Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

MicroSMS.pl - Usługi SMS Premium

MicroSMS.pl - Usługi SMS Premium

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

MicroSMS.pl - Usługi SMS Premium

#1 MicroVPS.pl

MicroVPS.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 218 postów

Napisany 15 czerwiec 2015 - 00:01

logo.png

 

Nasz serwis powstał dla klientów, którzy nie chcą czekać tygodniami na rozliczenia z operatorem. 

Nasza firma zapewnia partnerom realizację wypłaty w ciągu 24 godzin.

Nie ważne czy posiadasz duże, czy małe obroty, możesz zlecić wypłatę już od 10zł bez żadnych formalności!

 

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą.

 

http://microsms.pl/



#2 Gość_Pokuć_*

Gość_Pokuć_*
  • Goście

Napisany 15 czerwiec 2015 - 10:54

API umożliwia stworzenie płatności w celu dostępu do danej części serwisu?

Można tworzyć płatność w celu pobrania pojedynczego pliku?

Będą moduły do różnych popularnych CMS typu presta, whmcs, joomla etc?



#3 MicroVPS.pl

MicroVPS.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 218 postów

Napisany 15 czerwiec 2015 - 11:05

API umożliwia stworzenie płatności w celu dostępu do danej części serwisu?

Można tworzyć płatność w celu pobrania pojedynczego pliku?

Będą moduły do różnych popularnych CMS typu presta, whmcs, joomla etc?

 

Czy chodzi Ci o przykładowo taki skrypt? 

http://microsms.pl/f...xamples/demo/1/

 

Bądź wydawanie produktu w zależności od ceny SMS-a?

http://microsms.pl/f...xamples/demo/2/

Myślę, że implementacja w takie CMSy nie stanowi żadnego problemu. 



#4 Gość_Pokuć_*

Gość_Pokuć_*
  • Goście

Napisany 15 czerwiec 2015 - 12:31

Dajmy na to że mam serwis oparty na Joomla i chciałbym aby dostęp do artykułów z danej kategorii był tylko płatny. Da się? :)



#5 protoplasta

protoplasta

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 172 postów

Napisany 15 czerwiec 2015 - 12:41

Zastanawia mnie to, dlaczego post kori został usunięty, ciekawe co w nim było nie tak.

Świetny macie panel, api i możliwość wypłat co 24h, jednak największym minusem są stawki. Szkoda też że nie macie gotowych modułów pod presta czy coś innego, większość osób nie wie jak nawet za to się zabrać, a nie widząc wsparcia dla popularnych skryptów, po prostu przechodzą na coś od konkurencji. Sami za realizacje takiego dodatku też musicie zapłacić, no ale na pewno się to wam zwróci. Nawet niekoniecznie takie moduły musicie udostępniać za darmo, chociaż polacy woleli by ten darmowy wariant, jeżeli cena nie będzie z kosmosu to na pewno wiele osób by się w coś takiego zaopatrzyło. 



#6 Gość_Pokuć_*

Gość_Pokuć_*
  • Goście

Napisany 15 czerwiec 2015 - 12:51

 

Zastanawia mnie to, dlaczego post kori został usunięty, ciekawe co w nim było nie tak.

Bo pier..ił od rzeczy jak zwykle, narzekał i smęcił.

 

Szkoda też że nie macie gotowych modułów pod presta czy coś innego, większość osób nie wie jak nawet za to się zabrać, a nie widząc wsparcia dla popularnych skryptów, po prostu przechodzą na coś od konkurencji

Nie wiem czy to dobry przykład ale zaryzykuję - system płatności transferuj posiada dość sporo modułów i właśnie w tym upatrywałbym sporego (nie że zaraz znacznego) sukcesu jaki udało im się odnieść. Instalacja i konfiguracja względnie prosta, nawet osoba niespecjalnie obeznana powinna sobie z tym poradzić. Zamiast szukać programisty czy samemu kombinować z API wystarczy pobrać, wrzucić, zainstalować i skonfigurować. Klika kliknięć i gotowe.



#7 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 15 czerwiec 2015 - 13:53

Zastanawia mnie to, dlaczego post kori został usunięty, ciekawe co w nim było nie tak.

[...]

 

wiesz jak to jest, cenzura, mała krytyka, pisanie o stawkach/cenach to usuwają



#8 protoplasta

protoplasta

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 172 postów

Napisany 15 czerwiec 2015 - 16:24

Nie wiem czy to dobry przykład ale zaryzykuję - system płatności transferuj posiada dość sporo modułów i właśnie w tym upatrywałbym sporego (nie że zaraz znacznego) sukcesu jaki udało im się odnieść. Instalacja i konfiguracja względnie prosta, nawet osoba niespecjalnie obeznana powinna sobie z tym poradzić. Zamiast szukać programisty czy samemu kombinować z API wystarczy pobrać, wrzucić, zainstalować i skonfigurować. Klika kliknięć i gotowe.

Dokładnie o to mi chodzi. Jeżeli zakładałbym teraz sklep to pewnie skorzystałbym z transferuj bo mają wszystko gotowe i nie muszę się sam z tym bawić, inne firmy o to nie dbają i na tym tylko tracą (chociaż dotpay coś tam ma ale nie ma aż takiego wyboru).



#9 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 15 czerwiec 2015 - 16:43

Dokładnie o to mi chodzi. Jeżeli zakładałbym teraz sklep to pewnie skorzystałbym z transferuj bo mają wszystko gotowe i nie muszę się sam z tym bawić, inne firmy o to nie dbają i na tym tylko tracą (chociaż dotpay coś tam ma ale nie ma aż takiego wyboru).

 

dotpay w swoich poczynaniach często ludziom podpadał, można poczytać sporo na necie o nich



#10 MicroVPS.pl

MicroVPS.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 218 postów

Napisany 15 czerwiec 2015 - 23:21

Dajmy na to że mam serwis oparty na Joomla i chciałbym aby dostęp do artykułów z danej kategorii był tylko płatny. Da się? :)

 

Wszystko się da. Planujemy dodać za darmo takie moduły, jednak pierw wypuścimy kilka sklepów do gier.



#11 MicroVPS.pl

MicroVPS.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 218 postów

Napisany 24 luty 2016 - 01:10

Weź udział w konkursie, wygraj kubek i baluj razem z nami! smile.png

 

kubus.jpg

 

Więcej informacji znajdziesz tutaj.



#12 wlodziu

wlodziu

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 289 postów
  • Skąd:Wieluń

Napisany 24 luty 2016 - 08:31

Jakoś nie mogę sobie w swojej głowie ogarnąć słowa "hajs" używanego w firmie i w bannerach reklamowych. To jak kierowanie się do ludzi tylko młodych



#13 SchErk

SchErk

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 223 postów
  • Firma:Newbie

Napisany 24 luty 2016 - 09:06

Jakoś nie mogę sobie w swojej głowie ogarnąć słowa "hajs" używanego w firmie i w bannerach reklamowych. To jak kierowanie się do ludzi tylko młodych

 

"Baluj za kapuste z microsms"

"Baluj za szmal z microsms"

"Baluj za mamone z microsms"

 

Przy tych powyższych słowo "hajs" bije wszystko.



#14 Grease

Grease

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 16 postów

Napisany 24 luty 2016 - 19:51

 

"Baluj za kapuste z microsms"

"Baluj za szmal z microsms"

"Baluj za mamone z microsms"

 

Przy tych powyższych słowo "hajs" bije wszystko.

samo "baluj" już średnio pasuje do oferty firmy która obraca pieniędzmi.



#15 adhd

adhd

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 0 postów

Napisany 09 sierpień 2017 - 22:39

A wiec dodam opinie jako klient microsms.

Panel Administracyjny - bardzo łatwy do opanowania.

Kontakt - tylko poprzez email [?] zero kontaktu telefonicznego! W swoim panelu jest możliwość kontaktu z Administracja - Tylko szkoda ze nigdy jej nie ma! No prawie nigdy , kilka razy miałem problem i po długich przesiadywaniach przed komputerem czekając na kogoś ...udało się. Zapytałem czemu nie odpowiadają na emaila. Usłyszałem że "nie otrzymali"

Moje własne zdanie - jeżeli jesteś pro to obsługujesz firmę w sposób pro - czyli kontakt przy telefonie (którego nie ma, a z klientem trzeba rozmawiać) oraz kontakt email którego także nie ma - bo ja mam w wysłanych a Wy nic nie otrzymujecie.

 

Dlaczego się chciałem skontaktować ?

Bo od pierwszego dnia i do teraz moi klienci piszą do mnie maila - "wysłałem sms , nie otrzymałem kodu zwrotnego- proszę go wysłać)

Tez tak macie ?  Oczywiście tłumaczenie ze wina stoi po stronie operatora . Wiec sam sprawdziłem i wysłałem sms - tak , nie otrzymałem sms zwrotnego ;/ (Play)

Wcześniej byłem w dotpay i nigdy się nie zdarzyło ze ktoś mnie poinformował ze nie otrzymał sms zwrotnego.

Ehhh.

 

Spokojnie , jestem w microsms nowy - może brak mi cierpliwości ale jeżeli tak ma to wyglądać to miesiąc i się wyprowadzam do następnego operatora gdzie już mam założony profil a to kwestia godzinki.

Przejdźmy dalej..... Teraz będziemy wypłacali prowizje.

Zleciłem ja 10 dni temu. Dalej jest w realizacji! Ogłaszacie się ze wypłacacie w 24h ? Zlecenie poprzez paypal 72h robocze(pisze w umowie)

Jeżeli ja już 10 dni czekam to wasze godziny robocze są bardzo krótkie. Tak. Próbuje się skontaktować ale sami wiecie jak , a ze ja jestem dostępny wtedy kiedy microsms nie jest dostępny, wiec o czym tu rozmawiać ?

 

Przez ten krótki czas na razie tyle uwag!

No nie jeszcze jedna , mianowicie kubek " baluje za hajs microsms"

Czy to jest firma PROfesionalna ?

Serio  ?

 

Moim skromnym zdaniem to Microsms baluje za NASZ hajs , a nie my za Jego.

Chyba ktoś tu zapomniał dzięki komu pobiera ponad 50 % prowizji.

Nie wiem już jak to opisać ;/

 

Dam znać po dłuższym okresie. Może znajdziemy w przewadze plusów niż minusów. Ja mam nadzieje ze ku lepszemu microsms będzie się rozwijal.







0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników