Skocz do zawartości
g.woloszyn

HRD - tylko czesciowe informowanie klientow o awariach

Polecane posty

Witam serdecznie,

 

czy korzysta ktos z Was (zapewne tak) z uslug firmy HRD? Czy zaobserwowaliscie moze od wczorajszych godzin wieczornych (na pewno od okolo 22) niemozliwosc rejestrowania domen globalnych? Sytuacja jest dosc ciekawa poniewaz mamy dzisiaj dzien wolny od pracy (HRD nie podaje zadnego numeru alarmowego w przypadku wystepowania podobnych sytuacji), a domen w dalszym ciagu nie mozna rejestrowac (w odroznieniu od polskich i .eu - te na szybko sprawdzilem).

 

Pozdrawiam

Edytowano przez g.woloszyn (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Admin czy ktoś tam od nich został poinformowany w późnych wczorajszych godzinach nocnych o problemie z globalnymi z odpisaniem `dzięki za info`, do teraz nadal globalne nie działają.

Edytowano przez MasterNETpl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z przykroscia musze to powiedziec ale jest to niezbyt profesjonalne podejście z ich strony. Zadnej informacji co, jak i kiedy w liscie aktualnosci widocznej po zalogowaniu do panelu CSP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmień dostawcę ?

 

A co jeśli kogoś ogranicza brak przedsiębiorczości? No raczej nie pójdzie do NASK'u. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sugestia zmiany dostawcy jest w pewnych okolicznosciach jak najbardziej na miejscu jednak jak sie ma zarejestrowanych tysiace domen w ktorych sprzedazy i odnawianiu sie wylacznie posredniczy juz nie jest tak wesolo. Dodatkowo calkowity brak informacji o tak dlugiej awarii, emailowa odpowiedz po okolo 36 godzinach od zgloszenia problemu typu mogly wystapowac trudnosci, a w liscie aktualnosci widocznej po zalogowaniu do panelu partnera nie ma zadnej informacji o awarii i co bylo jej przyczyna w moim mniemaniu bardzo obniza zaufanie do danej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niemożność rejestracji domen globalnych w dniu 29.05.2013 r. w godzinach wieczornych wynikała z błędu rejestru Directi. Problem został zgłoszony do Directi po zauważeniu awarii przez pracownika obsługi klienta jednak do tej pory Directi nie ustosunkowało się do zadanych pytań.

 

Zgodnie z pkt. V.8 regulaminu HRD.pl – HRD nie odpowiada za niemożność wykonywania usługi z przyczyn niezależnych i niezawinionych przez HRD, w szczególności za nieprawidłowe działanie dostawców usług , do których zalicza się dostawca Directi.

 

 

Tytuł postu „HRD, ich dni wolne i problemy” jest oderwany od rzeczywistości – dzień 30.05.2013 r. był dniem wolnym w całym kraju a nie dniem wolnym HRD.

 

Zamiast tracić czas na obsmarowywanie dostawcy sugeruję:

1. Przeczytanie regulaminu, gdzie wskazane są procedury zgłaszania awarii (pkt. X.3.) :

Wszelkie nieprawidłowości działania serwisu HRD.pl można zgłaszać telefonicznie, pod nr tel. 022 853 88 86 lub mailowo: info@hrd.pl, w godzinach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku, od 8.00-16.00.

Takie zgłoszenie nie wpłynęło. Nie wpłynęło również zapytanie o przyczynę lub termin usunięcia awarii, więc trudno odpowiadać na pytania , które nie zostały zadane.

2. Sprawdzenie domeny bezpośrednio w Directi – skoro ma się ‘tysiące domen’ to chyba nie powinno się mieć problemu ze sprawdzeniem ,a jeśli nie da się sprawdzić to można wydedukować , że Directi nie działa i cierpliwie czekać na rozwiązanie problemu przez Directi, nie obwiniając przy tym solidnego sprzedawcy

3. Zmianę dostawcy na takiego, który działa i rejestruje domeny nawet wtedy gdy sam Rejestr np. NASK, EUrRd, Directi ich nie może zarejestrować .

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze warto zastanowic sie nad podejsciem do swiadczenia uslug w internecie (szczegolnie takich, ktore nie sa swiadczone dla klienta koncowego a dla posrednikow). Tak naprawde najwiekszym przewinieniem nie jest sama awaria poniewaz ta moze zdarzyc sie kazdemu, a calkowity brak informacji o niej. Do tej pory w panelu CSP w aktualnosciach nie widnieje jakakolwiek informacja, ze tak dluga przerwa w dostepie do rejestracji niektorych domen miala miejsce. Raczej taki brak informowania Panstwa klientow nie budzi zbyt duzego zaufania.

 

Ad.1. Czy mam rozumiec, ze zgloszenia wyslane emailowo poza godzinami roboczymi nie sa brane pod uwage? Pierwszy email zostal do Panstwa wyslany o godzinei 23 29 maja, kolejny o godzinie 8 rano 30 kwietnia i 13:33 rowniez tego samego dnia. Dopiero 31 kwietnia okolo godziny 10:30 otrzymalem odpowiedz, ze rejestr domen globalnych mial problemy. Czy ta odpowiedz mam traktowac jako wytlumaczenie niedostepnosci?

 

Ad.2. Domeny rejestrowane sa za posrednictwem HRD i to HRD powinno mnie jako klienta informowac o problemach. Samo sprawdzanie dostepnosci domen dzialalo prawidlowo wiec jak rozumiem mialem w celu wylacznie sprawdzenia zarejestrowac domene bezposrednio u nich?

 

Ad.3. Tak tez zamierzam jednak zapewne z czasem nie bedzie to posrednik a bezposrednia umowa z danym rejestrem.

 

Wracajac juz do samego problemu. Wielokrotnie Panstwu sugerowalem aby wprowadzic pewnego rodzaju automatyczny system powiadamiania o niedostepnosciach (o RSSach czy automatycznych emailach do Panstwa klientow bedacych odsprzedawcami juz nie wspomne bo porzucilem nadzieje na cos takiego - oczywiscie sugestia z mojej strony byla wyslana juz dawno temu) polaczen z poszczegolnymi rejestrami, ktore Panstwu obsluguja jednak jak widac nie jest to wedlug Panstwa potrzebne. Tak wiec zamiast traktowac mnie czyli Panstwa klienta jako osobe obsmarowujaca Panstwa firme bardzo prosze sie zastanowic nad tym czy czasami w moich wiadomosciach nie ma troche racji i jesli uznaja Panstwo, ze jednak chociaz w pewnym stopniu tak jest to oznacza to, ze moje wiadomosci nie byly bezpodstawne. Sama awarii nie mogl sie zdarzyc w gorszym momencie biorac pod uwage dzien wolny jednak moim zdaniem nie powinno to zwalniac Panstwa w zupelnosci od pewnego rodzaju informacji, ktora mogla byc umieszczona w aktualnosciach widocznych w panelu CSP.

 

EDIT: Tytul tematu zostal zmieniony (ten jest o wiele blizszy stanowi faktycznemu). W momencie pisania pierwszej wiadomosci mogly mnie poniesc troche emocje za co z gory przepraszam.

 

EDIT2: Jesli uzytkownicy forum uwazaja, ze nie mam racji to prosze o taka wiadomosc (moze byc PW), a sam zglosze moderatorowi temat do usuniecia.

Edytowano przez g.woloszyn (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że mi czasami też przeszkadzają te godziny pracy a nie wszystkie rzeczy są dostępne z panelu partnera.

 

Nie można utworzyć lub zmienić IP serwera nazw w domenie globalnej trzeba pisać maila więc w przypadku jakiejś awarii, pilnej potrzeby w weekend tego się nie zrobi.

 

Poza tym denerwuje mnie to, że domena wpada w przeterminowane pomimo, że nie minął jeszcze jej faktyczny okres abonamentu (wynika to z crona) i przy przedłużaniu jest brana wyższa stawka i trzeba pisać reklamację o zwrot środków.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×