Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam,

Z powodu zamknięcia 2 tematów dotyczących tej firmy otwieram nowy, jak wygląda teraz sprawa z supportem (szybkość działania), zabezpieczeniami i stabilnością usługi?

 

Jestem zainteresowany kupnem vps'a u nich...

 

Pozdrawiam.

 

ps.Dlaczego 2 poprzednie tematy zostały zamknięte?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

ps.Dlaczego 2 poprzednie tematy zostały zamknięte?

Bo zaczął się durny spam.

 

PS: W tym temacie też pewnie będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mieli na początku duże wtopy, ale teraz działają znów stabilnie. Z pewnością dostali nauczkę na przyszłość i się lepiej zabezpieczą. Mam u nich VPS i bardzo stabilnie chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co z tym szablonem:D

Ale co ma być? Jest zerżnięty z iweb.com i tyle. Żywcem w dodatku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Focus

Wiem, ale ta sprawa miała być jakoś rozwiązana, bo jak słyszeliśmy to wina "grafików".

Teraz to po prostu jest naruszenie praw autorskich, naprawdę bezczelne a w dodatku nielegalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam VPSa jakiś czas, kupiłem go po ostatnim big down i do tej pory nie było żadnego problemu. Support jest całkiem na poziomie, aż tak długo się nie czeka ale to też nie jest reakcja szybka niczym kula z pistoletu... :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Mintshost ma ponad rok :o?

 

 

Albo działali pod inną marką lub kolega pomylił firmy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Domena nie ma jeszcze roku:

 

created: 2012.06.22 21:56:53
last modified: 2012.06.24 12:04:11

 

To forum jednak widziało firmy widmo co działają dłużej niż Nazwa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez

Zakupiłem VPS jedynie pod proxy. Na początku działało. Przed zapłatą, i parę dni po kontakt był szybki.

Po paru tygodniach chcę się zalogować do panelu lub do roota. Acced denieded. Ok. Tylko przecież hasła nie zmieniałem do vpsa?

 

Piszę na GG, właściciel mówi że teraz drogą oficjalną do komunikowania się jest zgłoszenie z panelu. Zaglądam do regulaminu... Żadnych zmian o drodze komunikacji. Pytam się od kiedy, i czemu nie poinformowany jestem o tej zmianie... Gadka polityka. Mówi wszystko tylko nie odpowiada na pytanie.

 

Dobra napisałem zgłoszenie "drogą oficjalną" z prośbą o reset hasła do panelu... Napisałem na gg do właściciela że już a on

spoko
to zgloszenie dzisiaj bedzie rozpatrzone.

 

ja odpowiadam mu:

no i od razu lepiej

 

po czym on dodaje:

w koncu nie ma terminu.
12:19
w regulaminie
to i miesiac moze lezec.

Odpowiedziałem mu:

no nie ma
12:19
ale przed chwilą powiedziałeś drogą oficjalną że dzisiaj zostanie rozpatrzone

 

To on:

no i milego dnia.
[...]
ktos do 24 (h) ci odpisze, ze naprawy w trakcie lub naprawione.

 

Oj, musi być ciężka naprawa... W końcu trzeba wcisnąć przycisk RESET...

 

N.B. do lubiących szukać zaczepki: Nie narzekam i nie płaczę a jedynie informuję o działaniach tej firmy (?).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Miałem te same problemy, odniosłem wrażenie, że spowodowane były one problemami technicznymi od strony firmy.

 

Jednakże.. Sam sposób prowadzenia rozmowy - myślę, że pan Michał, bądź osoba odpowiadająca za kontakt jest po prostu zmęczona.

Stawiam jednak, że to pan Michał - masa zgłoszeń i natłok wszystkiego powoduje rozchwianie - każdy może mieć słabsze dni.

 

Co prawda, to firma, więc nie może być to dla niej jakimkolwiek uzasadnieniem, ale człowiek to człowiek.

 

Polecam firmie zautomatyzować wszystko co niezbędne i potem normalnie działać - bądź zatrudnienie osób.

Pomocne może być "zatrudnienie" kogoś w formie praktyki - myślę, że wielu odpowiednich ludzi szuka takiego czegoś.

Są ludzie aktywni, chętni do pomocy - każda dodatkowa forma notki przyda się na swoim CV.

Dodanie większej ilości opisów usług oraz ich zastosowań na stronie będzie dobrym rozwiązaniem.

 

Sam byłem dość wymagającym i upierdliwym klientem tejże firmy, jednakże pan Michał był bardzo cierpliwy : )

Odpowiedzi udzielane były szybko i konkretnie.

 

Osobiście wpadłem w jedną rzecz, tzn. overselling, ale możliwe, że wpadłem w to z powodu swojej niewiedzy.

Firma rzetelnie wykonuje swoje obowiązki na miarę ludzkich możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o kontach reseller tzn tak tanich. Nie zawsze tanio to dobrze a w tej firmie ? ktoś testował ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie testowałem, zależy do jakiego użytku - wiem tylko, że w przypadku naprawdę ogromnego obciążenia, konto resellerowe było blokowane. Tak było jakiś czas temu, nie wiem jak jest teraz - spróbuj porozmawiać z supportem na GG ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem VPS jedynie pod proxy. Na początku działało. Przed zapłatą, i parę dni po kontakt był szybki.

Po paru tygodniach chcę się zalogować do panelu lub do roota. Acced denieded. Ok. Tylko przecież hasła nie zmieniałem do vpsa?

 

Piszę na GG, właściciel mówi że teraz drogą oficjalną do komunikowania się jest zgłoszenie z panelu. Zaglądam do regulaminu... Żadnych zmian o drodze komunikacji. Pytam się od kiedy, i czemu nie poinformowany jestem o tej zmianie... Gadka polityka. Mówi wszystko tylko nie odpowiada na pytanie.

 

Dobra napisałem zgłoszenie "drogą oficjalną" z prośbą o reset hasła do panelu... Napisałem na gg do właściciela że już a on

 

ja odpowiadam mu:

 

po czym on dodaje:

Odpowiedziałem mu:

 

To on:

 

Oj, musi być ciężka naprawa... W końcu trzeba wcisnąć przycisk RESET...

 

N.B. do lubiących szukać zaczepki: Nie narzekam i nie płaczę a jedynie informuję o działaniach tej firmy (?).

A kto normalny Ci cokolwiek zrobi na zgłoszenie przez GG? Na gg to możesz sobie pogadać o dupie maryni a nie zgłaszać problemy techniczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o kontach reseller tzn tak tanich. Nie zawsze tanio to dobrze a w tej firmie ? ktoś testował ?

 

 

Konta reseller możemy udostępnić dla Pana na okres testowy - zapraszam do kontaktu.

Nie blokujemy usług bez odpowiedniej przyczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Konta reseller możemy udostępnić dla Pana na okres testowy - zapraszam do kontaktu.

Nie blokujemy usług bez odpowiedniej przyczyny.

Co to znaczy odpowiednia przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy odpowiednia przyczyna ?

 

 

Przyczyną blokady są czynności łamiące nasz regulamin np: nielegalne pliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Przyczyną blokady są czynności łamiące nasz regulamin np: nielegalne pliki

Regulamin macie bardzo ubogi.

 

Zabrania się wykorzystywania serwera do:

- nielegalnego mailingu

- ataków na inne serwery

- ściągania plików p2p

- przechowywania nielegalnych plików

 

To dotyczy tylko serwerów VPS ? Poza tym nie napisaliście jakie są konsekwencje tych wyczynów.

 

Ciekawe jak dochodzicie do tego, czy dany plik jest legalny czy też nie. Co jest złego w pobieraniu p2p? Będę chciał pobrać obraz Debiana to zablokujecie mi serwer?

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego w takim razie nie zablokujecie swojej strony? Używacie czyjegoś szablonu, którego kod żywcem skopiowaliście i na początku nie usunęliście nawet odnośników.

  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość morel

Polecam :)

 

0 problemów przy funkcjonowaniu usług z ich strony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez

A kto normalny Ci cokolwiek zrobi na zgłoszenie przez GG? Na gg to możesz sobie pogadać o dupie maryni a nie zgłaszać problemy techniczne.

 

Zamawiałem vps - przez gg

informacje o płatnościach - przez gg

zamawiałem reseller - przez gg

zgłaszałem problemy - przez gg

gadaliśmy o problemach z resellerem i rozwiązywaliśmy je - przez gg

Aż tu pewnego czasu, boom. Jakieś zmiany zaszły w "oficjalnych drogach" a ja nawet o tym nie wiem. Jeżeli zachodzą jakieś "oficjalne" zmiany, powinienem chyba być o tym przynajmniej poinformowany. Bo jak miałem płacić, to podawał dane przez gg, i nie pytał od kogo, a teraz z tego samego gg piszę.

 

Rozumiem że zmienili to po tym włamaniu, ale nawet o włamaniu nie dostałem żadnego "oficjalnego" wyjaśnienia "oficjalną" drogą. Jedynie dostałem nowe wygenerowane hasło. Super. Cieszę się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×