Skocz do zawartości
klient3802

Cała prawda o MintsHost.pl - Czyli jak się traktuje stałego klienta

Polecane posty

Gość Kamikadze

Ja to się dziwie czemu ludzie tam jeszcze coś zamawiają :D Możliwe, że cena ale potem wychodzi szydło z wora hehe.

 

Mam tam kilka usług, domeny, hosting WWW, miałem VPSa i zarządzam dedykiem z MH i nie mam żadnych problemów. Płaci się wszystko w terminie, support odpowiada w kilka-kilkanaście minut. Jeżeli samemu coś się zaniedba to nie zwala się tego na firmę.

 

Kurde nie opłaciłem abonamentu za telefon i mi wyłączyli - co za chamstwo ze strony firmy telekomunikacyjnej przecież powiedziałem że zapłacę 2 dni temu, ale mi się przecież nie chciało dupy na pocztę ruszyć. To jest nie do pomyślenia...

 

 

Ja to czekam, kiedy sprawa z piracką licencją forum się wyjaśni, gdyż moim zdaniem jest to sprawa do wyjaśnienia.

 

Jasne jest to sprawa priorytetowa bo cały biznes padnie przez sprawę forum... Pewnie cały support już pracuje nad tym problemem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(...) Więc tak naprawdę dałeś sam dupska. (...)

 

Trzeba przyznać, że wypowiedź godna reprezentanta firmy, dbająca o wizerunek, z szacunkiem do byłego i przyszłych klientów.

A tak poważnie to tak chyba możesz do kolegów na podwórku się odzywać a nie do klientów.

 

 

(...)Tak od siebie serio spodziewałeś się że w serwerze za kilka złociszy wymagać nie wiem cudów? (..)

 

Czyli standardowa obrona (taka jak pisałem w http://www.webhostingtalk.pl/topic/42368-opinie-mintshostpl/?p=443873) tj. na stronie i w regulaminie obiecanki cacanki a jak są kłopoty to gadka, że to serwer za kilka złociszy i nie ma co oczekiwać czegokolwiek.

 

 

Kurde nie opłaciłem abonamentu za telefon i mi wyłączyli - co za chamstwo ze strony firmy telekomunikacyjnej przecież powiedziałem że zapłacę 2 dni temu, ale mi się przecież nie chciało dupy na pocztę ruszyć. To jest nie do pomyślenia...

 

Słaba analogia bo telefon jak Ci wyłączą i zapłacisz za niego to Ci go włączą z tym samym numerem i usługami a nie wszystkim innym :)

 

  • Upvote 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poki co mam cały czas jednego VPS z Windows 2008 w MH i jest w miarę dobrze. Uptime mógłby być dłuższy ale też nie wymagam cudów. Wcześniej miałem VPS KVM z Linuksem i też było dobrze. Kilka razy kontaktowałem sie z pomocą techniczną i nigdy nie miałem jakiś złych przygód. Jestem tylko ciekaw jak jest z ta kopią zapasową co 24h czy rzeczywiście ją robią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile rozumiem politykę wyłączania serwerów w przypadku ofert budżetowych. Sami oferujemy serwery dedykowane też w raczej budżetowych cenach, a przynajmniej biorąc pod uwagę różnicę w cenie pomiędzy pecetem, a markową platformą. To dziwi mnie trochę polityka, w której to MH z automatu skreśla klienta, oczywiście kwestia jego historii, czy płacił zawsze na czas i jak długo był z wami.

Imho. brakuje wam po prostu jasnej polityki/procedury, która jest przedstawiana klientowi i daje świadomość, że będziecie się tego trzymać.

Edytowano przez malu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
treść Twojego postu może być podstawą do wytoczenia Tobie sprawy za grożby karalne

 

Art. 190 KK - Groźba karalna
§ 1. Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
§ 2. Ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego.
Nikt tutaj nie grozi popełnieniem przestępstwa więc groźba karalna nie ma miejsca ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej, mnie osobiście w tej sprawie w oczy kole, nie jasny regulamin. Firma powinna wyciągnąć wnioski z zaistniałej sytuacji i poprawić regulamin, opisać dokładnie w regulaminie, co się dzieje z serwerem i w jakim terminie od braku zapłaty. W międzyczasie porozumieć się z klientem, a nawet z podejścia pro-klienckiego, klienta "trudnego" przeprosić za zaistniałą sytuację (nieprecyzyjny regulamin), chyba że w 100% czują, że w tej sytuacji nie zawinili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki

fakt ,może straszenie sądem cywilnym nie jest grożba bezprawną w rozumieniu kk, ale jak narazie to prędzej można jakiekolwiek zarzuty przedstawić pracownikom firmy mintshost a niżeli osobom które udowodniły ,że forum przez kilka dni było na nielegalu.... oczywiście ta konkretna sprawka jest bardzo błacha i offtopic'owa ale fakt , faktem chodzi tutaj o zachowanie i wytyczanie takiej artylerii przy braku licencji na kilka dni a tym samym braku swojej racji :) ... wielkie oburzenie, straszenie i zaprzeczanie ,że taka sytuacja nie miała miejsca jak miała :) ... to nic innego jak brak szacunku dla drugiego człowieka... to główna cecha która reprezentuje mintshost i skreśla ich jako potencjalnego partnera w jakiej kolwiek współpracy.

 

Po za tym dziwią mnie opinie jak ktoś ma 1 vps i twierdzi ,że nie ma żadnej awarii itp... ciesze się i mam nadzieje ,że będzie jak najdłużej :) ... ja akurat miałem w mintshost swojego czasu kilkanascie vps'ow i tylko o tych usługach moge się wypowiedzieć ,że to jeden wielki overselling ( nie mówiąc już o problemach obsługi z podstawami matematyki i przydzielaniem nieodpowiedniej ilości rdzeni który był standardem). Mój pierwszy vps też nie miał awari ale po pól roku zamowiłem dwa kolejne które padały jak muchy.. i tak na przemian jak trafisz na "niezapchaną matke" to nie bedziesz narzekał ale dzisiaj to chyba niemożliwe w mints bo po ponad roku czasu ten mój pierwszy VPS (powiedzmy najlepszy) zaczął dostawać zadyszki (przedewszystkim pod względem szybkości dysku). Swego czasu w ciągu dnia zrobiłem specjalnie "test" gdy mogłem wydać kilka set zł, i przetestować zakładanie vps'ow z automatu które podobno miało zwiekszyc wydajność a przedewszystkim oferować nowe łącze... wyniki moich "testów" można przeczytać w temacie o mintshost.... inna ciekawa historia z obsługi to brak reakcji przez 8 dni po opłaceniu VPS'a z DA w najdrozszej opcji. Fakt nie wysyłałem ticketa aby pośpieszać - specjalnie, ale to tylko pokazuje jak mints realizuje swoje obowiązki i spełnianie warunków regulaminu. Naprawde klienta stawiają na pierwszym miejscu ale tylko gdy ma płacić :)

 

Bardzo dziwną i nie fajną taktyką jest wmawianie klientom ,że potrzebują serwera dedykowanego bo vps jest już za słaby (tak jakby pady były spowodowane przeciązeniem danego kontenera albo zła konfiguracją co oczywiście jest bzdurą... ). Robi się klienta głupiego i namawia do wydania jeszcze większej kasy - taką sytuacje miał mój klient któremu poleciłem mintshost i później żałowałem. Oczywiście po sprawdzeniu zasoby vps'a nie były nawet w połowie wykorzystywane przy największym obciążeniu (konfiguracja nginnx+php-fpm z baza zajmowała ram max 3 na 8 GB ramu, mysqltuner aż piał z zachwytu :) oraz cpu w max 30% wykorzystywane, no ale zapis na dysku wolniejszy niż chyba na usb 2.0 :) ) ... no ale coś trzeba wymyślić .... wiem ze openvz nie ma dedykowanych zasobów ale na najwyższym vps'ie utrzymanie jednej strony z odwiedzinami na poziomie 5tys do 10tys uu/dzien to taki problem ?

 

Zresztą do prac deweloperskich te VPS'y również się nie nadają... no chyba ,że możesz sobie pozwolić nawet na kilku godzinne przerwy w działaniu od 8 do 16.

Edytowano przez Rafiki (zobacz historię edycji)
  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zresztą do prac deweloperskich te VPS'y również się nie nadają... no chyba ,że możesz sobie pozwolić nawet na kilku godzinne przerwy w działaniu od 8 do 16.

 

Jak to tam ostatnio pisał tgx, a co oczekujesz za taką cenę ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jak miałęm coś nie opłacone to dostawałem kilka info na email o tym że usługa taka i taka wygasa tego i tego dnia ..

 

tak to jest jak sie nie sprawdza meila a potem płacz na forum że mintshost taki zły i taki nie dobry

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Ale żeście się uwzięli na B-H/MH...

 

 

MintsHost i Biznes-Host traktują klientów jak tzw. "śmieci".

Ta? Nie zauważyłem - co prawda trzymam usługi nie w MH tylko w B-H ale skoro poruszono temat Biznes-Host.pl... Chciałbym żeby mnie tak traktowali w każdej innej firmie. Nie płacę grubych pieniędzy, więc i kosmicznych wymagań nie mam. Czasem jak coś potrzeba zweryfikować albo doinstalować, wystarcza mi PW do Marka607 i po chwili mam gotowe. Nawet jeżeli chodzi o jakieś niestandardowe opcje które zajmują mu kilka minut a z którymi ja bądź moi użytkownicy nie mogą sobie poradzić.

O ile się nie mylę to Tomek już kilka razy dawał jasno do zrozumienia że MH to jest usługa typowo budżetowa. OK, płacę więc wymagam ale poza stabilnym i w miarę ciągłym działaniem maszyny i supportem do iluś tam godzin więcej bym nie wymagał. Chcesz mieć odpowiedź w pięć minut? To za to zapłać. W dupach się wam poprzewracało od tego dobrobytu i jak już jesteście łaskawi coś zapłacić to są to grosze a wymagania jak za markowego della za 40 patoli.

Siedzę w BH już dwa lata, niebawem przedłużę na kolejny rok. Za taką kasiorę mam więcej niż powinienem.

 

Widzę że niektórzy na siłę chcą dopieprzyć B-H. Bywa, chyba każda firma miała swoje 5 minut hejtu.

Teraz możecie i mnie hejtować, śmiało :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale żeście się uwzięli na B-H/MH...

Ta? Nie zauważyłem - co prawda trzymam usługi nie w MH tylko w B-H ale skoro poruszono temat Biznes-Host.pl... Chciałbym żeby mnie tak traktowali w każdej innej firmie. Nie płacę grubych pieniędzy, więc i kosmicznych wymagań nie mam. Czasem jak coś potrzeba zweryfikować albo doinstalować, wystarcza mi PW do Marka607 i po chwili mam gotowe. Nawet jeżeli chodzi o jakieś niestandardowe opcje które zajmują mu kilka minut a z którymi ja bądź moi użytkownicy nie mogą sobie poradzić.

O ile się nie mylę to Tomek już kilka razy dawał jasno do zrozumienia że MH to jest usługa typowo budżetowa. OK, płacę więc wymagam ale poza stabilnym i w miarę ciągłym działaniem maszyny i supportem do iluś tam godzin więcej bym nie wymagał. Chcesz mieć odpowiedź w pięć minut? To za to zapłać. W dupach się wam poprzewracało od tego dobrobytu i jak już jesteście łaskawi coś zapłacić to są to grosze a wymagania jak za markowego della za 40 patoli.

Siedzę w BH już dwa lata, niebawem przedłużę na kolejny rok. Za taką kasiorę mam więcej niż powinienem.

 

Widzę że niektórzy na siłę chcą dopieprzyć B-H. Bywa, chyba każda firma miała swoje 5 minut hejtu.

Teraz możecie i mnie hejtować, śmiało :)

Normalni ludzie nie bedą hejtowac tylko dzieci :)

 

ja też jestem zadowolony z ich usług

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

absolutnie nie chce mi się czytać argumentów, jak nie potrafi płacić na czas to

- przedpłacać wcześniej

- ustawić terminarz, polecam darmowy Essential PIM
- nie ignorować maili o zapłacie

- przy braku gotówki podawać dokładny czas ostatecznej zapłaty

- nie używać jak nie stać, a usługę kasować odrazu przy braku wpłaty w terminie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzy strony i wydawały by się że ciągle o tym samym. Można by tu pisać o polskich realiach i o tym że klient zawsze będzie niezadowolony. Nie płace = rezygnacja z usługi, dla większości wydaje się to oczywiste, dlaczego firma ma być stratna skoro nie otrzymała pieniędzy w wyznaczonym terminie? W przypadku zachodnich firm czasami jest inny scenariusz, że klient musi sam zrezygnować z usługi, np online, ale w polskie coś takiego by nie przeszło, jeżeli w dalszym ciągu naliczano by dla klienta to że nie korzysta z usługi to okazało by się że krótko po tym pojawiło by się sporo negatywnych opinii, ponieważ jak to przecież nie płacę to jasna sprawa że nie potrzebny mi już ten serwer. Nie należy się też oszukiwać że z usług takich firm korzystają gimbusy, którym nie chce się czytać tylko klikają dalej, a po jakimś czasie byliby zaskoczeni że musza coś zapłacić. Także nie rozumiem zupełnie oburzenia autora, hosting nie może sobie czekać na wielce szanownego pana bo może zechce mu się zapłacić za usługę po dwóch tygodniach, przy każdej internetowej usłudze jest to oczywista oczywistość. Jak już było wspomniane wcześniej, bok na pewno by zareagował w tej sytuacji, a przecież nikt nie jest jasnowidzem i po jakim czasie opłaci usługę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kubah

Jak na na moje - klient dał ciała - no ok zdarza się.

ale patrząc na wypowiedzi chłopaków z BH/MH, wchodzenie w konfrontację, wykłócanie się na 3 strony, rzucanie tekstami typu dałeś dupy, ja bym mu nie pomógł, nie wiem dlaczego ktoś ci dysk wystawia itp. No Panowie, zamiast napisać jednym postem co klient zrobił a raczej czego nie zrobił to drążycie dalej temat.

 

Klient nie zapłacił - blokada usługi, pewnie BH/MH daje jakiś tam okres przed blokadą ale już po terminie. Serwer (rodzaj) pewnie chodliwy to poszedł dalej, nie o odzyskasz IP bo jest w dokumentacji przydzielone do serwera. Chłopaki zostawili dyski w kwarantannie i chcą Ci udostępnić ich zawartość, ale nie ma nic za darmo więc zaproponowali Ci jakieśtam warunki.

 

@autor tematu, myślisz, że ktoś będzie trzymał twój serwer, najlepiej włączony (tylko zablokowany, np na switchu) w kwarantannie? Błąd. Czasami lepiej jest spuścić klienta który płaci jak płaci niż zamawiać nowy sprzęt. Szczególnie jak dana opcja jest chodliwa.

 

 

Ja bym w ogóle tą grandę zamknął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@autor tematu, myślisz, że ktoś będzie trzymał twój serwer, najlepiej włączony (tylko zablokowany, np na switchu) w kwarantannie?

 

No takie dziadowskie ovh tak robi czyli blokuje dostep na switchu no ale oni maja skale

 

no i regulamin napisany

 

12.6. W przypadku nie uiszczenia opłaty za odnowienie usługi lub usług, OVH nie dokona odnowienia

żądanego przez Klienta. Klient otrzyma email powiadamiający o zatrzymaniu działania serwera. OVH

dokona ostatecznego usunięcia wszystkich danych znajdujących się na serwerze w 5 dni po upływie okresu,

na jaki umowa została zawarta. Klient otrzyma list polecony za potwierdzeniem odbioru informujący o

usunięciu serwera z powodu nie uiszczenia płatności.

 

a i tak czekaja wiecej niz 5 dni ale regulamin jest wystarczyło "odmalpowac" od wiekszych

bo teksty w stylu

 

"ale nie oczekuj że w budżetowej usłudze serwer bedzie czekał nie wiadomo ile na opłatę"

 

czyli kimsufi za 15 zl jest usługą pro :)

 

Macie braki w reg nie ma co sie szarpać tylko na papier napisać dupokryjke na przyszłość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały wątek ;)

 

Moje wnioski:

 

a) klient zawalił;

 

b) podejście/postawa firmy i ich przedstawicieli: niedopuszczalna.

 

Ciągle stykam się z sytuacją, że jak coś kosztuje mało to druga strona uważa, że jak coś jest tanie to może nie działać albo, że śmiem oczekiwać cudów za tą cenę.

Edytowano przez pekus (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kubah

a jeszcze jeden wniosek: Usługa budżetowa więc obsługa (reprezentanci) mogą się popisywać chamstwem :P


@dwa posty wyżej
ovh stać na to, żeby sprzęt chwile poleżał, nawet włączony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

@dwa posty wyżej

ovh stać na to, żeby sprzęt chwile poleżał, nawet włączony.

 

dlatego napisałem "skala" i dają 5 dni wiec nasi biznesmeni mogą dać te 48h a napisane maja 7 jak widać teoretycznie :)

Nie zmienia to faktu ze MAJA regulamin który nic nie kosztuje to tylko parę zdań , których brak może kiedyś okazać się bardzo kosztowny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem dedyka w Mints, krótko ale miałem.

Nie przedłużyłem - mail z supportu czy mam zamiar opłacić.

W żadnej innej serwerowni sie z czyms takim nie spotkalem, wszedzie wylaczaja serwer bez pytania.

Więc skończcie mówić o tym jaki to mintshost jest beznadziejny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja co tydzień otrzymuję info na maila (w ostatnim miesiącu działania), że w tym i tym dniu kończy mi się dana usługa...i żebym nie zapomniał jej przedłużyć.

 

Więc...w czym taki minhost jest super?

 

@cdcd: a kto czyta w ogóle regulamin? ;)

Edytowano przez pekus (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem dedyka w Mints, krótko ale miałem.

Nie przedłużyłem - mail z supportu czy mam zamiar opłacić.

W żadnej innej serwerowni sie z czyms takim nie spotkalem, wszedzie wylaczaja serwer bez pytania.

Więc skończcie mówić o tym jaki to mintshost jest beznadziejny.

 

Dokładnie masz racje to jakaś Polska maniera zeby pytac ? tez mi kiedys z jakis firmy tu z forum czlowiek zadzwonił ! czy przedłużam jakis bzdet , bylem w szoku dla mnie cos takiego jest niedopuszczalne

od tego jest REGULAMIN ! a nie dzwonienie po ludziach z durnymi pytaniami

 

W normalnej serwerowni nie wyłączają serwerów bez pytania tylko stosują regulamin !

 

@pekus tak staram sie czytać te umowy "hostingowe" przynajmniej co mi wolno a czego nie na danej maszynie oplaty ukryte kontrakty itp itd a rożne to bywa po swiecie o czym na forum mozna poczytac

 

jak biore kredyt na mieszkanie to i do prawnika podejdę z umowa nie chce skończyć w programie Ryska Cebuli ;)

Edytowano przez cdcd (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×