta działała źle ponieważ kilku klientów posiada tam usługi. Bardziej bym się skłaniał czy aby zachowane są wytyczne dotyczące rekordu SPF.


  • 0

#5 gutek

gutek

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 209 postów
  • Skąd:Wrocław

Napisany 19 październik 2015 - 19:12

Ja mam mejla w kei.pl i czasami mam wrażenie jakby mejle nie docerały do odbiorców lub jakby trwało to "długo". Nie wysyłam spamu, adres ip nie występuje na żadnej liście z powyższego linku. Być może taka ich polityka.


  • 0

#6 kei.pl

kei.pl

    Nowy użytkownik

  • Firma Bronze
  • 23 postów
  • Skąd:Kraków
  • Firma:Kei.pl

Napisany 20 październik 2015 - 07:18

@swieczkos prześlij nam proszę swój numer ID Klienta lub domenę w wiadomości prywatnej. Sprawdzimy, skąd wziął się problem z Twoją pocztą. 


  • 0

#7 swieczkos

swieczkos

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 27 postów

Napisany 22 październik 2015 - 09:03

Rekord SPF jest ustawiony zgodnie z mailem przysłanym przez kei.pl. IP gdzieś tam występuje na czarnych listach (4): http://multirbl.vall...152.10.192.html
@kei.pl: zgłaszałem problem do was już dwukrotnie (zgłoszenia 1590558 i 1583071), jednak odpowiedź sprowadzała się do stwierdzenia, że problem leży po stronie odbiorców poczty. To dziwne, bo kiedy korzystałem z usług home.pl problemów z pocztą nie było a żadnych zmian w konfiguracji nie dokonywałem (nadal korzystam z TB i tych samych ustawień konta, włącznie z treścią stopki pod e-mailem)

@gutek: też zauważyłem, że maile dochodzą z opóźnieniem. Pomiędzy innymi kontami przechodzą natychmiastowo a na kei.pl trzeba czekać kilka lub nawet kilkanaście minut.


  • 0






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: poczta, e-mail, kei

0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników