Skocz do zawartości
Gość Pokuć

Wybór kamery FHD

Polecane posty

Gość Pokuć

Jako że powoli zbliżąją się święta (grudzień) zastanawiam się powoli co by sobie kupić pod choinkę. Pomysłów jest kilka a jeden z nich to kamera Full HD. W temacie kamer jestem zielony niestety a wymagania mam spore :)

 

- Jakość nagrywania Full HD (ew. 4K jeżeli jest sens),
- Dobry zoom optyczny, chciałbym przybliżać obiekty oddalone max o dwa kilometry które będą powoli zbliżały się w moim kierunku (pociągi),

- Dobra jakość dźwięku - filmiki mają iść na YouTube,

- Podczas kręcenia zoomem żebym nie słyszał na nagraniu tego faktu to jest że kręcę zoomem :) Moja obecna kamerka JVC (kupiona w 2007 roku) ma tę paskudną wadę że słychać korzystanie z przełącznika od zoomu a pilot znów przybliża bardzo szybko i się nie bardzo nadaje...

- Brak innych dźwięków wewnętrznych podczas kręcenia i jednoczesnego zmieniania czegoś w ustawianiach etc.,

- Opcja włożenia karty o sporej pojemności (opcje z HDD nie bardzo bym chciał...),

- Budżet do dwóch tysięcy PLN.

 

Opcje dodatkowe:

- możliwość sterowania z tabletu/smartfonu (tylko dedykowane oprogramowanie)

- przesyłanie filmów przez sieć bezprzewodową na dysk czy bezpośrednio na YouTube.

- Mile widziany jeszcze jakiś porządny program do obróbki i edycji filmów. Może być jako osobno zakupiony (tylko nie rzucajcie mi softem za 10 patoli :))

 

Ogólnie zależy mi żeby kamera była dobra, solidna i wytrzymała. Kręcenie będzie miało głównie w leśnej głuszy bądź na polu. Oświetlenie często będzie lipne (tylko źródło światła naturalnego) toteż zależy mi żeby w godzinach wczesnoporannych czy raczej wieczornych jakość obrazu nie była tragiczna. Podobnie w porze zimowej kiedy pada, sypie i wieje i jest szaro :)

Statyw mam więc przyda się też opcja zamontowania kamery do niego :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zbyt wysokie wymagania względem budżetu.