Skocz do zawartości
Jadowity

Hosting pod niezbyt duży serwis na joomli

Polecane posty

Nie jestem niestety zbyt obeznany z tematyką hostingów, dlatego też zwracam się z prośba, o pomoc w znalezieniu niezbyt drogiego hostingu, pod nie za duży serwis na joomli. Serwis, mimo że nie ma ruchu jak facebook, (około 300-400 wejść dziennie), to jednak sprawia pewne problemy, być może ze względu na specyficzne dodatki, między innymi czat, ale akurat z niego moge zrezygnować, podpowiedzi w dymkach, flexi i forum kunena.

Próbowałem już tu i ówdzie, niestety, w jednej z firm (nie podam nazw), serwer dosłownie się "zatykał", w drugiej z kolei, limit 3% CPU osiągnąłem już w trakcie instalacji dodatków.

Poszukuje niezbyt drogiego hostingu, najchętniej w tej chwili z płatnością miesięczną, który dałby radę pociągnąć coś takiego. VPS nie wchodzi w grę, bo jestem za "zielony", i raczej nie dam rady.

Pozdrawiam

Maciej T.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zapraszamy do 8ww.pl

 

Hosting, który spełni Pańskie oczekiwanie oferujemy w cenie 9,99zł na cały rok

 

  • 3 GB powierzchni
  • 600 GB transferu
  • 5 kont ftp
  • 5 baz MySQL
  • 10 domen
  • 10 kont E-mail
  • Antyspam
  • Instalator skryptów
  • 10 dniowy okres testowy
  • Cena promocyjna
  • 9,99zł / Rok

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ech, te tanie hostingi... trza uważać, nie korzystać z podejrzanie tanich ofert.

Jaki masz budżet?