Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

SimPay.pl - System mikropłatności SMS Premium z faktoringiem.

SimPay.pl - System mikropłatności SMS Premium z faktoringiem. mikropłatności sms sms premium zapłać przez sms

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
34 odpowiedzi na ten temat

SimPay.pl - System mikropłatności SMS Premium z faktoringiem.

#21 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 14 wrzesień 2015 - 00:17

 

To może ja się wypowiem wobec SimPay.

Sama oferta jest dość atrakcyjna, na pewno przyciąga oko możliwość wypłaty w trakcie miesiąca rozliczeniowego - dobre dla nowych firm, aby móc od razu inwestować zarobioną kwotę.

Sam support to natomiast porażka, d
ziś moja usługa przestała działać - według kodu błędu podany kod API nie istnieje. Skontaktowałem się z SimPay, odpisali na facebooku, że w nocy była migracja na nowy serwer. Otrzymałem informację, że w ciągu dwudziestu minut skontaktuje się ze mną ktoś z działu technicznego. Poinformowałem klientów na swojej stronie, że niebawem wszystko będzie działać i proszę o chwilę cierpliwości. Kontakt z SimPay się urwał, nikt się ze mną nie skontaktował, a klienci odchodzą...
 
Na kontakt email można sobie czekać i czekać. W wyniku prac serwisowych raport za poprzedni miesiąc mieli wysłać emailem - dziwnym trafem nie dotarł, musiałem się prosić telefonicznie.
 
Nie polecam serwisu, póki nie zmienią nastawienia.

 

 

Potwierdzamy że w dniu wczorajszym (w niedziele) wystąpiły chwilowe problemy z komunikacją API dla kilku naszych partnerów. Usterka była spowodowana faktem migracji na silniejsze serwery ze względu na coraz większą ilość rejestrujących i korzystających klientów z naszego serwisu. 

 

Natomiast nie do końca się zgodzę z opinią, że nasz support nie podjął jakiejkolwiek reakcji ponieważ przez cały dzień pracowaliśmy nad jak najszybszym usunięciem problemu. Był on na tyle lakoniczny, że tylko dla niewielkiej grupy naszych partnerów on występował i nasi webmasterzy mieli nie lada problem w celu zlokalizowania źródła usterki. 

 

Na chwilę obecną wszystkie niegodności zostały już zażegnane, oraz każdy nasz partner został stosowanie poinformowany oraz poinstruowany odnośnie zaistniałej sytuacji. 

 

W tym momencie możemy serdecznie Pana przeprosić, oraz zagwarantować że owy błąd nie wystąpi już ponownie. Zainwestowaliśmy naprawdę dużo czasu i pieniędzy w nasz serwis, przez co nie możemy pozwolić sobie na utratę marki oraz zaufania. 


  • 0

#22 KamilMec

KamilMec

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 1 postów

Napisany 13 październik 2015 - 07:30

To i ja się wypowiem.

 

Ogólnie nie ma żadnych problemów po za jednym. Kontak mailowy z supportem jest tragiczny. Na odpowiedź trzeba czekać kilka dni i nie ważne czy to pilna, czy błaha sprawa.

Tak więc polecam się kontaktowac tylko przez telefon, bo na odpowiedź mailową długo można czekac.

 

Myślę, że w ten sposób simpay sam sobie szkodzi, bo przecież dobry i szybki kontakt to podstawa.

Gdybym na początku nie kontaktował się telefonicznie tylko mailowo to bym na pewno z tą firmą nie współpracował, właśnie dlatego że tak długi czas oczekiwania na odpowiedź automatycznie skreśla ją jako kogoś z kim można współpracowac.

 

Wydaje mi się, że simpay stracił przez to masę potencjalnych partnerów.


  • 0

#23 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 16 październik 2015 - 18:20

To i ja się wypowiem.

 

Ogólnie nie ma żadnych problemów po za jednym. Kontak mailowy z supportem jest tragiczny. Na odpowiedź trzeba czekać kilka dni i nie ważne czy to pilna, czy błaha sprawa.

Tak więc polecam się kontaktowac tylko przez telefon, bo na odpowiedź mailową długo można czekac.

 

Myślę, że w ten sposób simpay sam sobie szkodzi, bo przecież dobry i szybki kontakt to podstawa.

Gdybym na początku nie kontaktował się telefonicznie tylko mailowo to bym na pewno z tą firmą nie współpracował, właśnie dlatego że tak długi czas oczekiwania na odpowiedź automatycznie skreśla ją jako kogoś z kim można współpracowac.

 

Wydaje mi się, że simpay stracił przez to masę potencjalnych partnerów.

 

Witam,

 

Nasz support pod telefonem jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

 

W tym czasie również odpowiadamy na wszystkie przychodzące wiadomości. 

 

Ciężko mi Pana w jakikolwiek sposób zidentyfikować, ponieważ Pana login nie występuje w naszej bazie danych oraz z tego co widzę to konto na tym forum zostało założone tylko w celu napisania opinii na temat naszego serwisu.

 

Niemniej jednak na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać maksymalnie wciągu kilku godzin. Jeżeli ma Pan więcej zastrzeżeń - prosimy o kontakt za pomocą prywatnej wiadomości poprzez forum.


  • 0

#24 Gość_l3szcz_*

Gość_l3szcz_*
  • Goście

Napisany 23 styczeń 2016 - 21:49

Tylko mnie zastanawia jak to możliwe,że jedno postowcy was tak szkalują? :)

Zgłoście ich za pomówienia :)


  • 0

#25 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 24 styczeń 2016 - 10:43

Przypuszczamy że są to działania konkurencji ..

Na naszym profilu FB również otrzymaliśmy kilka wpisów z typową kryptoreklamą. 

 

Zamiast zniżać się do tego poziomu, wolimy postawić na jakość i poszerzanie zakresu naszych usług. 

 

Wciągu najbliższych kilku miesięcy pojawi się naprawdę dużo zmian  :)


  • 0

#26 SiXwishlist

SiXwishlist

    Freedom Forever

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2366 postów
  • Skąd:Great Britain
  • Firma:SiXwishlist

Napisany 28 styczeń 2016 - 15:17

Tak z ciekawości by nie przeszukiwać regulaminów i tym samym by zostało dla potomnych. Czy usługa jest skierowana tylko dla klientów na terytorium Polski a jeżeli nie czy wypłata środków jest możliwa na PayPal (prowizję przejmuje odbierający).


  • 0

#27 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 30 styczeń 2016 - 12:08

Tak z ciekawości by nie przeszukiwać regulaminów i tym samym by zostało dla potomnych. Czy usługa jest skierowana tylko dla klientów na terytorium Polski a jeżeli nie czy wypłata środków jest możliwa na PayPal (prowizję przejmuje odbierający).

 

Witaj,

 

W chwili obecnej głównie nasza oferta jest skierowana do mieszkańców Polski, i rozliczenie odbywa się za pomocą przelewu na Polski rachunek bankowy. W pewnych wyjątkach, również wysyłamy na PayPal. Jeżeli byłbyś zainteresowany, zapraszamy do indywidualnego kontaktu - kontakt@simpay.pl


  • 0

#28 SiXwishlist

SiXwishlist

    Freedom Forever

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2366 postów
  • Skąd:Great Britain
  • Firma:SiXwishlist

Napisany 30 styczeń 2016 - 16:33

Dziękuję za odpowiedź, jak wygląda sytuacja w Simpay dotycząca tematu poruszonego tu: http://www.webhostin...ej/#entry456890 Czy sposób działania jest identyczny?


  • 0

#29 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 30 styczeń 2016 - 19:08

Fraudy to jest zmora wszystkich providerów płatności SMS Premium. Aby im zapobiegać, nasza firma: 

 

- Ustaliła dzienne oraz miesięczne limity płatności z danego numeru telefonu

- Potencjalne fraudowe transakcje weryfikuje bezpośrednio u operatorów. 

- Zgodnie z naszą polityką, fraudy do 100 zł nasza firma "bierze na siebie". Dzięki dziennym/miesięcznym limitom, Pana klient musiałby wysyłać SMS przez kilka dni aby przekroczyć kwotę, którą byśmy egzekwowali od Partnera. 

 

Potencjalne numery-fraud mają to do siebie, że próbują wykonać maksymalną ilość płatności jednego dnia, aż do momentu gdy operator zablokuje im SMS Premium do czasu zapłacenia rachunku. 


  • 0

#30 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 30 styczeń 2016 - 22:47

fraudy do 100zł z na:
1 każdy numer w miesiącu
2 wszystkie numery w miesiącu
3 jeden numer w wielu miesiącach

 

czy jeszcze inaczej


Edytowany przez kori, 30 styczeń 2016 - 22:48.

  • 0

#31 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 30 styczeń 2016 - 22:49

fraudy do 100zł z na:
1 każdy numer w miesiącu
2 wszystkie numery w miesiącu
3 jeden numer w wielu miesiącach

 

czy jeszcze inaczej

 

Tyczy to się pojedynczego numeru w danym miesiącu.


  • 0

#32 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 06 luty 2016 - 23:55

wydaje mi się że to o czym piszecie jest nierealne

zakładając zarobek powiedzmy 1000zł

i co miesiąc będzie fraudów 250zł (20 fraudów z 30,75), każdy z innego numeru 

 

będziecie wówczas tracić, bo nie zarobicie ze swojej prowizji na te fraudy
co wtedy zrobicie, podziękujecie klientowi? wytłumaczycie że nie możecie spełnić tego co obiecywaliście ?


  • 0

#33 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 07 luty 2016 - 13:25

wydaje mi się że to o czym piszecie jest nierealne

zakładając zarobek powiedzmy 1000zł

i co miesiąc będzie fraudów 250zł (20 fraudów z 30,75), każdy z innego numeru 

 

będziecie wówczas tracić, bo nie zarobicie ze swojej prowizji na te fraudy
co wtedy zrobicie, podziękujecie klientowi? wytłumaczycie że nie możecie spełnić tego co obiecywaliście ?

 

Witam,

 

W chwili obecnej dzięki zastosowanym limitom (dziennie maksymalnie 100 zł netto [brutto 123 zł], miesięcznie 500 zł netto [brutto 615 zł]) fraud u naszych klientów przy całym ich ruchu wynosi ok. 0,16% (1,6 ‰ Promila).

 

Czym się cechują fraudowe transakcje? Tak jak napisaliśmy wcześniej, osoba dokonuje dużej ilości płatności z jednego numeru telefonicznego. Operatorzy również z tym walczą, dlatego gdy widzą nienaturalny ruch przy nowym numerze telefonu - zazwyczaj po jednym dniu od masowych transakcji blokuje możliwość wysyłania SMS Premium do czasu uregulowania rachunku.

 

Niezwykle rzadko zdarza się tak, aby fraud występował z pojedynczego numeru. Nawet jeżeli, to nasza firma bierze go na siebie.

 

Dlatego fraudy do 100 zł netto wartości SMS pokrywa Simpay. Natomiast jeżeli użytkownik z jednego numeru otrzyma fraud na 125 zł, to cały koszt pokrywa nasz Partner. 

 

Staranie również dobieramy partnerów z którymi współpracujemy. Jeżeli oferowana przez niego usługa sprzyja fraud'om (np. wymiana SMS na gotówkę), to wolimy odmówić współpracy ze względu na dobro ogółu.

 

Jest to odgórna polityka narzucona przez operatorów, i my jako firmy współpracujące z nimi musimy się dostosować. 


  • 0

#34 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 07 luty 2016 - 15:58

no i to jest wypowiedź jakiej oczekiwałem, rozwiewająca wątpliwości


  • 0

#35 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 07 luty 2017 - 11:03

Witajcie,

 

ze względu na wiele niedomówień które jest przy rozliczaniu osób prywatnych z SMS Premium, stworzyliśmy film 

 

https://www.youtube....h?v=Bo2CKBmUiws 

 

który wyjaśnia:

 

  • Ryzyko kontroli skarbowej przy zwykłej wypłacie na konto lub PayPal
  • Ryzyko zakwestionowania umowy o dzieło na umowę zlecenie przez ZUS
  • Rozliczanie za pomocą umowy zlecenie bez statusu ucznia, oraz z.

 

Oraz w kolejnych firmie

 

https://www.youtube....h?v=U0UGBf-lyks 

 

omawiamy jak przy własnej działalności gospodarczej, mając sprzedaż do 8500 zł możemy ponieść 550 zł kosztów, a przy sprzedaży do 15000 zł raptem 750 zł, w rezultacie dając nam w pełni opodatkowane i legalne pieniądze.


Edytowany przez Simpay, 07 luty 2017 - 11:05.

  • 1






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: mikropłatności sms, sms premium, zapłać przez sms

0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników