Skocz do zawartości
Santo

E-sklep, a infolinia?

Polecane posty

Ma ktoś doświadczenie we wdrażaniu takiego rozwiązania? Głównie chodzi mi, żeby najbardziej popularne tematy rozwiązać w postaci nagrania, czyli zwroty, płatność, termin realizacji etc.
Niestety, masę czasu tracę w ciągu dnia na udzielanie tych samych informacji klientom. Troszkę się wdrożyłem i chciałbym wdrożyć w firmie coś takiego
TideTelco Infolinia http://www.tidetelco.pl/produkty/polaczenia-przychodzace/infolinia chciałbym się poradzić osób, które również prowadzą sklepy jak to rozwiązać najskuteczniej i czy w ich przypadku takie rozwiązanie przyniosło spodziewane efekty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najprostszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem jest FAQ na stronie. Zanim klient otrzyma numer telefonu, winien jest sprawdzić w w. w., czy odpowiedź na pytanie już nie padła.

 

Co jak co, ale nie ma bardziej irytującej rzeczy od "przeklikiwania się" przez telebota...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, ale z drugiej strony jak w firmie są dwie osoby, które mają pełne ręce roboty, a trzeba odebrać 20-30 telefonów, z których większość trwa w okolicach 5-10 minut to jest dość duży problem. Szukam rozwiązania, tym bardziej, że problemy głównie dotyczą rzeczy błahych a FAQ jest, tyle, że ludzie zamiast szukać tego, wolą zadzwonić i się zapytać. Często dzwonią i się upewniają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to rozwiązał w ten sposób: zakładka kontakt przekierowuje na podstronę z szukajką Zadaj swoje pytanie..., po wpisaniu jakiśtam słów kluczowych pojawiają się proponowane wyniki i coś w rodzaju Nie widzisz odpowiedzi na zadane pytanie? Zadzwoń...

 

Serio, jeżeli chcesz budować reputację poprzez udostępnienie infolinii, to puszczenie na niej automatu spowoduje raczej odwrotny efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

 

Nie widzisz odpowiedzi na zadane pytanie? Zadzwoń...

Większość bez patrzenia nie będzie widziała, będą z miejsca dzwonić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Mnie by wkurzał taki automat, który uważa, że zna odpowiedzi na moje pytania :) dzwonię do firmy, więc chcę porozmawiać z człowiekiem. Poza tym wydawałoby mi się to podejrzane, że jakieś automaty ze mną gadają... a w dzisiejszych czasach e-sklep musi być wiarygodny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zatrudnijcie dodatkową osobę na pół etatu...i wyznaczcie specjalne godziny na kontakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×