Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mido007

Serwer dedykowany - wielki dochód ?

Polecane posty

Witam!

 

Na początku zaznaczam iż jestem zielony ... Mam zamiar kupic serwer dedykowany w Ameryce ... Chyba zdecyduje sie na the planet na sewer 2x80 GB za 199 dolców plus 10Mbps za 899 dolców ...

 

Chcę w necie zalozyc strone oferujaca hosting na serwerze dedykowanym ...

 

Co musze jeszcze kupic oprocz serwera lacza i kont resellerskich ? I mam do Was podstawowe pytanie czy takie cos wogle sie oplaca ?

 

Prosze o odpowiedz i Wasze rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fobi

Wiec prosze zaczac od przeczytaniu wielu postow na tym forum.

 

Ale kilka odpowiedzi:

Czy to sie oplaca: to zalezy tylko od Pana, jest to zwykla sprzedaz, jesli umie Pan sprzedac produkt to Tak, bedzie sie to oplacalo.

 

Czego Pan jeszcze potrzebuje ? bizness planu ?

Administratora, grafika, pieniedzy na reklame i obsluge klientow.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem grafikiem zajmuje sie tym profesjonalnie ... Wiec z tym nie bedzie klopotu ...

 

A po co mi administartor i obsluga klienta sam tego nie moge robic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mowiac, to czytajac Twoje posty widze, ze nie tylko nie masz pojecia o hostingu, ale tez i o prowadzeniu firmy. Slowo biznes-plan jest dla Ciebie zapewnie zbyt egzotyczne.

 

Jesli masz jednak za duzo pieniedzy i koniecznie chcesz oferowac uslugi hostingowe, to zapraszam ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fobi

Jesli jest Pan profesjonalnym grafikiem to rozumiem, ze nie jest Pan profesjonalnym administratorem.

 

Jesli chce Pan prowadzic dzialalnosc uslugowa (zarobkowa) to musi Pan miec zarejestrowana dzialalnosc gospodarcza.

 

Nikt nie bedzie chcial konta na serwerze administrowanym przez amatora.

 

Pozdrawiam

Bartek

Udostępnij ten post