Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
- - - - -

Vipower brak kontaktu z pomocą techniczną

Vipower brak kontaktu z pomocą techniczną serwery VPS brak kontaktu hosting vps serwery

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

Vipower brak kontaktu z pomocą techniczną

#1 prowebit

prowebit

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 35 postów
  • Imię:Peter
  • Nazwisko:Tajne

Napisany 15 czerwiec 2013 - 11:37

Zamówiłem w firmie Vipower.pl serwer VPS dnia 30/05/2013 zakup odbył się szybko i sprawnie. W dniu 13.06.2013 w dniu następny dałem ponowne zgłoszenie w panelu klienta zgłosiłem problem i do dnia dzisiejszego nie uzyskałem odpowiedzi chciałem się dowiedzieć czy w tej firmie tak obsługa jest normalna że nie odpowiadają na zgłoszenia klientów. Czy ktoś się już z czymś takim spotkał ?

 

 

Screen zgłoszenia jako dwód:

 

http://tiny.pl/hsdq7

Załączone obrazki

  • bok_vipower.jpg

  • 0

#2 www.mzone.uk

www.mzone.uk

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6192 postów
  • Skąd:Great Britain
  • Firma:MZone Group
  • Imię:Ireneusz

Napisany 15 czerwiec 2013 - 11:54

Napisz do MALU z tego forum, być może odbierze Twoje PW.


Edytowany przez www.mzone-net.eu, 15 czerwiec 2013 - 11:54.

  • 0

#3 Infinity Tech

Infinity Tech

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 631 postów
  • Firma:Infinity Tech
  • Imię:Michał

Napisany 15 czerwiec 2013 - 12:17

A czy to jest support ? może mają jakieś małe obsunięcia, jeżeli nie potrafisz używać telefonu komórkowego to napisz wprost, że masz 15 latek.


  • 0

#4 prowebit

prowebit

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 35 postów
  • Imię:Peter
  • Nazwisko:Tajne

Napisany 15 czerwiec 2013 - 13:02

glanpolnet jeśli jest Panel klienta który służy do komunikacji między klientem a firmą. I jak byś mógł zauważyć glanpolnet sam nazwa ( Panel klienta ) mówi nam do czego służy.

Glanpolnet zdziwię cie ale w innych firma też używam takiego panelu i tam mi odpowiadają na zgłoszenia.

Mam nadzieje że wyjaśniłem ci glanpolnet na czym polega panel klienta jeśli dalej nie rozumiesz pisz postaramy ci się wyjaśnić być może nie będziesz musiał już płacić za sam kontakt z firmą.. Chyba że to twoje hobby...

Co do kontaktu telefonicznego traktuje je jako drugą formą kontaktu w bardziej nagłych przypadkach... ( Jeśli dalej nie będę miał odpowiedzi na pewno zadzwonię )

Mzone dzięki za sugestie na pewno się będę kontaktował też na pw.

 

Moje pytanie głównie jest zwrócone do osoby które korzystają z tej firmy lub korzystali chce po prostu jako klient wiedzieć na czym stoję...


  • 0

#5 McAs

McAs

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 212 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Imię:Kamil

Napisany 15 czerwiec 2013 - 13:30

Nigdy nie miałem problemu z kontaktem w tej firmie. Możliwe, że po prostu admini zrobili sobie imprezę firmową i tak wyszło, że mają mała obsuwę. Musisz też wziąć poprawkę, że jest weekend i mogą odpisać z opóźnieniem.

 

Jaki jest Twój problem z serverem ? Może będziemy mogli ( użytkownicy tego forum) jakoś pomóc.


  • 0

#6 Groszeq

Groszeq

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 146 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Imię:Patryk

Napisany 15 czerwiec 2013 - 13:46

Jeżeli nie zależy Ci na szybkiej odpowiedzi to sobie poczekasz (skoro nie chcesz zadzwonić i ich poinformować o tickecie i braku odpowiedzi). Zawsze działa informacja telefoniczna, że jest problem do rozwiązania, "a ja nadal czekam". Kupujecie usługi gdzie chcecie żeby było XX kanałów kontaktu, a korzystacie tylko z mailowego. Nie wiem czy to jest jakaś moda żeby zjechać firmę na forum i napisać posta niż zadzwonić do nich.


  • 1

#7 malu

malu

    Linux administrator

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1753 postów
  • Skąd:Leszno
  • Firma:NODEA
  • Imię:Mateusz
  • Nazwisko:Adach

Napisany 15 czerwiec 2013 - 14:54

Żeby nie było, że jesteśmy ostatnimi leniami, wynikł błąd w systemie - bo ticket oznaczony był, jakoby pracownik nad nim pracował.

A jako, że dotoczył pomocy poza zakresem naszych działań w przypadku serwerów VPS unmanaged, to pewnie nikt inny się za to nie zabrał, bo uznał, że ktoś po prostu przygotowuje krótką notkę dla klienta odnośnie tego, że nie może wymagać od nas takiej pomocy w cenie usługi, bo w końcu jest to serwer unamanaged i przedstawi klientowi możliwości płatnej pomocy, z której może skorzystać.

Tak gwoli wyjaśnienia, skoro już ktoś mnie tu wezwał do tablicy. ; ))


  • 0

#8 prowebit

prowebit

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 35 postów
  • Imię:Peter
  • Nazwisko:Tajne

Napisany 15 czerwiec 2013 - 15:10

Tak ja również dziękuje za udzielenie pomocy.

Założyłem tu temat aby poznać sytuacje... Jak widać pomogło od razu dostałem odpowiedź od firmy...( nie musiałem dzwonić ). Mój temat nie miał na celu zjadania firmy jak ktoś to wspomniał dla mnie to zwykła dyskusja.... Co do firmy to dla innych użytkowników wszystko działa mi stabilnie serwer nie mam padów a pytanie dotyczyło bardziej konfiguracji serwera..

Widzę że na tym forum jak zada się pytanie to od razu jest się krytykowany...Cud że mojego tematu nikt nie usunął hehe.

 

Temat można uznać za zamknięty aby dalej jakieś śmieszne dyskusje się nie pojawiały.


Edytowany przez prowebit, 15 czerwiec 2013 - 15:13.

  • 0






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: serwery VPS brak kontaktu, hosting, vps, serwery

0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników