Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Problemowy usługodawca - co robić?

Problemowy usługodawca - co robić? pomoc hosting co zrobić help speedhost domena .eu

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

Problemowy usługodawca - co robić?

#1 Buster

Buster

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 0 postów

Napisany 05 kwiecień 2015 - 01:31

Witam serdecznie,

 

mianowicie problem całej sytuacji leży po stronie usługodawcy usług Hostingowych/Domen WWW,  od pewnego czasu firma nie wywiązuje się ze swoich obowiązków które do nich należą. Pobierają płace za usługi, jednak by je otrzymać trzeba się wręcz czasem prosić, gdyż z panel klienta zawiera same liczne błędy.  Jednak samo proszenie się firmy o usłgę jest jedną sprawą, druga kwestia to skontaktowanie się . Można napisać dziesięć, dwadzieścia wiadomości na które z łaską na prawdę są odpisane. Również jestem zaniepokojony bezpieczeństwem panującym na hostingu, gdy wskazałem błąd przy doładowywaniu wirtualnego portfela poproszono mnie o zrzut ekranu pokazującego billing usługi.  Oczywiście ukazałem go, jednak po chwili zostałem wylogowany. Jaki był powód? - Firma bez mojej wiedzy zmieniła sobie hasło do mojego konta by prześledzić billingi których zdjęcie wysłałem chwile temu. Nie przypominam sobie bym akceptował tego typu działania zapoznając się z regulaminem w którym nie jest to zawarte a tym bardziej z polityką prywatności o której nigdzie nie jest wspomniane na stronie firmy. Od czterech dni czekam na aktywację Domeny WWW która wygasła, 5godzin po tym opłaciłem ją ponownie. Firma nie odpowiada na liczne wiadomości w panelu klienta, wiadomości SMS, oraz połączenia telefoniczne. Po ~30 próbach przez kilka osób został odebrany telefon o numerze 732-788-897 będący kontaktem do supportu firmy. Otrzymaną wiadomością była wypowiedź osoby "nie zajmuję się już tym". Polecono mi kontakt z www.piit.org.pl gdzie już skierowałem wiadomość. Czy istnieją inne sposoby by pociągnąć usługodawcę w kwestii karnej oraz materialnej za wyrządzone szkody z jego winy które odbiją się na działaniu forum.

Serdecznie pozdrawiam


Edytowany przez Buster, 05 kwiecień 2015 - 01:33.

  • 0

#2 blfr

blfr

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1208 postów

Napisany 05 kwiecień 2015 - 07:01

Od czterech dni czekam na aktywację Domeny WWW która wygasła, 5godzin po tym opłaciłem ją ponownie.


Jeśli domena rzeczywiście wygasła (w registry, a nie tylko u nich w panelu) to oni mogą nie być w stanie jej aktywować. Przynajmniej nie w normalnej cenie.
 

Czy istnieją inne sposoby by pociągnąć usługodawcę w kwestii karnej oraz materialnej za wyrządzone szkody z jego winy które odbiją się na działaniu forum.


Jeśli nie opłaciłeś domeny na czas, to raczej tego nie widzę pomimo niskiego poziomu obsługi.

Edytowany przez blfr, 05 kwiecień 2015 - 07:01.

  • 0

#3 MikeJones

MikeJones

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 208 postów

Napisany 05 kwiecień 2015 - 17:52

eh, typowe podejscie... nie ma czasu na oplacenie domeny przez miesiac, ale potem jak  wygasnie i sobie przypomni to dzwoni 30 razy. zreszta tak jak napisal blfr, jak domena trafila do kwarantanny to trzeba doplacic za jej ponowne odpalenie. co do panelu, przeciez taka firma i tak to widzi u siebie w panelu nadrzednym.. haslo zmienil, zeby zajrzec od twojej strony


  • 0

#4 blfr

blfr

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1208 postów

Napisany 05 kwiecień 2015 - 21:35

W zasadzie, to że muszą zmienić hasło nawet nie świadczy o nich źle. To znaczy, że chociaż nie mają opcji podszycia się pod użytkownika zaimplementowanej, to przynajmniej nie przechowują haseł w plaintekście.
  • 0






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: pomoc, hosting, co zrobić, help, speedhost, domena, .eu

0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników