Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Problemy z home.pl

Problemy z home.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
42 odpowiedzi na ten temat

Problemy z home.pl

#21 MaTyyy

MaTyyy

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 98 postów

Napisany 03 marzec 2015 - 23:09

@Adamfabian, super! Cieszymy się, że specjalnie założyłeś konto po to, żeby napisać tą wiadomość: D Widać ktoś od PR Home.pl wziął się do roboty, bo pewnie obroty spadły ; )

 

Osobiście mam dwie domeny .pl w home i ich support jest co najmniej śmieszny, wiadomość z przypomnieniem hasła nie dochodzi, a cała reszta spamu od nich(oferty reklamowe bla bla) jest normalnie dostarczana. Pisząc z adresu mailowego na który jest zarejestrowana domena i zgłaszając im błąd z dostarczaniem resetu hasła każą wysłać wniosek pisemny pocztą do nich : D Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem i o ile zrozumiałe to by było gdybym nie miał dostępu do adresu e-mail powiązanego z domeną o tyle w mojej sytuacji to był jakiś kabaret i Pan z supportu nie przyjmował do wiadomości, że MAM dostęp do e-maila, a po prostu wiadomość od nich nie dochodzi.

 

NIE POLECAM :)


  • 0

#22 mondziu

mondziu

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 239 postów

Napisany 30 marzec 2015 - 15:16

Od kilku lat nie trzymam już ani hostingu ani domen u takich dostawców - byłem np. na nazwie, z której odszedłem bo konto nie dawało rady, a te same serwisy śmigają na koncie 5 razy tańszym. Śmieszne.


  • 0

#23 xorg

xorg

    Webmaster & programista

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2005 postów
  • Skąd:Łódź
  • Firma:Web Systems
  • Imię:Sebastian
  • Nazwisko:Bort

Napisany 18 marzec 2016 - 15:06

Nieduże forum na home.pl sharedzie i nieraz zdarza się że mocno przymula.


  • 0

#24 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 18 marzec 2016 - 15:09

Spróbuj to padło home ożywić cloudflarem lub poprostu przenieś się do normalnego dostawcy.


  • 0

#25 home.pl

home.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 127 postów
  • Firma:home.pl

Napisany 21 marzec 2016 - 13:07

Nieduże forum na home.pl sharedzie i nieraz zdarza się że mocno przymula.

 

Podaj adres forum, postaramy się sprawdzić przyczynę.


  • 0

#26 gielo

gielo

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisany 18 kwiecień 2016 - 14:25

Spróbuj to padło home ożywić cloudflarem lub poprostu przenieś się do normalnego dostawcy.

 

CloudFlare często także nie działa poprawnie  ... na home.pl :D


  • 0

#27 Gość_Łukasz_*

Gość_Łukasz_*
  • Goście

Napisany 18 kwiecień 2016 - 15:04

Panel w Home nie ogarnia (a przynajmniej kiedyś tak było) jeśli domena jest u nich kupiona, podpięta pod dnsy cloudflare, a fizycznie jest hostowana w home


  • 0

#28 rittersport

rittersport

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisany 08 maj 2016 - 21:23

Witajcie,

Pozwolę sobie pociągnąć ten wątek, problemy jakby znajome: home.pl zablokowało usługę hostingu podając jako przyczynę atak DDoS. Próbą przywrócenia strony do życia mogłoby być CloudFlare - i tu zaczynają się schody: poczta. W home.pl żeby działała, to domena musi być utrzymywana na ich DNS. Przenosiny poczty w tej chwili na inny hosting nie wchodzą w grę. Co byście poradzili?


  • 0

#29 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 08 maj 2016 - 22:14

a wczym jest problem? ja mam domenę na cloudflare a pocztę w tej samej domenie na prokonto.pl


  • 0

#30 SiXwishlist

SiXwishlist

    Freedom Forever

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2366 postów
  • Skąd:Great Britain
  • Firma:SiXwishlist

Napisany 08 maj 2016 - 22:44

Przenosiny poczty w tej chwili na inny hosting nie wchodzą w grę. Co byście poradzili?

Taka mają politykę, może po prostu napisz do nich?

a wczym jest problem? ja mam domenę na cloudflare a pocztę w tej samej domenie na prokonto.pl

 

eh....


  • 0

#31 rittersport

rittersport

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisany 08 maj 2016 - 23:41

Taka mają politykę, może po prostu napisz do nich?

 

Hej, rozmowy z konsultantami home.pl mam już za sobą, nie potrafili nic doradzić w temacie CloudFlare, choć widać że nie jestem pierwszy który się z tym boryka. Na ich oficjalnym forum:

 

Aby poczta działała na home.pl, domena musi kierować na serwery DNS home.pl. CloudFlare nie będzie w tym przeszkadzało o ile w jego konfiguracji, faktycznie będzie przekierowanie na nasze serwery DNS (rekord NS). (...) Nie ma możliwości skierowania domeny na serwer w home.pl rekordem MX.

 

W panelu CloudFlare można ręcznie ustawić rekordy NS i wtedy pokazuje się "NS domena.pl managed by dns.home.pl" - tylko czy takie rozwiązanie w ogóle ma sens, skoro u registrara ustawiamy autorytatywne NS na adresy typu xxx.ns.cloudflare.com? No chyba, że CloudFlare zadziała tutaj jako proxy(?). Byłbym nawet gotów to przetestować, tylko jeśli skończy się to uwaleniem setki skrzynek pocztowych bo się to home.pl nie spodobało, to już wolę nadal nie mieć dostępu do www ;)


  • 0

#32 lord101

lord101

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 303 postów
  • Skąd:Rzeszów

Napisany 09 maj 2016 - 00:49

Nie szybciej będzie przenieść tą stronę i pocztę gdzie indzie ? Przecież to kwestia koło 3-4h 


  • 0

#33 home.pl

home.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 127 postów
  • Firma:home.pl

Napisany 09 maj 2016 - 07:07

Witajcie,

Pozwolę sobie pociągnąć ten wątek, problemy jakby znajome: home.pl zablokowało usługę hostingu podając jako przyczynę atak DDoS. Próbą przywrócenia strony do życia mogłoby być CloudFlare - i tu zaczynają się schody: poczta. W home.pl żeby działała, to domena musi być utrzymywana na ich DNS. Przenosiny poczty w tej chwili na inny hosting nie wchodzą w grę. Co byście poradzili?

 

Czy możesz podać w wiadomości prywatnej namiary na siebie (np. nazwę domeny lub serwera)? Postaramy się pomóc. Tego typu przypadki rozpatrujemy indywidualnie, zwłaszcza gdy padłeś ofiarą DDOSa na serwerze współdzielonym co afektuje również na usługi innych klientów.


  • 0

#34 rittersport

rittersport

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisany 09 maj 2016 - 07:45

Nie szybciej będzie przenieść tą stronę i pocztę gdzie indzie ? Przecież to kwestia koło 3-4h 

Niestety informacje dostępne na stronach home.pl sugerują, że przenosząc DNS na zewnątrz odetnę także pocztę - co jest trudne do zaakceptowania. Gdyby to była tylko kwestia witryny, to już dawno stałaby gdzie indziej przekierowana przez CloudFlare.

 

 

Czy możesz podać w wiadomości prywatnej namiary na siebie (np. nazwę domeny lub serwera)? Postaramy się pomóc. Tego typu przypadki rozpatrujemy indywidualnie, zwłaszcza gdy padłeś ofiarą DDOSa na serwerze współdzielonym co afektuje również na usługi innych klientów.

Przekazane, proszę o weryfikację.


  • 0

#35 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 09 maj 2016 - 07:48

Dodajesz domenę na hostingu X. Tworzysz tam poczte, przenosisz maile, przepinasz DNSy, czekasz na propagacje DNS, masz przeniesioną poczte.


  • 0

#36 lord101

lord101

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 303 postów
  • Skąd:Rzeszów

Napisany 09 maj 2016 - 07:49

Niestety informacje dostępne na stronach home.pl sugerują, że przenosząc DNS na zewnątrz odetnę także pocztę - co jest trudne do zaakceptowania. Gdyby to była tylko kwestia witryny, to już dawno stałaby gdzie indziej przekierowana przez CloudFlare.

 

Przekazane, proszę o weryfikację.

 

Ile masz skrzynek i ile łącznie zajmują ?


  • 0

#37 rittersport

rittersport

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisany 09 maj 2016 - 10:09

Usługa jest utrzymywana na hostingu współdzielonym, a w home.pl nie ma dostępu do plików z pocztą - nie bardzo sobie wyobrażam instruowanie prawie setki użytkowników żeby przenosili pocztę między serwerami na własną rękę.


  • 0

#38 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 09 maj 2016 - 10:28

imapsync. Nie raz przenosiłem z home klientów do innych firm.


  • 1

#39 is_wm

is_wm

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 938 postów

Napisany 09 maj 2016 - 11:35

Byle klientem pocztowym typu outlook, thunderbird to zrobisz (zaznaczasz np. 100 wiadomości i przeciągasz z jednego konta do drugiego), żadna filozofia ;)


  • 0

#40 mondziu

mondziu

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 239 postów

Napisany 18 maj 2016 - 15:25

Cóż... standardzik przy dużych firmach. Prawda jest taka, że najbardziej o standardy dba się przy małych działalnościach, gdzie realny właściciel ma możliwość pilnowania wszystkiego. A tak gdzie działa ogromna spółka jest jak jest.


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników