Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

SimPay.pl - System mikropłatności SMS Premium z faktoringiem.

SimPay.pl - System mikropłatności SMS Premium z faktoringiem. mikropłatności sms sms premium zapłać przez sms

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
34 odpowiedzi na ten temat

SimPay.pl - System mikropłatności SMS Premium z faktoringiem.

#1 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 16 kwiecień 2015 - 13:20

Drodzy użytkownicy WebHostingTalk,

 

Z przyjemnością chcemy zaprezentować nasz system mikropłatności SMS Premium https://simpay.pl

 

Na tle konkurencji wyróżniamy się zastosowanym faktoringiem, gdzie umożliwiamy wypłatę połowy zgromadzonych środków w trakcie okresu rozliczeniowego!

 

Przykład: Partner do 10 Maja zgromadził 2000 zł, w momencie zlecenia dyspozycji wypłaty, Simpay wypłaca 1000 zł wciągu 24 godzin, a reszta środków zostanie rozliczona po zakończeniu okresu. 

 

Informacje w pigułce:

  • Okres rozliczeniowy rozpoczyna się pierwszego dnia miesiąca, a kończy ostatniego
  • Wypłaty w trakcie okresu rozliczeniowego są bezpłatne
  • Na start oferujemy 50% 
  • Raport końcowy generowany jest do 6 lub 7 dnia kolejnego miesiąca
  • Pozostałe środki po zaakceptowaniu końcowego raportu są rozliczane do 5 dni roboczych
  • Nasza oferta jest skierowana tylko dla partnerów firmowych (Z uzyskanego przychodu rozliczani są za pomocą faktury VAT)

Jeżeli Państwo są zainteresowani naszą ofertą, zapraszamy do indywidualnego kontaktu - kontakt@simpay.pl

 

Pozdrawiam serdecznie,

Krzysztof Wojdak


  • 2

#2 Desavil

Desavil

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 567 postów
  • Skąd:/dev/random
  • Imię:Wojtek

Napisany 16 kwiecień 2015 - 14:39

Duży plus za stronę internetową - jest super. :D

 

Czy oferujecie też płatności IVR/PPC oraz zagraniczne płatności SMS Premium?

Jak wygląda podpisanie umowy, wystarczy zwykła rejestracja, czy podpisujemy normalnie pisemną umowę?


Edytowany przez Desavil, 16 kwiecień 2015 - 14:42.

  • 0

#3 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 16 kwiecień 2015 - 14:47

Dziękujemy za miłe słowa :)

 

Póki co same SMS Premium z Polski, natomiast nasza oferta będzie stale rozszerzana.

 

Pozdrawiam,

Krzysztof Wojdak


Domyślnie umowa zawierana jest drogą online, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby zawrzeć pisemną wersje.


  • 0

#4 Desavil

Desavil

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 567 postów
  • Skąd:/dev/random
  • Imię:Wojtek

Napisany 16 kwiecień 2015 - 14:51

To fajnie, że można elektronicznie - jest znacznie szybciej. :)

 

Myślę, że jak wprowadzicie to o czym pisałem w pierwszym poście - SMS Premium dla zagranicy i/lub w sposób prosty z punktu widzenia klienta rozwiązanie płatności IVR/PPC (bo z obecnym jaki oferuje nasz operator klienci często się gubią) to się zainteresujemy.


  • 0

#5 behemoth

behemoth

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1237 postów
  • Skąd:Łódź
  • Firma:swhosting.pl
  • Imię:Jakub

Napisany 16 kwiecień 2015 - 15:01

Planujecie stworzenie modułu do WHMCSa?


  • 0

#6 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 16 kwiecień 2015 - 15:03

Planujecie stworzenie modułu do WHMCSa?

 

Witam,

 

Jak najbardziej, znajduje się on na naszej "to-do" liście.

 

Pozdrawiam


  • 0

#7 pekus

pekus

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 246 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Artur

Napisany 16 kwiecień 2015 - 21:02

Regulamin macie dłuższy niż DP i inne firmy ;)

 

W weekend poczytam i zobaczymy czy klient ma same obowiązki/nakazy i zakazy czy też jakieś prawa ;)


Edytowany przez pekus, 16 kwiecień 2015 - 21:04.

  • 0

#8 pekus

pekus

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 246 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Artur

Napisany 17 kwiecień 2015 - 00:14

Rzuciłem okiem na Wasz regulamin.

 

Niestety...same nakazy/zakazy/obowiązki. Praw niewiele. Do tego trochę nieprecyzyjny ten regulamin.

Nie dziwię się, że nie współpracujecie z klientami - konsumentami.

 


  • 0

#9 RafoX

RafoX

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1433 postów
  • Skąd:Płock
  • Imię:Rafał

Napisany 17 kwiecień 2015 - 09:01

Szkoda tylko że maile potwierdzające nie przychodzą ;)


  • 0

#10 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 17 kwiecień 2015 - 12:29

Rzuciłem okiem na Wasz regulamin.

 

Niestety...same nakazy/zakazy/obowiązki. Praw niewiele. Do tego trochę nieprecyzyjny ten regulamin.

Nie dziwię się, że nie współpracujecie z klientami - konsumentami.

 

 

Dziękuje za wstępne zapoznanie się z naszą ofertą. Nasz regulamin został tak skonstruowany, aby wykluczyć potencjalne nadużycia (Wypłaty pieniędzy z telefonu, organizowanie konkursów bez zgody ministerstwa, gry loteryjne itp.)

 

Oferując usługę, gdzie Pana klient będzie otrzymywał wartość dodaną, w postaci dostępu do płatnej części serwisu, przedłużenia licencji lub innych przywilejów - proszę się o nic nie martwić. Nasz regulamin nie zawiera żadnych "kruczków" działających na niekorzyść Partnera.

 

 

Szkoda tylko że maile potwierdzające nie przychodzą ;)

 

Proszę o sprawdzenie skrzynki spam. Podczas intensywnych testów nasz system wysyłał bardzo dużą ilość powiadomień, przez co niektóre filtry zaklasyfikowały nasze wiadomości jako spam.

 

Pozdrawiam


Jeżeli mimo tego nie otrzymał Pan wiadomości od nas, proszę o kontakt z Biurem Obsługi Klienta kontakt@simpay.pl, aktywujemy Pana konto ręcznie. Przepraszamy za wszelkie wynikłe niegodności. 


  • 0

#11 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 13 maj 2015 - 16:04

Rzuciłem okiem na Wasz regulamin.

 

Niestety...same nakazy/zakazy/obowiązki. Praw niewiele. Do tego trochę nieprecyzyjny ten regulamin.

Nie dziwię się, że nie współpracujecie z klientami - konsumentami.

 

 

Witam,

 

Z dniem 01.05.2015 r., zaktualizowaliśmy nasz regulamin z korzyścią dla potencjalnych partnerów.

 

Zostały usunięte wszystkie "nakazy oraz zakazy"

 

Uważamy że jest on w chwili obecnej o wiele bardziej przejrzysty. W przypadku każdego sporu, w pierwszej kolejności dążymy do polubownego rozwiązania sprawy.

 

Również informujemy o stworzeniu dedykowanego modułu dla WHMCS. Jest on w pełni z automatyzowany, z funkcją dopasowania najbliżej wartości SMS do opłacenia zamówienia. Podgląd znajdą Państwo na stronie https://simpay.pl/dokumentacja-api

 

Pozdrawiam,

Krzysztof Wojdak


Edytowany przez Simpay, 13 maj 2015 - 16:06.

  • 0

#12 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 21 maj 2015 - 11:36

Witam,

 

Mam przyjemność zaprezentować Państwu dedykowaną ofertę handlową naszego systemu płatności https://simpay.pl

 

https://simpay.pl/do..._21_05_2015.pdf

 

Informujemy że dla partnerów z webhostingtalk.pl jesteśmy w stanie zaoferować (w zależności od obrotów) 75% lub 100% wypłacanej prowizji w trakcie okresu rozliczeniowego! 

 

Co to oznacza? SimPay wypłaci Tobie prowizje za uzyskane SMS-y Premium w ciągu 24 godzin od zlecenia dyspozycji wypłaty. Nie musisz już czekać do końca miesiąca na zakończenie okresu rozliczeniowego aby otrzymać należne środki. 

 

Oferta jest ważna tylko do 07.06.2015 r. Jeżeli jesteś zainteresowany, zapraszam do indywidualnego kontaktu kontakt@simpay.pl

 

Pozdrawiam


  • 0

#13 boleknowak

boleknowak

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 33 postów

Napisany 21 maj 2015 - 18:29

Czyli jako osoba prywatna która ma sklepik (np. napisał silnik pod forum) i chcę sprzedać licencję nie może założyć konta?
  • 0

#14 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 21 maj 2015 - 18:46

Czyli jako osoba prywatna która ma sklepik (np. napisał silnik pod forum) i chcę sprzedać licencję nie może założyć konta?

 

Jeżeli nie chcesz firmy zakładać, wygugluj: inkubatory przedsiębiorczości


  • 0

#15 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 24 czerwiec 2015 - 00:05

Drodzy użytkownicy,

 

Ze względu na liczną ilość otrzymanych zapytań, informujemy o umożliwieniu rejestracji partnerom prywatnym! 

 

Oraz podwyższeniu natychmiastowo wypłacanej kwoty do 80% w trakcie okresu rozliczeniowego. 

 

Przykład - Jeżeli do połowy miesiąca uzyskałeś przychód z SMS na poziomie 2 tys zł, SimPay na Twoje żądanie, do 24 godzin wypłaci 1600 zł. Pozostała kwota, czyli 400 zł zostanie rozliczona na koniec miesiąca. 

 

Klienci indywidualni będą rozliczani z uzyskanych środków za pomocą umowy-zlecenie, która będzie generowana przy zleceniu dyspozycji pierwszej wypłaty.

 

Zapraszamy do zapoznania się naszą ofertą.

 

https://simpay.pl

https://simpay.pl/do..._21_05_2015.pdf

 

Pozdrawiam,

Krzysztof Wojdak


  • 0

#16 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 13 lipiec 2015 - 23:28

Witam,

 

Ze względu na liczne zapytania dotyczące rozliczania dochodu za SMS Premium, przygotowaliśmy specjalny artykuł opisujący cały proces, łącznie z potencjalnymi konsekwencjami nierozliczenia się z fiskusem. 

 

https://simpay.pl/bl..._Urzad_Skarbowy

 

Aby być na bieżąco z wszystkimi nowinkami mobilnych płatności, zapraszamy do polubienia naszego fan-page 

 

https://www.facebook.com/simpaypl

 

Pozdrawiamy.


  • 0

#17 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 14 lipiec 2015 - 07:43

przychód + ciągłość + zorganizowanie = działalność bez rejestracji

czyli pierwsza kontrola i gość spłaca:

zaległe zus i karę za prowadzenie działalności bez rejestracji


Edytowany przez kori, 14 lipiec 2015 - 08:28.

  • 0

#18 Simpay

Simpay

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 19 postów

Napisany 21 sierpień 2015 - 12:55

Odświeżam temat aby potencjalnie zainteresowane osoby miały szanse zapoznać się z naszym systemem płatności.

 

Pozdrawiam


  • 0

#19 Mnichu

Mnichu

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 28 postów
  • Imię:Miroslaw

Napisany 21 sierpień 2015 - 22:45

Może któryś z użytkowników forum ospie swoje wrażenia z użytkowania usługi? Teamt wydaje się ciekawy.


Edytowany przez Mnichu, 21 sierpień 2015 - 22:45.

  • 0

#20 kuzer

kuzer

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisany 14 wrzesień 2015 - 00:15

Nie mogę edytować poprzedniego postu, więc napiszę sprostowanie.

 

Trochę niefajnie się zachowali z tym urwanym kontaktem w trakcie błędu serwisu, jednak skontaktowali się ze mną ponownie - sprawa została wyjaśniona. Problem został częściowo naprawiony, otrzymałem również bezpośredni kontakt do właściciela serwisu w razie jakichkolwiek problemów.

 

No cóż, każdemu się może potknąć noga. Myślę, że warto jednak dać serwisowi szansę  :)
Szczególnie, że mają podejście jednostkowe - idzie się normalnie dogadać.

Podsumowując: polecam, ale muszą trochę popracować nad supportem


  • 0






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: mikropłatności sms, sms premium, zapłać przez sms

0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników