Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

sax.pl

sax.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
57 odpowiedzi na ten temat

sax.pl

#1 kamil89

kamil89

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Imię:Kamil

Napisany 15 wrzesień 2013 - 11:25

No i VPS leżą... od godziny 10.25 nie mogę się zalogować, nie pinguje go itp.



#2 voti

voti

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 76 postów
  • Skąd:Ostrów Wlkp

Napisany 15 wrzesień 2013 - 11:34

Potwierdzam to co pisze @kamil89

#3 kamil89

kamil89

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Imię:Kamil

Napisany 15 wrzesień 2013 - 11:46

Potwierdzam to co pisze @kamil89

 

Ja im raczej podziękuje za współpracę. Nie mogę mieć takich problemów jak oficjalnie ruszy serwer gry.



#4 Sax.pl

Sax.pl

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 154 postów
  • Firma:SAX.PL
  • Imię:Kamil

Napisany 15 wrzesień 2013 - 12:51

Mamy problemy z jednym z serwerów na którym są nasze silniejsze VPS. Cały czas pracujemy nad rozwiązaniem problemu - każdy z naszych Klientów zostanie przeproszony za awarię i na pewno otrzyma od nas bonusy w postaci dłuższych testów/przedłużenie okresu usługi. Wiem, że to powiedzenie jest dość powszechne ale prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.



#5 kamil89

kamil89

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Imię:Kamil

Napisany 15 wrzesień 2013 - 16:31

Już 8 godzin offline. Brak odpowiedzi z BOK od ponad 4 godzin.



#6 Gość_l3szcz_*

Gość_l3szcz_*
  • Goście

Napisany 15 wrzesień 2013 - 16:57

Co się skarżysz? Jakby było wyłączone przez 48 H to możesz wtedy mieć pretensje ;)



#7 kamil89

kamil89

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Imię:Kamil

Napisany 15 wrzesień 2013 - 17:02

To jest forum. Jest tutaj "wolność słowa"


Edytowany przez kamil89, 15 wrzesień 2013 - 17:03.


#8 malu

malu

    Linux administrator

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1753 postów
  • Skąd:Leszno
  • Firma:NODEA
  • Imię:Mateusz
  • Nazwisko:Adach

Napisany 15 wrzesień 2013 - 17:51

SLA 99,99%? : )
Dobrze pamiętam, czy gdzieś na forum była juz jakaś dyskusja nt. tych czterech dziewiątek.

Zdarzyć się może każdemu, kwestia, że taka sytuacja pokazuje brak konkretnych procedur postępowania w takich sytuacjach. 


Edytowany przez malu, 15 wrzesień 2013 - 17:52.


#9 kamil89

kamil89

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Imię:Kamil

Napisany 15 wrzesień 2013 - 17:56

SLA 99,99%? : )
Dobrze pamiętam, czy gdzieś na forum była juz jakaś dyskusja nt. tych czterech dziewiątek.

Zdarzyć się może każdemu, kwestia, że taka sytuacja pokazuje brak konkretnych procedur postępowania w takich sytuacjach. 

 

Dodatkowo brak informacji o postępach naprawy i ew. kiedy nastąpi ponowne uruchomienie serwerów.



#10 Gość_l3szcz_*

Gość_l3szcz_*
  • Goście

Napisany 15 wrzesień 2013 - 19:08

Kamil89, to nie chodzi o wolność słowa, tylko o to, że piszesz że serwer Ci nie działa 8 godzin. Ja rozumiem gdyby to był serwis, w którym każda godzina niedziałania przynosi milionowe straty, ale w przypadku serwera, który kosztuje te kilkadziesiąt złotych jest to trochę głupie. 

Napisz za 48H, że serwer nie działa, może potem będziesz miał podstawy do tego by stwierdzić czy host jest zły czy nie.

 



#11 PrecelusMaximus

PrecelusMaximus

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 393 postów

Napisany 15 wrzesień 2013 - 19:17

@kamil89: To jest nowa firma. Jeśli chcesz mieć wysoką dostępność serwera, trzeba było taki kupić w firmie z większym stażem, lepszą renomą za wyższą cenę. To tak jakby kupić za 300zł podróbkę Samsunga Galaxy III kompletnego No name i płakać po tygodniu że nie działa. A uwierz mi, że niektóre te podróbki są naprawdę ok, ale trzeba się troszkę znać.

 

Także podsumowując. Wiedziały gały co brały :) Jeśli serwer jest sponsorowany, to już przynajmniej wiesz dlaczego.



#12 Marek607

Marek607

    Weteran WHT

  • WHT+
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1876 postów
  • Imię:Marek
  • Nazwisko:Drzewiecki

Napisany 15 wrzesień 2013 - 19:29

@l3szcz

 

Akurat klient końcowy wymaga dostepności usługi zawsze i mało go obchodzi czy jest awaria  sprzętowa/softwarowa - płaci za usługę i wymaga dostępności która jest opisana.

A 99,9 % to zaledwie  40 minut w miesiącu, więc puste obietnice wychodzą tu w zasadzie przy 1 awarii ( tak samo zresztą jak z kopiami bezpieczeństwa czy supportem 24/7).

 

sax pewnie siedzi i naprawia, więc cierpliwości - pewnie wyjaśnienia bedą po naprawie.



#13 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 15 wrzesień 2013 - 20:11

Nie wiem jak wy ale ja osobiście wolę jak firma interweniuje i usuwa usterkę a nie informuje po kolei każdego klienta i odwiedza każde forum żeby napisać co się dzieje. W takich wypadkach szkoda czasu a w niedzielę wieczorem nie ma zapewne 20 osób na supporcie.



#14 kamil89

kamil89

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Imię:Kamil

Napisany 15 wrzesień 2013 - 20:14

Dostałem maila od firmy Sax.

 

Kwestie przedłużenia VPS będziemy rozpatrywać po usunięciu awarii... niestety na tą chwilę możemy stwierdzić, że awaria jest dość poważna i trudno określić szacowany czas naprawy. Niemniej jednak mamy nadzieję, że uda się ją naprawić jak najszybciej.



#15 pekus

pekus

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 246 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Artur

Napisany 15 wrzesień 2013 - 23:15

W dzisiejszych trudnych czasach gdzie licho i konkurencja nie spi, trzeba miec duze cojones co by prowadzic firme hostingowa ;)

 

Zwlaszcza w sytuacji jak taka dzialalnosc moze zostac rozebrana na czynniki pierwsze przez znawcow tematu (np. z tego forum...) ;)

 

Swoja droga, fajnie byloby gdyby jednak firma wyslala maila do klientow (sama z siebie) o wystapieniu awarii (i ewentualnym postepie prac/czasie zakonczenia usuwania usterki) albo miala opracowane jakies zapasowe wyjscie.


Edytowany przez pekus, 15 wrzesień 2013 - 23:18.


#16 kamil89

kamil89

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Imię:Kamil

Napisany 16 wrzesień 2013 - 08:22

Tu nie chodzi mi o rekompensaty.. chodzi o to, że skoro człowiek płaci nawet 40zł miesięcznie to oczekuje działania serwera możliwie najwięcej. w tym wypadku już są prawie 23 w chwili pisania tego posta.



#17 tym

tym

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1153 postów
  • Skąd:Poznań
  • Firma:DG

Napisany 16 wrzesień 2013 - 08:58

Musieli sie wyspać :D



#18 kamil89

kamil89

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Imię:Kamil

Napisany 16 wrzesień 2013 - 09:50

Panie i Panowie ! Oto i mamy już 24 godziny ! :)



#19 behemoth

behemoth

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1236 postów
  • Skąd:Łódź
  • Firma:swhosting.pl
  • Imię:Jakub

Napisany 16 wrzesień 2013 - 09:56

Będziesz tak podbijał co godzinę? Napisz po prostu jak awaria się skończy i tyle.
 



#20 kamil89

kamil89

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Imię:Kamil

Napisany 17 wrzesień 2013 - 11:29

już 50 godzin offline.







0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników