Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Aixhost.com Prosba o rade

Aixhost.com Prosba o rade Pomoc

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

Aixhost.com Prosba o rade

#1 Aixhost.com

Aixhost.com

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 4 postów
  • Firma:Aixhost.com
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Palka

Napisany 26 styczeń 2015 - 00:14

Witam, nazywam sie Piotrek i jakis czas temu zalozylem firme z kumplem z klasy, "firme" duze slowa na mala dzialanosc ktora dopiero co zaczynamy, chcialbym poprosic was o rade bo sprawa jest taka ze zajmujemy sie hostingiem ale takze robimy stronki bo na to jakos latwiej nam znalezc klientow. 

A prosba jest taka czy mogli byscie mi podac swoje pomysly jak moglbym wypromowac sie na necie poniewaz naprawde nie mam zielonego pojecia! myslelismy nad reklama na forach itp ale problem taki ze to nie jest moja wymarzona myszka do komputera ktora wlasnie widze na reklamie za 50% ceny... to jest hosting na czym moglbym sie reklamowac zeby to mialo jakis sens!? :( naprawde bede bardzo wdzieczny na wszelka pomoc jak i probe pomocy!
 


Edytowany przez Aixhost.com, 26 styczeń 2015 - 00:59.

  • 0

#2 kbck

kbck

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 23 postów

Napisany 26 styczeń 2015 - 00:30

klijentow znalesc

 

 

To jakiś żart, prawda?


  • 0

#3 Aixhost.com

Aixhost.com

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 4 postów
  • Firma:Aixhost.com
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Palka

Napisany 26 styczeń 2015 - 00:56

 

To jakiś żart, prawda?

hehe przepraszam staram sie pisac poprawnie ale nie mieszkam w poslce odkad mam 4 lata i bywaja bledy :( 


  • 0

#4 OneDistrict

OneDistrict

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 159 postów

Napisany 26 styczeń 2015 - 10:02

Huh, w temacie brzmisz jak idiota, ale strona całkiem porządna.


  • 0

#5 Łukasz Ostrowski

Łukasz Ostrowski

    Weteran WHT

  • Moderatorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1581 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Firma:Sys-Com
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Ostrowski

Napisany 26 styczeń 2015 - 12:49

Ten temat to jakiś żart? Nie powiem, ubawiłem się


  • 0

#6 Infinity Tech

Infinity Tech

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 631 postów
  • Firma:Infinity Tech
  • Imię:Michał

Napisany 26 styczeń 2015 - 14:10

Huh, w temacie brzmisz jak idiota, ale strona całkiem porządna.

 

Przecież to gotowy szablon ...


  • 0

#7 strefapc

strefapc

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 608 postów
  • Skąd:Białystok
  • Firma:PHU StrefaPC
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Wyszyński

Napisany 26 styczeń 2015 - 16:01

Wyglada to na resellera godaddy


  • 0

#8 Gość_Filip Nowacki_*

Gość_Filip Nowacki_*
  • Goście

Napisany 26 styczeń 2015 - 18:36

Na klientów jest zawsze jeden sprawdzony sposób: wyróżnić się czymś. W tym przypadku to gotowym szablonem nie błyszczysz :D


  • 0

#9 lucaspl

lucaspl

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 210 postów
  • Skąd:Kielce

Napisany 26 styczeń 2015 - 19:30

Uwielbiam to gadanie, że najważniejsze w biznesie to nie bazować na gotowym szablonie. 

 

PS. Oczywiście abstrahuję od próby trollowania nas przez Aixhost.


  • 0

#10 Gość_Filip Nowacki_*

Gość_Filip Nowacki_*
  • Goście

Napisany 26 styczeń 2015 - 20:06

Uwielbiam to gadanie, że najważniejsze w biznesie to nie bazować na gotowym szablonie. 

 

PS. Oczywiście abstrahuję od próby trollowania nas przez Aixhost.

Szablon to pół biedy. Jego oferta nie wyróżnia się niczym szczególnym ponad wszystko. Forumowy @SiXwishlist zdobył "fame" na prokonsumenckim podejściu do klienta i za to zdobywa nowych. A tu? Jedyne co Ci zaproponują do hostingu to "stronka" :D


  • 0

#11 Aixhost.com

Aixhost.com

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 4 postów
  • Firma:Aixhost.com
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Palka

Napisany 27 styczeń 2015 - 10:54

ja pie.... zadalem proste pytanie a widze ze to kolejne miejsce hejterow ktorzy nic z zyciem nie moga zrobic, tak to szablon poniewaz stronke ktora robie jeszcze nie jest gotowa i robie ja w html tylko mam pracy teraz duzo i obowiazkow. A nawet jesli bym uzyl szablona no to CO Z TEGO? chodzi o to zeby klient mial mily design chyba? i jeszcze jedno zamiast hejtowac to zalatwcie sobie cos to roboty bo nikt was nie poprosil o dawanie oceny stronie tylko o glupie przyklady reklamy jaka moglbym sobie zrobic.... a tu jedyne co w odpowiedzi dostalem to hejterow lol 


  • 0

#12 Gość_Pokuć_*

Gość_Pokuć_*
  • Goście

Napisany 27 styczeń 2015 - 12:54

Sorry men, ale z takimi odpowiedziami jak ta powyżej to raczej nie przyciągniesz nowych klientów... za duże ryzyko że na zgłoszenie (jakiekolwiek) klient otrzyma taką mniej więcej odpowiedź "ja pie... człowieku weź mi nie zadawaj głupich pytań" :)


  • 0

#13 Aixhost.com

Aixhost.com

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 4 postów
  • Firma:Aixhost.com
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Palka

Napisany 27 styczeń 2015 - 14:14

no wiesz sorki za slownicstwo ale zrozum mnie ze nie nawidze takich toxic ludzi co chcieli by wszystkim innym zatruc zycie i pomysly bo ci nie wyjdzie, bo nie znasz sie, bo to bo masz template zamiast swojej stronki boze.... co sie z wami dzieje zamiast sie cieszyc ze ktos probuje to tylko zdolowac kazdego 


  • 0

#14 Gość_Pokuć_*

Gość_Pokuć_*
  • Goście

Napisany 27 styczeń 2015 - 14:20

Ale co ty się tak dziwisz i denerwujesz? :) Przecież tutaj u nas to jest normalna postawa i nie mówię o forum tylko w skali bardziej krajowej :) Jak ci za szybko idzie dobrze to zaraz cię do porządku przywołają :) A jak to nie pomoże to jakiś DDoSik albo kontrola UKS :)


  • 1

#15 blfr

blfr

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1208 postów

Napisany 27 styczeń 2015 - 14:22

no wiesz sorki za slownicstwo ale zrozum mnie ze nie nawidze takich toxic ludzi co chcieli by wszystkim innym zatruc zycie i pomysly bo ci nie wyjdzie


Te, Joanna Krupa, zainstaluj polski słownik w przeglądarce i polską klawiaturę w systemie.
  • 0






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: Pomoc

0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników