Skocz do zawartości
klient3802

Cała prawda o MintsHost.pl - Czyli jak się traktuje stałego klienta

Polecane posty

 

Dokładnie masz racje to jakaś Polska maniera zeby pytac ? tez mi kiedys z jakis firmy tu z forum czlowiek zadzwonił ! czy przedłużam jakis bzdet , bylem w szoku dla mnie cos takiego jest niedopuszczalne

od tego jest REGULAMIN ! a nie dzwonienie po ludziach z durnymi pytaniami

 

W normalnej serwerowni nie wyłączają serwerów bez pytania tylko stosują regulamin !

 

 

Odbiegając od całej sytuacji dochodzimy do wniosku że nigdy się wszystkim nie dogodzi, bo:

 

1) Pan A spławi obsługę jak większość polaków oferentow dzwoniących z ofertą przedłużenia abonamentu komórki

 

2) Pan B będzie mile zaskoczony że kupił dedyka, zapomniał o jego odnowieniu ( a maile o przypomnieniu poprostu usuwa bo przeciez pamięta o tym i co miesiąc je wysyłają) a tu firma zadzwoniła i się dogadali że on dziś/jutro opłaci a dedyk będzie online

 

3) Pan C nie zyczy sobie jakichkolwiek telefonów czy powiadomień na maila bo on przeciez wszystko wie i pamięta i sam decyduje czy odnowi czy nie.

 

Do mnie z 5 lat temu ( jak nie więcej) dzwoniła Pani z az.pl z pytaniem czy odnawiam domene - kupiona była wtedy za 79 groszy za pierwszy rok w czasach gdy zaczynałem z tym zabawę - powiedzialem że nie odnawiam i rozmowa się milo zakończyła.

 

Jednemu mało 10 przypomnień a dla innego 3 to przesada więc punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.

 

Odnośnie pozostalych uwag to wszystko będzie przeanalizowane i na pewno podejmiemy stosowne kroki by bylo mniej niedomówień czy punktów spornych - bo tych najwięcej zawsze wychodzi jeśli jedna strona przestaje być zadowolona a nie wtedy gdy powinno, czyli przy zakupie usługi i kliknięciu "Tak, akceptuje regulamin" ;)

 

Żadna firma nie jest idealna i jak widać cały czas trzeba cos poprawiać/zmieniać/dodawać/usuwać i jest/będzie to robione zarówno dla mintsa czy BH.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W normalnej serwerowni nie wyłączają serwerów bez pytania tylko stosują regulamin !

 

Nie chcę się za bardzo wtrącać w temat, ale napiszę jak to wygląda u nas, akurat mieliśmy podobną sytuację jakieś dwa tygodnie temu.

Klient również nie opłacił w terminie, serwer dedykowany "czekał" na niego dokładnie 7 dni, po czym wrócił do puli wolnych.

Wszystkie dane zostały usunięte 7 dnia, akurat w ten sam dzień kilka godzin po usunięciu klient się zgłosił z checią opłaty za serwer i dostępu do swoich danych.

 

Ponieważ był to serwer nie zarządzany, dane nie były backupowane i nie mieliśmy możliwości przekazania tych danych klientowi.

Klient oczywiście zrozumiał to i nie ma żadnych problemów, klienta dalej korzysta z naszych usług.

 

Dodam, że ten klient u nas, nie należy do "spokojnych" (jak to polski klient), a jednak nie ma żadnego problemu.

 

Tak więc szczerze to nie wiem po co ta cała dyskusja.

Edytowano przez www.mzone.uk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Jednemu mało 10 przypomnień a dla innego 3 to przesada więc punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.

 

Maniera z dzwonieniem nawet ostatnio home zadzwonił bo brałem na firme testowe jakieś tam pro konto

ja rozumiem każdy chce sprzedać i zarobić ale regulamin MUSI BYC i to jest podstawa dialogu jak bez tego można biznesowac ? takie uzgadnianie na "gębę" może sie skończyć nieprzyjemnie

 

Musze znać oprocentowanie kredytu ktory zaciągam przed jego zaciągnięciem

 

i widzę daliście rade :)

 

  • Z powodu nie uregulowania przez Abonenet opłat w ciągu 7 dni od upływu terminu płatności, w przypadku klientów, którzy nie mają podpisanej umowy - dotyczy serwerów VPS i serwerów WWW (hosting www).
  • Z powodu nie uregulowania przez Abonenta opłaty za serwer dedykowany w ciągu 3 dni od upływu terminu płatności.

nie place i po 72h już nie płacze prosto i jasno a wystarczyło odmałpowac od większych którzy juz przerobili rozne różności :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie jest uzgadnianie "na gębę" szczegółów konfiguracji ( np dokladny model procesora) a tylko pytanie czy odnawiasz czy nie.

 

 

Dużo klientów tez uzgadnia wszystko przez telefon, potwierdza sie im to mailowo i kupują - bo im wygodniej spytać i omówić to w 5 minut rozmowy niż 10 wymiany maili.

 

Regulamin jest zarówno u Nas jak i np w plusie przy odnowieniu komórki - w plusie czytasz go i podpisujesz u kuriera, u Nas zaznaczasz checkboxa.

W BH mamy xx klientów z osobnymi umowami i tez to nie jest problemem - wszystko kwestia dogadania.

 

Pieniądze oddane, dostep do danych dany, regulamin poprawiony i każdy zadowolony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem na ile jest do doprecyzowanie a na ile istotna zmiana regulaminu

zmieniony regulamin powinien dotyczyć tylko nowych umów
lub

zmiana regulaminu powoduje możliwość rezygnacji z usługi i zwrotu nadpłat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie jest uzgadnianie "na gębę" szczegółów konfiguracji ( np dokladny model procesora) a tylko pytanie czy odnawiasz czy nie.

 

 

Dużo klientów tez uzgadnia wszystko przez telefon, potwierdza sie im to mailowo i kupują - bo im wygodniej spytać i omówić to w 5 minut rozmowy niż 10 wymiany maili.

 

Regulamin jest zarówno u Nas jak i np w plusie przy odnowieniu komórki - w plusie czytasz go i podpisujesz u kuriera, u Nas zaznaczasz checkboxa.

W BH mamy xx klientów z osobnymi umowami i tez to nie jest problemem - wszystko kwestia dogadania.

 

Pieniądze oddane, dostep do danych dany, regulamin poprawiony i każdy zadowolony ;)

 

No właśnie było na gębę ( nie chodzi mi o config) kupilem serwer i z wami nie chce emailowac nie odbieram tel itd zwyczajnie mi sie umarło to ile miałem na opłacenie serwera 7 dni czy ?

"ale nie oczekuj że w budżetowej usłudze serwer bedzie czekał nie wiadomo ile na opłatę" --> czyli ile to jest dni godzin ?

 

teraz jest jak powinno byc 3 dni i won kupuje akceptuje regulamin i mogę wam skoczyć a wy mi przez 72h nie skasujecie maszyny proste i jasne a jak będę chciał coś inaczej to sobie podzwonię napisze i sie wtedy dogadamy itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Lata świetlne temu miałem serwer w nazwa.pl i jakieś trzy czy cztery tygodnie przed końcem abo zadzwonił miły pan z obsługi i zapytał czy będę przedłużał na kolejny rok. Akurat byłem już w trakcie kombinowania serwera VPS więc podziękowałem i na tym rozmowa się skończyła. Dla mnie nic szokującego w tym nie ma, no ale polakowi za trzy uje nie dogodzisz - jak firma dzwoni to źle bo zawracają 4 litery, jak nie dzwonią to olewają. Jak piszą maile to spamują, jak nie piszą to też olewają. Ludzie - więcej zrozumienia i minimum szacunku. Firma się stara, chce być blisko klienta, nie traktuje go jak kolejny zbędny i szkodliwy numerek w WHMCS a wam jeszcze źle. Zmieńcie swoją zaściankową mentalność bo inaczej w tym kraju nigdy nie będzie dobrze i jedyne co wam pozostanie to kupowanie serwerów u niemca w Hausen.pl (kiedyś Home.pl).

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie jest uzgadnianie "na gębę" szczegółów konfiguracji ( np dokladny model procesora) a tylko pytanie czy odnawiasz czy nie.

 

 

Dużo klientów tez uzgadnia wszystko przez telefon, potwierdza sie im to mailowo i kupują - bo im wygodniej spytać i omówić to w 5 minut rozmowy niż 10 wymiany maili.

 

Regulamin jest zarówno u Nas jak i np w plusie przy odnowieniu komórki - w plusie czytasz go i podpisujesz u kuriera, u Nas zaznaczasz checkboxa.

W BH mamy xx klientów z osobnymi umowami i tez to nie jest problemem - wszystko kwestia dogadania.

 

Pieniądze oddane, dostep do danych dany, regulamin poprawiony i każdy zadowolony ;)

 

Sorry, że trochę znecrobumpuje, ale jaki jest problem dodać w panelu klienta prostego comboboxa z pytaniem:

 

Czy życzysz sobie powiadomień telefonicznych?

- Tak

- Tylko w ważnych okolicznościach

- Nigdy

 

Jak klient jest niezadowolony, że do niego dzwonią to można go poinformować, że może sobie w panelu odhaczyć tą opcję.

 

I wszyscy zadowoleni.

Edytowano przez Archi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Sorry, że trochę znecrobumpuje, ale jaki jest problem dodać w panelu klienta prostego comboboxa z pytaniem:

 

Czy życzysz sobie powiadomień telefonicznych?

- Tak

- Tylko w ważnych okolicznościach

- Nigdy

 

Jak klient jest niezadowolony, że do niego dzwonią to można go poinformować, że może sobie w panelu odhaczyć tą opcję.

 

I wszyscy zadowoleni.

 

Wrzuciłem do TODO i będzie takie coś pewnie dodane - dzięki za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja dodam od siebie że siedzę od lat w superhost.pl i nigdzie chyba nie ma lepiej jeśli chodzi o płatności. U nich to normalnie robię wpłatę na poczcie, klikam fotkę, wysyłam maila i góra za 20min wszystko działa. Raz nie wpłacałem za serwer ponad miesiąc. Kilka maili dostałem ale tłumaczyłem po prostu że nie ma kasy i opłacę z opóźnieniem. Jeśli chcą to niech blokują, trudno. Nie zablokowali. Czekali, dlatego jestem z nimi i nie narzekam. To samo z zakupem domen. Klikam, lecę wpłacić, robię fotę, wysyłam i nowy adres WWW praktycznie ogarniam w 2godz. w tym spacer na pocztę. Naprawdę polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Tutaj była dyskusja o MintsHost, nie wplataj na siłę innej firmy.

2. Sprawdź datę ostatniej wypowiedzi w temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja dodam od siebie że siedzę od lat w superhost.pl i nigdzie chyba nie ma lepiej jeśli chodzi o płatności. U nich to normalnie robię wpłatę na poczcie, klikam fotkę, wysyłam maila i góra za 20min wszystko działa. Raz nie wpłacałem za serwer ponad miesiąc. Kilka maili dostałem ale tłumaczyłem po prostu że nie ma kasy i opłacę z opóźnieniem. Jeśli chcą to niech blokują, trudno. Nie zablokowali. Czekali, dlatego jestem z nimi i nie narzekam. To samo z zakupem domen. Klikam, lecę wpłacić, robię fotę, wysyłam i nowy adres WWW praktycznie ogarniam w 2godz. w tym spacer na pocztę. Naprawdę polecam.

I stworzyleś te konto by zareklamować hosting.

 

Co wnosi twój post do spraw związanych z firmą mintshost.pl?

 

Może nie jestem jakiś bogatym klientem, lecz osobą z okrojonym budżetem i nigdy nie otrzymałem negatywnej odpowiedzi w stylu "zrób sobie sam" etc.

 

Zawsze mimo najtańszej usługi otrzymywałem pomoc..

 

Wy klienci uznający się za kilentów "biznesowych", którzy płacicie kilka złoty a wymagacie wielu udogodnień lub innych pierdól, wychodzicie z inicjatywą, że ma być dla Was najlepiej.

 

Z usług, których korzystalem i korzystam jestem zadowolony, gdyż mimo niskiej ceny macie wspaniały support za darmo!

 

W Online i winnych firmach za support się płaci..

 

Proszę darować sobie wszystkie komentarze jaki to mintshost jest zły. Jeżeli faktycznie byłoby tak to mintshost niemiałby klientów.

 

 

Pisane z tele. [*]

Błedy ortograficzne wskazane !

Edytowano przez Łukasz Ostrowski
Trochę kultury.. (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×