Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* - - - - 1 głosów

Co się dzieje z masternet.pl

Co się dzieje z masternet.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
64 odpowiedzi na ten temat

Co się dzieje z masternet.pl

#1 Adrian Mazurek

Adrian Mazurek

    Często na forum

  • Użytkownicy
  • 64 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Imię:Adrian
  • Nazwisko:Mazurek

Napisany 14 kwiecień 2014 - 12:15

Chciałbym zapytać Was o zdanie na temat Masternet.pl - zauważam od pewnego czasu spadek jakości usług - czy również macie podobne doświadczenia?

 

Przenoszenie domeny .com trwało u mnie około 7 dni, support telefoniczny nie odpowiada a na maile zazwyczaj odpowiadają z opóźnieniem.

 

Dziwna sprawa bo kilka miesięcy temu wydawało się być wszystko ok - niejednokrotnie rekomendowałem firmę znajomym, postanowiłem przenieść wszystkie domeny firmowe właśnie do masternet.pl - czy powinienem się bać i poszukać czegoś bardziej pewnego ?


  • 0

#2 tgx

tgx

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 925 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl

Napisany 14 kwiecień 2014 - 12:27

 

 

Przenoszenie domeny .com trwało u mnie około 7 dni

 

Tyle trwa transfer domen globalnych i na to nie mają wpływu


  • 0

#3 Adrian Mazurek

Adrian Mazurek

    Często na forum

  • Użytkownicy
  • 64 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Imię:Adrian
  • Nazwisko:Mazurek

Napisany 14 kwiecień 2014 - 12:33

Oki rozumiem, tylko teraz jest pewien problem. Domena ma status zawieszonej (nieopłaconej) choć zrobiłem to dwa tygodnie temu. 


  • 0

#4 Romson

Romson

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 92 postów
  • Imię:Roman
  • Nazwisko:Sawicki

Napisany 14 kwiecień 2014 - 16:25

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od 10 do 17:00 oraz można kontaktować się z nim poprzez e-maila (info@masternet.pl) lub telefon komórkowy (+48 12 350 20 01). Płacisz im za usługę, a w ramach niej masz właśnie to, co Ci zapewniają: wsparcie techniczne i nie tylko. Dlaczego nie korzystasz z tego cuda?


  • 0

#5 Konrad Z.

Konrad Z.

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 89 postów

Napisany 17 marzec 2015 - 13:21

Dzwoniłem w ostatnich dniach kilka razy i ani razu nie odebrali telefonu. Na maile odpowiadają po zbyt długim czasie. Authinfo wydali, a transfer domeny zablokowany i nie mogę jej przenieść. Dlaczego nie odblokowali jej od razu skoro poprosiłem o authinfo i oczywistym jest, że będę robić transfer, tylko muszę pisać kolejnego maila z prośbą i znowu czekać kolejne dni? To już druga taka sytuacja w tym roku. Naprawdę mi się to nie podoba ponieważ jestem klientem Masternet od kilku lat i wcześniej wszystko było na tip top.


  • 0

#6 MasterNETpl

MasterNETpl

    Klasyka Fantastyki

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2074 postów
  • Skąd:Kraków
  • Firma:MasterNET.pl
  • Imię:Adrian
  • Nazwisko:Szczepanik

Napisany 18 marzec 2015 - 05:48

..Dlaczego nie odblokowali jej od razu skoro poprosiłem o authinfo i oczywistym jest, że będę robić transfer..

 

Nie jest oczywiste, większość przypadków wydania kodu authinfo, dotyczy dostawców hostingu którzy wymagają podania authinfo celem weryfikacji abonenta w przypadku podpinania zewnętrznej domeny do swojego hostingu.

Pomijając już całkowicie i zupełnie specyficzne zasady realizacji transferu domen globalnych...

 

Pisze to osoba z konkurencji?

  • Firma:FHU Edart

    Bez komentarza.

 


Edytowany przez MasterNETpl, 18 marzec 2015 - 05:53.

  • 0

#7 Konrad Z.

Konrad Z.

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 89 postów

Napisany 18 marzec 2015 - 09:46

FHU Edart zostało już usunięte z mojego profilu. Z Edartem nie współpracuję już od kilku lat? Może 5? W okolicach 2013 mieliśmy ponowić współpracę, ale nic z tego nie wyszło. Tak samo nie prowadzę CSerwer.pl, a było w mojej sygnaturce. Poprostu nie korzystam już praktycznie z WHT (można sprawdzić moje ostatnie posty) i nie zaktualizowałem danych w profilu - nie jestem osobą z konkurencji. Nadal jednak nie zmienia to faktu, że na odpowiedź z Waszego supportu czeka się kilka dni, a na infolinię nie da się w ogóle dodzwonić.


Edytowany przez Konrad Z., 18 marzec 2015 - 09:54.

  • 1

#8 MikeJones

MikeJones

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 208 postów

Napisany 18 marzec 2015 - 11:09

@MasterNET.pl: podaj nazwę hostingu, który wymaga, żeby podać authinfo w przypadku podpięcia zewnętrznej domeny, bo takiej rewelacji jeszcze nie słyszałem....


  • 7

#9 Konrad Z.

Konrad Z.

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 89 postów

Napisany 19 marzec 2015 - 00:55

Dzwoniłem ponownie o godzinie 16:30, tym razem coś nowego bo pojawił się sygnał, ale... nikt nie odebrał :/ Nadal brak odpowiedzi z supportu, nie mogę przetransferować mojej domeny bo jest zablokowana.


Edytowany przez Konrad Z., 19 marzec 2015 - 00:55.

  • 0

#10 MasterNETpl

MasterNETpl

    Klasyka Fantastyki

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2074 postów
  • Skąd:Kraków
  • Firma:MasterNET.pl
  • Imię:Adrian
  • Nazwisko:Szczepanik

Napisany 19 marzec 2015 - 01:19

Otrzymałeś na  adres email abonenta, ale jak się wysyła te same zgłoszenia z różnych adresów to zawsze coś się zagubi.

 

#MikeJones odbywa się to losowo na zasadzie weryfikacji uprawnień abonenta do podpinanej zewnętrznej domeny.


Edytowany przez MasterNETpl, 19 marzec 2015 - 01:22.

  • 0

#11 is_wm

is_wm

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 939 postów

Napisany 19 marzec 2015 - 08:51

#MikeJones odbywa się to losowo na zasadzie weryfikacji uprawnień abonenta do podpinanej zewnętrznej domeny.

Ale gdzie, w jakiej firmie? Przez kilkanaście lat działania w internecie, przebrnięciu przez setki/tysiące domen i kilkadziesiąt różnych firm hostingowych, nigdy o takim cudzie nie słyszałem.


Edytowany przez is_wm, 19 marzec 2015 - 08:58.

  • 0

#12 MasterNETpl

MasterNETpl

    Klasyka Fantastyki

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2074 postów
  • Skąd:Kraków
  • Firma:MasterNET.pl
  • Imię:Adrian
  • Nazwisko:Szczepanik

Napisany 19 marzec 2015 - 09:07

Nie wiem w jakiej firmie, nie mam czasu co chwilę sprawdzać każdej domeny gdy się ich ma pod sobą ponad kilkadziesiąt tysięcy.

Użytkownicy jasno piszą, iż ich dostawca hostingu wymaga kodu authinfo aby zweryfikować uprawnienia do domeny którą chcą podpiąć, po authinfo można sprawdzić dane abonenta.

Być może taka domena jest zbyt ważna lub podejrzana dla dostawcy hostingu i aby ją zaakceptować mają takie procedury, nie wnikam.


  • 0

#13 is_wm

is_wm

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 939 postów

Napisany 19 marzec 2015 - 09:14

W takim razie nieźle Cię ci klienci wałkują, że takie rzeczy piszą, a Ty to łykasz...


  • 0

#14 MasterNETpl

MasterNETpl

    Klasyka Fantastyki

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2074 postów
  • Skąd:Kraków
  • Firma:MasterNET.pl
  • Imię:Adrian
  • Nazwisko:Szczepanik

Napisany 19 marzec 2015 - 09:22

Bez komentarza...


  • 0

#15 Gość_Łukasz_*

Gość_Łukasz_*
  • Goście

Napisany 19 marzec 2015 - 11:55

Dzwoniłem w ostatnich dniach kilka razy i ani razu nie odebrali telefonu. Na maile odpowiadają po zbyt długim czasie.


Dzwoniłem ponownie o godzinie 16:30, tym razem coś nowego bo pojawił się sygnał, ale... nikt nie odebrał :/ Nadal brak odpowiedzi z supportu, nie mogę przetransferować mojej domeny bo jest zablokowana.


Czekaj, jak to leciało? Pewnie za krótko dzwoniłeś, albo akurat osoba odbierająca telefony była w toalecie.

 

Nie jest oczywiste, większość przypadków wydania kodu authinfo, dotyczy dostawców hostingu którzy wymagają podania authinfo celem weryfikacji abonenta w przypadku podpinania zewnętrznej domeny do swojego hostingu.
Pomijając już całkowicie i zupełnie specyficzne zasady realizacji transferu domen globalnych...


Dość ciekawe, tyle migracji ile już przeprowadziłem i nigdy czegoś takiego nie było.


  • 0

#16 konar

konar

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 100 postów
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:Konarski

Napisany 01 lipiec 2015 - 14:53

Masternet to jeszcze działa? Nie odpisują na maile, nie odbierają telefonów, ale kasę na transfer domeny łyknęli z automatu. Żebym wiedział, że są tacy niekomunikatywni to bym skorzystał z innej firmy, nie są jedyni na rynku.


  • 0

#17 zork

zork

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Imię:Zbyszek

Napisany 18 listopad 2015 - 14:29

serwer pocztowy mx.s5 nie działa od mniej więcej 3 w nocy, telefonów nikt nie odbiera, mail od 3h bez odpowiedzi...  :blink:


  • 0

#18 abcweb

abcweb

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisany 24 grudzień 2015 - 10:09

Komuś ostatnio udało się skontaktować z tą firmą? Kilka razy próbowałem tam dzwonić, nie odpisują na maile mojego Klienta w sprawie...wygenerowania faktury. Potrzebuje się on rozliczyć z tego zakupu, natomiast od dwóch tygodni nie otrzymał faktury za przedłużenie domeny, pisze maile w tej sprawie i cisza, a mnie za to gnębi. Niestety czas przenoszenia tych kilkunastu domen, które tam utrzymuję w inne miejsce trzeba chyba rozpocząć...


  • 0

#19 Gość_Bartosz Gadzimski_*

Gość_Bartosz Gadzimski_*
  • Goście

Napisany 29 luty 2016 - 13:44

Odkopiemy, czy coś nowego wiadomo? Mój znajomy ma ten sam problem. Chciałby przedłużyć, faktury nie ma poczta zablokowana itp. 


  • 0

#20 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 29 luty 2016 - 14:46

Odkopiemy, czy coś nowego wiadomo? Mój znajomy ma ten sam problem. Chciałby przedłużyć, faktury nie ma poczta zablokowana itp. 

 

Próbowaliście dzwonić?

 

Infolinia: +48 12 350 20 01


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników