Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam

 

Czy ktoś z państwa ostatnim czasem wysyłał list do tej firmy na adres

 

esdata.pl , esconnect.pl

Sylwia Chomontek

ul. Wróblewskiego 9/59

72-010 Police

 

List został wysłany za potwierdzeniem odbioru 20.05 do tej pory jeszcze nie otrzymałem potwierdzenia, a gość twierdzi ze do zwrotu potrzebny list w celu wypłacenia nie wykorzystanego okresu, zastanawia mnie sytuacja czy z państwa też nie macie takiego problemu, czy owy list(ty) nie leżą specjalnie gdzieś tam na poczcie w policach po czym zostaną odesłane, przedawnieniu określonego czasu lub jakiejś innej przyczynie, ja w owej firmie mam do zwrotu nie wykorzystany okres czerwiec-styczen 2014 na kwotę 336 zł, jak by ktoś miał też taki problem proszę pisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem list we wtorek tj. 28/05 i dzisiaj na gg otrzymałem informację że dostali list i przekazali do odpowiedniego działu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

up oni mają tylko jeden dział... pffff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehehe, odpowiedni dział, hahaha, wysłałeś kase na konto to idź na police i tyle,

inaczej nie obejrzysz zwrotu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Dobrze, że nie chcieli świadectwa bierzmowania i zgody proboszcza ;)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No bo szczerze to problemów takich nie było jak wpłacałem, a teraz nagle się okazują duże problemy a kwota też która jest do zwrotu nie jest mała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firma zbankrutowała sądząc po wygaśnięciu domeny ale próbuj odzyskać pieniądze.

 

Firma jako działalność gospodarcza nie może upaść / zbankrutować (nie wliczając upadłości konsumenckiej, ale to raczej nikomu w Polsce nie grozi) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Autor tematu został poinformowany iż potrzebujemy korespondencji aby dokonać zwrotu. Reklamacja listowna nie doszła która została przez autora tematu wysłana kilka dni wcześniej lecz reklamacje listowne innych klientów docierają do nas w ciągu 1 dnia roboczego.

 

Dla wyjaśnienia tematu, reklamację pisemną potrzebujemy aby dokonać zwrotu ponieważ za pośrednictwem Gadu-Gadu czy e-mail każdy może powołać się na właściciela i podać inne dane przelewu gdyż takie sytuację mieliśmy.

Z tego powodu aby to wykluczyć prosimy klientów aby przesyłali reklamację pisemną i klienci nie widzą w tym żadnego utrudnienia czy problemu.

 

Jako firma nie prowadzimy tylko Hostingu shared oraz VPS. Także jesteśmy providerem, usługi informatyczne jak i hosting dla firm na terenie Szczecina.

 

Tu fakt klienci 3 serwerów matek z wirtualizacją xen nie mają dostępu do swoich usług lecz inne usługi działają prawidłowe xen , openvz , shared w Warszawie jak i w Szczecinie.

Edytowano przez esdata.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Dla wyjaśnienia tematu, reklamację pisemną potrzebujemy aby dokonać zwrotu ponieważ za pośrednictwem Gadu-Gadu czy e-mail każdy może powołać się na właściciela i podać inne dane przelewu gdyż takie sytuację mieliśmy.

Z tego powodu aby to wykluczyć prosimy klientów aby przesyłali reklamację pisemną i klienci nie widzą w tym żadnego utrudnienia czy problemu.

A jaki jest problem, żeby napisać list tradycyjny i tak samo dokonać przekrętu? Macie jakieś wzory podpisów? :> Chyba jednak weryfikacja na podstawie e-maila / hasła jest najbardziej wiarygodna w takim momencie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Jedyne co to dołączyć do listu xero dowodu osobistego, xero xera i xero z xera xera :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość xtd

Żeby nie było ze znowu na maila nie dojdzie, to przesyłam tutaj w załączniku.

 

Dostali awizo (Nie zastano adresata).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@regdos

Tu faktycznie masz rację jeżeli chodzi o śledzenie przesyłek lecz ani awizo ani próby dostarczenia listu nie było jeżeli by była próba dostarczenia awizo by się znalazło z skrzynce.Inni nasi klienci nie mieli problemów że ich listy były nie dostarczone. W tej chwili czekamy od klienta która założył temat aby dostarczył potwierdzenie które widnieje wyżej na e-mail który został wczoraj podany lecz do tej pory nie nie otrzymaliśmy e-maila z potwierdzeniem lecz już tutaj się pojawiło.

 

Jak ktoś tutaj już pisał forum nie należy do supportu esdata.pl a klient jest ciągle w stałym kontakcie z nami .

 

Proszę jeszcze autora tematu o przesłanie potwierdzenia na adres e-mail..

W tym celu będą wyjaśnienia dlaczego korespondencja do nas nie dotarła z pocztą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko świadczy samo za siebie, teraz nawet nie maja pieniędzy żeby ludziom pooddawać, za te okresy co nie zostały wykorzystane, a usługi zostały opłacone na rok z góry.

post-16636-0-58838600-1370089127_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up

 

Proszę pana po raz kolejny zamiast pisać na forum proszę o przekazanie potwierdzenia na adres e-mail abyśmy mogli wyjaśnić sytuację oraz otrzymać od poczty list który nie został dostarczony także nie było u nas powtórnej próby dostarczenia.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

@esdata.pl Zmieńcie sobie nazwę użytkownika na forum, bo wprowadza w błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma pan potwierdzenie tu i na mailu jeżeli nie odebraliście listu proszę odczytać archiwum z gg i przekazać zaległość na te dane co zostały na nim napisane. Tak jak pan mi przekazał informacje telefonicznie tyle co, czekam na zwrot i jak dostanę odrazu poinformuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

lecz do tej pory nie nie otrzymaliśmy e-maila z potwierdzeniem lecz już tutaj się pojawiło.

Nic dziwnego, że nie otrzymaliście maila, gdyż

 


esdata.pl 's billing period had finished

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymóg pisemnej rezygnacji jest absurdalny w sytuacji, w której to firma przestała świadczyć usługę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×