Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
teelemi

Jak zacząć

Polecane posty

Mam zamiar wykupić serwer dedykowany na theplanet.com. Niestety nia za bardzo znam angielski a do tego jestem raczej początkujący. Moje pytania to:

1. Jak się płaci za taki serwer (przelew?)?

2. Czy po wykupieniu serwera muszę doinstalowywać jakieś programy, uaktualnienia?

3. Prosiłbym o podanie adresów stron www (polskich) gdzie można się wiecej dowiedzieć.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Karta Kredytowa.

2. Tak - wszystko robisz sam.

3. www.webhostingtalk.pl

 

Nie znasz angielskiego, wiec nie kupuj bezposrednio w USA.

Nie znasz sie na linuksie, wiec potrzebny Ci administrator.

 

O ile potrzebujesz jakos dla siebie serwera, to polecam www.hc.pl - bez problemow z platnosciami i brak problemow jezykowych. Jesli jednak chcesz robic to, co ostatnio bardzo popularne, czyli "sprzedawac hosting", to zrob sobie i innym przyjemnosc - NIE rob tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jesli jednak chcesz robic to, co ostatnio bardzo popularne, czyli "sprzedawac hosting",

Nie zamierzam sprzedawać hostingu (mam 15 lat).

 

Właściwie to waham się między resellerem a serwerem dedykowanym. Wolałbym resellera, jednak słyszałem, że inni użytkownicy mogą (świadomie lub nie) spowalniać serwer. W serwerze dedykowanym nia ma takiego problemu gdyż tylko ja jestem jego użytkownikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znajdz lepiej resellera

jest taniej i sprawniej :) a do tego bedziesz mial support

a dopiero jak konto resellerskie sie nie sprawdzi to ... albo poszukaj lepszego (na potezniejszym serwerze) albo wtedy zacznij sie rozgladac za serwerem dedykowanym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jesli jednak chcesz robic to, co ostatnio bardzo popularne, czyli "sprzedawac hosting",