Skocz do zawartości

Polecane posty

 

[...] za kilka dni pod nadzorem KNF (Krajowy Nadzór Finansowy) uruchomimy rushpay.pl [...]

 

Wspomnianą naleśnikarnię też najpierw otwarliście, zaczęliście sprzedaż a dopiero potem zgłosiliście do sanepidu (a może do tej fazy jeszcze nie doszło, po co przejmować się takimi głupotami)?

 

Jak coś jest do wszystkiego to jest do... Jak jest się dobrym w danej konkretnej rzeczy to nie trzeba tworzyć dziesiątek różnych biznesów.

Edytowano przez Desavil (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Wspomnianą naleśnikarnię też najpierw otwarliście, zaczęliście sprzedaż a dopiero potem zgłosiliście do sanepidu (a może do tej fazy jeszcze nie doszło, po co przejmować się takimi głupotami)?

 

Jak coś jest do wszystkiego to jest do... Jak jest się dobrym w danej konkretnej rzeczy to nie trzeba tworzyć dziesiątek różnych biznesów.

 

Na prawdę w tym miejscu ręce mi opadły, wierzyć się nie chce do jakiego poziomu może dojść ludzka zazdrość oraz nienawiść do drugiej osoby. Otóż pragnę Cię poinformować, że lokal nie został jeszcze nawet otwarty. Wyobraź sobie, że jest w trakcie remontu, a żeby móc gdzieś rozpocząć sprzedaż to trzeba chociaż mieć kuchnie...

 

Gdybyś posiadał jakąkolwiek widzę w tym temacie nie musiałbym Ci uświadamiać, że do wyremontowania i przystosowania lokalu musisz mieć projekt techniczny, którego wymaga sanepid. A no tak! żeby było lepiej! projekt techniczny robi się przy współpracy z sanepidem..

 

Nie jestem wstanie zweryfikować jaki masz problem w tym, że prowadzimy kilka biznesów, które świetnie prosperują? Skąd czerpiesz tak błędne informacje? Jeśli nie jesteś czegoś pewien nie szastaj na lewo i prawo plotkami tylko zapytaj.

 

Idąc Twoim tokiem myślenia skoro będę dobrze składał krzesła, to nie będę już składał stołów tylko zlecę to innemu fachowcowi, który zajmuje się składaniem stołów! Brawo!

 

Po co największy serwis aukcyjny będzie robił inne serwisy skoro mają jeden, no po co...

  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się jest dobrym w tym co się robi i robi się to rzetelnie, profesjonalnie i przede wszystkim na pierwszym miejscu stawia się dobro swoich klientów, nie potrzeba otwierać wielu biznesów żeby utrzymać się na rynku.

Ta dyskusja jest bezprzedmiotowa, bo Wam się wydaje, że to ludzie są złośliwi, a Wy jesteście super i nie macie sobie niczego do zarzucenia. Wszystkie krytyczne uwagi podyktowane są zazdrością itd. Tak patrzą tylko osoby zapatrzone tylko w siebie i nie dostrzegające bardzo cennych uwag. Trochę skromności i pokory, a przede wszystkim szacunku do ludzi. Bez tego nie dacie rady.

Powodzenia!

Wasz były klient.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się jest dobrym w tym co się robi i robi się to rzetelnie, profesjonalnie i przede wszystkim na pierwszym miejscu stawia się dobro swoich klientów, nie potrzeba otwierać wielu biznesów żeby utrzymać się na rynku.

Ta dyskusja jest bezprzedmiotowa, bo Wam się wydaje, że to ludzie są złośliwi, a Wy jesteście super i nie macie sobie niczego do zarzucenia. Wszystkie krytyczne uwagi podyktowane są zazdrością itd. Tak patrzą tylko osoby zapatrzone tylko w siebie i nie dostrzegające bardzo cennych uwag. Trochę skromności i pokory, a przede wszystkim szacunku do ludzi. Bez tego nie dacie rady.

Powodzenia!

Wasz były klient.

 

Dziękuje zapamiętamy i weźmiemy do serca.

Zwróć jednak uwagę, że zarzucane są nam sytuacje które nie istnieją i właśnie do tych się odnosimy w naszych odpowiedziach. Ze swojej strony proszę moderatora o wyczyszczenie wątku bo powstał tutaj poradnik prowadzenia firmy.

 

Do czego to dochodzi aby forum o tematyce hostingu mieszkać z gastronomią i sanepidem..

Edytowano przez MicroVPS.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najwięcej do gadania mają osoby, które nigdy nie prowadziły firmy. Tacy najlepiej wiedzą jakie kokosy maja właściciele firm przy praktycznie minimalnym wysiłku z ich strony. Najlepiej też ich słuchać bo zawsze mają pomysły jak uzdrowić firmę jak słabo idzie.

To normalne takie Polskie <_<

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak reszta ale ja prowadzę biznes od 2009 roku :)

A co do MicroVPS i komentarzy innych ich klientów, to dziwi mnie to, że nie zrobili tak samo jak ja - gdy przekonałem się, że support olewa klientów zmieniłem po prostu hosting :)

Po cholerę bić pianę, wyżywać się na innych i dalej w to brnąć?

Nie pasuje, zmieńcie hosting. Im więcej tego typu zachowań, tym mniej amatorów na rynku. Ludzie w końcu zrozumieją, że jeśli stracą 90% klientów, to nie przez zazdrość tylko przez to, że coś jest nie halo z nimi.

 

Miłego wieczoru.

Edytowano przez umedia (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×