Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* * - - - 7 głosów

[Opinie] Mintshost.pl

[Opinie] Mintshost.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1040 odpowiedzi na ten temat

[Opinie] Mintshost.pl

#41 Gość_nrm_*

Gość_nrm_*
  • Goście

Napisany 16 marzec 2013 - 17:38

Co do nowego szablonu to zmiana zdecydowanie na duży plus, w końcu czuć mięte ;)

 

Kwestia gustu, oryginał ma lepiej dobrane kolory http://www.demo.whmc...TranquilHosting


  • 0

#42 Kolopik

Kolopik

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1858 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Imię:Kacper

Napisany 16 marzec 2013 - 17:41

logo kicha, a to logowanie takie z dupy ;|


Edytowany przez Kolopik, 16 marzec 2013 - 17:41.

  • 0

#43 Gość_Konstruktor_*

Gość_Konstruktor_*
  • Goście

Napisany 16 marzec 2013 - 18:16

Kwestia gustu

O gustach się nie dyskutuje ;)

 

Ja bym natomiast trochę odchudził ten szablon z obrazków. Bo większość rzeczy można zrobić za pomocą css. Tak czy siak jest lepiej niż poprzednio.


  • -3

#44 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 16 marzec 2013 - 18:59

Ja w ofercie bym jednak używał polskiego języka :)

 

RAM Maxymalny

 

Kuje w moje oczy ;) No i te kropeczki przy logowaniu ehh...

 

 

 

A co do: http://mintshost.pl/serwerownia.php to nie macie jeszcze Netii? Z tego co pamiętam BH się chwaliło nitką do netii.


  • 0

#45 Denim

Denim

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 22 postów

Napisany 16 marzec 2013 - 20:03

Bardziej przejrzysta strona według mnie..


  • 0

#46 Westbam

Westbam

    WHT PRO!

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 976 postów
  • Skąd:Olkusz
  • Firma:Może kiedyś...
  • Imię:Damian

Napisany 17 marzec 2013 - 07:36

Mam nadzieje ze tym razem nie bedzie wiecej firm posiadających "ten sam" szablon... ew. nie jest darmowy...

 

Ogólny look nie powala. Strona prosta i przejrzysta.


  • 0

#47 mikiniki

mikiniki

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisany 17 marzec 2013 - 11:28

Wygląda na pewno lepiej niż poprzednia wercja. Mi osobiście się podoba taka oprawa graficzna


  • 0

#48 pawelhome

pawelhome

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisany 23 kwiecień 2013 - 14:07

Czy ktoś w tej firmie pracuje w tygodniu?

Brak aktualizacji wpłat, usługa również nie uruchomiona.

Kontaktu brak.


  • 0

#49 Kolopik

Kolopik

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1858 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Imię:Kacper

Napisany 25 kwiecień 2013 - 13:09

Czy ktoś w tej firmie pracuje w tygodniu?

Brak aktualizacji wpłat, usługa również nie uruchomiona.

Kontaktu brak.

Testy gimnazjalne.


  • 0

#50 t4t4v4

t4t4v4

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 396 postów
  • Skąd:Dziki Wschód

Napisany 25 kwiecień 2013 - 15:09

Kacper, wątpię, że to ma jakiś wpływ ;)
Żeby działać z AIP, Michał musi być pełnoletni.. Ale nie można wykluczyć takiego rozwiązania, bo mógł nie zdać..  :lol:

 

Ja mam już miesiąc i prawie 4TB transferu za sobą:
30hvdxy.png

 

Narzekać póki co nie mogę ;)


  • 0

#51 Borówa

Borówa

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 31 postów
  • Skąd:localhost

Napisany 25 kwiecień 2013 - 15:46

Czy ktoś w tej firmie pracuje w tygodniu?

Brak aktualizacji wpłat, usługa również nie uruchomiona.

Kontaktu brak.

 

Jaką usługę wybrałeś? Bo przy kupnie mojego VoiceVPS okazało się że:

 

Ja:
Tak na marginesie, w panelu moja usługa jest pokazywana jako nie aktywna.
Mintshost:
Uslugi sa tworzone recznie wiec ten status nie odnosi sie do realizmu

 

Trochę to mało profesjonalne - "jest po to aby był".  :rolleyes:

Przypomniało mi się że ponoć udostępniają jakiś "Panel zarządzania" do VoiceVPS - szkoda nie otrzymałem żadnej informacji jak się do niego dostać. Ale dziś się upomniałem, no zobaczymy co z tego wyjdzie.


  • 0

#52 Maciekxx

Maciekxx

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 26 kwiecień 2013 - 17:10

Od ponad miesiąca posiadam u nich serwer www oraz domenę i muszę przyznać, że znają się na swoje robocie. Support praktycznie cały czas online.


  • 0

#53 Gość_Krytyk_*

Gość_Krytyk_*
  • Goście

Napisany 19 czerwiec 2013 - 20:53

Kicha. Do dupy.

Nie da się do nich odezwać, bo albo czasu nie mają, albo zajęci... Tzn. czas mieli, gdy trzeba było opłacić usługi podczas okresu testowego. Po jakimś czasie w dupie mają. 

Biznes-Host.pl zrobił największy błąd biorąc ich pod swoje skrzydła i zostawiając tę samą osobę na stanowisku admina. Mintshost psuje im tylko opinię. Serwery www stoją na vpsie... super :).


Edytowany przez Krytyk, 19 czerwiec 2013 - 21:10.

  • 0

#54 zoxovsky

zoxovsky

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 426 postów
  • Skąd:Norwegia

Napisany 19 czerwiec 2013 - 21:02

Nie polecam :)

 

Podatność na ataki jest taka że mały DDoS pójdzie i wszystko w pizd***

 

Miałem VoiceVPS więc wiem o czym mówię, najgorzej jest jak ma się sieć serwerów lub chce się stworzyć publika to radzę tutaj nie kupować :P

 

A co do właścicieli to ~18 lat Mikorol ma a co do jego współpracowników też :)


Edytowany przez zoxu, 19 czerwiec 2013 - 21:02.

  • 0

#55 mikorol

mikorol

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 353 postów
  • Skąd:Poznań
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:Korol

Napisany 19 czerwiec 2013 - 21:53

Witam,

A więc odnosząc się do dwóch powyższych postów:

Nie polecam :)

 

Podatność na ataki jest taka że mały DDoS pójdzie i wszystko w pizd***

 

Miałem VoiceVPS więc wiem o czym mówię, najgorzej jest jak ma się sieć serwerów lub chce się stworzyć publika to radzę tutaj nie kupować :P

 

A co do właścicieli to ~18 lat Mikorol ma a co do jego współpracowników też :)

 

Niestety usługa może zostać zablokowana w sytuacji w której wpływa na usługi innych użytkowników. Jest to normalna procedura w tego typu usługach. Ważną rzeczą jest to, że serwer VPS jest blokowany przy ataku o wielkości powyżej 1 GBit, co sprawia, że atak na Pański VPS musiał być przeprowadzony co najmniej z poziomu serwera dedykowanego, ponieważ serwery VPS z łączem 1 GBit są niezwykłą rzadkością.
 

 

Kicha. Do dupy.

Nie da się do nich odezwać, bo albo czasu nie mają, albo zajęci... Tzn. czas mieli, gdy trzeba było opłacić usługi podczas okresu testowego. Po jakimś czasie w dupie mają. 

Biznes-Host.pl zrobił największy błąd biorąc ich pod swoje skrzydła i zostawiając tę samą osobę na stanowisku admina. Mintshost psuje im tylko opinię. Serwery www stoją na vpsie... super :).

 

W tym przypadku jeżeli klient ma problem natury technicznej jest kierowany do panelu klienta, bo tylko panel klienta [ jak i znajdujący się w nim panel zgłoszeń ] są jedynym centrum kontaktu gdzie wszelkie prośby mogą być zweryfikowane. Dotyczy to również płatności i faktur. Używając naszych czatów online można dowiedzieć się tylko o statusie usługi lub o jej poprawości działania albo zadać pytania odnośnie jednej z usług widniejącej w naszej ofercie.


Edytowany przez mikorol, 19 czerwiec 2013 - 22:11.

  • 0

#56 Gość_l3szcz_*

Gość_l3szcz_*
  • Goście

Napisany 19 czerwiec 2013 - 22:14

@Mikorol

Weź pod uwagę, że atak mógł nastąpić z Botnetu.


  • 0

#57 robson345

robson345

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 488 postów

Napisany 20 czerwiec 2013 - 01:35

To co się dzieje z maszynami w tej firmie w ostatnich dniach to jakiś obłęd. Codzienne kilkuminutowe pady  wszystkich usług to już standard, czy też odcinanie klienta podczas pracy, nie ważne że może to uszkodzić bazę, idzie atak to wycina się wszystkich jak leci. Ja rozumiem że ataki się zdarzają ale dlaczego inni klienci mają na tym cierpieć że komuś DDOSA jadą, a jak widać chyba trafiłem na taką maszynę gdzie się tak dzieje od kilku dni. Do tego dorzuce coraz gorzej działające usługi, a o tym jak działa suport mogę jedynie tylko potwierdzić to co napisała osoba wcześniej:

 

Biznes-Host.pl zrobił największy błąd biorąc ich pod swoje skrzydła i zostawiając tę samą osobę na stanowisku admina.

 

Dodam tylko jedną rzecz od siebie. Z całym szacunkiem Panie Michale ale nie potrafi Pan budować relacji firma - klient. Pisze to do Pana klient który korzysta z pańskich usług i za każdym razem kiedy przyjdzie mu napisać do supportu o pomoc zastanawia się tylko ile. Ja rozumiem że nic nie jest za darmo a firma kosztuje ale Pańska politka chciwości przebija kilkukrotnie wszystkie firmy z jakimi miałem doczynienia w swojej kilkuletniej karierze. Jeśli chce Pan zarobić to niech Pan podniesie ceny za wynajem serwerów oferując porządny support. Dzięki temu może następni kliencji którzy skorzystają z pańskich usług nie będą się czuli jak dojna krowa.

 

Podsumowując lepiej dorzucić kilka złotych więcej i iść do konkurencji mniej stresu i nerwów co też uczynię jak tylko zakończy się opłacony okres.

 

Nie polecam.


  • 0

#58 Gość_Yaerius_*

Gość_Yaerius_*
  • Goście

Napisany 20 czerwiec 2013 - 13:54

Polecacie tą firmę? 

 


Edytowany przez Yaerius, 20 czerwiec 2013 - 13:55.

  • 0

#59 Gość_Krytyk_*

Gość_Krytyk_*
  • Goście

Napisany 20 czerwiec 2013 - 14:28

3x nie

mam_talent_jury_agnieszka_chylinska_640x


Edytowany przez Krytyk, 20 czerwiec 2013 - 14:28.

  • 0

#60 Miłosz

Miłosz

    Weteran WHT

  • Moderatorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4026 postów
  • Skąd:Tuchola
  • Firma:Sys-Com / M-Networks Sp. z o.o.
  • Imię:Miłosz
  • Nazwisko:Oller

Napisany 20 czerwiec 2013 - 15:57

Polecacie tą firmę?

A czemu zedytowałeś swój post?

A logo Castpol z jednego szablonów Wordpressa. Jesteście siebie warci.

Chyba się troche za bardzo rozbujałeś. Co nie? Rozumiem, że masz na to niezbite dowody, iż zrobiłem tak samo jak Mintshost.
Bo ja mam dowody na to, że kupiłem szablon, w którym był ten element loga, więc mogę z niego korzystać. A kupiłem go jakieś 3 lata temu, dokładnie ten: http://themeforest.n...template/117716
  • 2





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników