Skocz do zawarto軼i

Zdj璚ie

Ma造 sklepik internetowy - jaki skrypt

Ma造 sklepik internetowy - jaki skrypt sklep internetowy skrypt prestashop

• Prosz si zalogowa aby odpowiedzie
10 odpowiedzi na ten temat

Ma造 sklepik internetowy - jaki skrypt

#1 XYS

XYS

Regularny u篡tkownik

• Firma Bronze
  • 86 post闚
  • Firma:Wolkomp.pl
  • Imi:Krzysztof

Napisany 07 sierpie 2015 - 08:59

Witam,

Firma, z którą współpracuję otworzyła drugą gałąź działalności. W związku z czym stworzyłem im prościutką wizytówkę opartą o WP i tu wszystko ok. Po kilkunastu dniach doszli do wniosku, że warto by było rozszerzyć stacjonarną sprzedaż o prosty i niewielki sklep internetowy. Nie mam żadnego doświadczenia z tworzeniem, administracją skryptami sklepowymi ale podejrzewam, że z około 200 produktami i znikomym ruchu(dość nietypowa oferta) dam sobie radę. Do rzeczy:

- mały ruch(poniżej 1k uu/msc)

- max. 200 produktów(na początek 100)

- zdjęcia, opisy produktów

- koszyk, zamówienie, płatność przy odbiorze, przelewem na konto(bez systemu transakcyjnego typu payU etc.)

- bez allegro

- póki co brak integracji z jakimkolwiek innym systemem, ot po prostu zaoferowanie na stronie tego co w stacjonarnym sklepie

Zainstalowałem póki co Prestashop ale widzę, że jest dość rozbudowany. Udało mi się pododawać kategorie, produkty etc. Pytanie czy znajdę coś mniejszego/lżejszego? 

W presta wystarczy standardowy szablon, zależy mi tylko na zmodyfikowaniu wszystkich danych typu telefon, email. Ten sklep to taki trochę test, jeśli by pojawił się konkretny ruch i pieniądz z tego to znajdą się pieniądze na indywidualny projekt. Póki co chcemy spróbować tą drogą coś sprzedać(może się okazać, że ten projekt nie będzie w ogóle opłacalny). 

Czego oczekuję od Was? Informacji: jaki skrypt, na co zwrócić uwagę etc. 

• 0

#2 is_wm

is_wm

Weteran WHT

• WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 939 post闚

Napisany 07 sierpie 2015 - 09:15

quick.cart

• 0

#3 XYS

XYS

Regularny u篡tkownik

• Firma Bronze