Skocz do zawartości
ztlaga

OTRS feature & support

Polecane posty

Witam,

 

Przede wszystkim poszukuję do OTRS'a (ver. 3.3.7) następującego pluginu opensoruce: Response TicketState PreSelection (The usage of response templates in OTRS saves a lot of time – especially if an agent has to answer a lot of similar customer requests for example for a quote or a manual. In the standard version of OTRS you need to define the ticket state manually every time when you use a response template. This is an additional task, which needlessly costs a lot of time and even is a source for mistakes, when you use response templates very often. This OTRS Feature Add-On makes it possible to define a ticket state for every response template right from the start, so if the answer is sent the ticket state is set automatically. This saves time and the risk for mistakes is lower)

 

Przeszukałam już niejedno forum, ale jak na razie bez rezultatów.

 

Przy tej okazji, poszukuję też osoby z praktyczną znajomością oprogramowania OTRS, która mogłaby wspierać nas m.in. tworzeniem różnego rodzaju dodatków jak np, wtyczka o analogicznym działaniu jak opisałam powyżej.

Support odbywałby się na zasadzie nieregularnych zleceń.

 

Pozdrawiam,

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×