Skocz do zawartości
Jankes

VPS na serwis z dużym ruchem w krótkim odstępie czasu

Polecane posty

Witam.

 

Prowdzę stronę z relacjami LIVE z wydarzeń sportowych. Potrzebuję serwera, który wytrzyma gdy w krótkim odstępie czasu na stornę wejdzie kilka tysięcy osób. Sytuacja wygląa tak, że może być dzień, gdzie od rana do wieczora ruch jest bardzo niski (kilkaset odsłon), a potem przychodzi wieczór i nagle wciągu kilkunastu minut na stronę chce wejść kilka tysięcy osób, a dodatkowo część z nich co jakiś czas będzie stronę odświeżać. Potem po tych kilkunastu minutach dochodzą kolejni, ale już nie tak masowo.

 

Jakie parametry musiałby mieć serwer VPS, aby coś takiego udźwignąć? I czy jest taki w ogóle? W tematyce VPS jestem zielony, do tej pory jechałem na zwykłym hostingu w az.pl.

 

Z góry dzięki za wszystkie cenne rady.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląa jak meczenazywo.tv, ale raczej głównie tekstowe relacje tam będą. Nie streamuje wideo. Sam tekst + kilka obrazków po 20kb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może zbudujesz to u nas za loadballancerem?

na co dzień będziesz utrzymywał jeden średni vps pod baze i mały aplikacyjny a w momencie skoku będziesz dodawał sobie kilka aplikacyjnych, gotowych z backupu?

 

dodawać można z prostego api, więc można sobie to łatwo zautomatyzować.

 

Pozdrawiamy

Ekipa Tiktalik.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W przypadku kiedy strona juz dziala i masz z nią problemy to proponuje Ci kontakt na PW do mnie. Postawimy testowo zestaw, który moim zdaniem da radę. Koszta względnie niewielkie.

 

Nie piszę tutaj co i jak, bo dla każdego dobieram inne rozwiązanie.

 

EDIT: Napisz jaki masz budzet miesięczny i/lub roczny.

Edytowano przez Misiek08 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto