Skocz do zawartości
erbse

Ataki DoS - Jaki Firewall?

Polecane posty

Witam,

 

Posiadam dedyka, na którym mam serwer do gry - na serwerze gra okolo 1 tysiąc graczy non stop. Niestety kilka upierdliwych osób atakuje serwer DoS'em i chciałbym kupić jakiś firewall, problem w tym, że kompletnie nie znam się na rzeczy - słyszałem, że dobre firewalle robi Cisco ale nie mam pojęcia jaki konkretnie model może mi pomóc - tak jak napisałem wyżej potrzebuje czegoś, co będzie w stanie działać skutecznie z 1 tysiącem IP które łączą się z serwerem.

 

Z góry bardzo dziękuje.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

Jest to jeden serwer dedykowany, a w jakiej serwerowni ? Aplikacja jest webowa ? jaki jest to atak i o jakiej sile ?

Więcej szczegółów jest potrzebnych by Ci doradzić konkretne rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serwer dedykowany jest w serwerowni Śląsk Data Center. Aplikacja nie jest webowa - ale strona www jest połączona z bazą serwera gry (statystyki graczy, panel zarządzania - zmiana hasła do konta itp.) Ataki są tego typu, że po prostu kilka/kilkanaście IP wysyła spore pakiety (nie jestem teraz w stanie dokładnie sprecyzować wielkość pakietów bo są różne) co w rzeczywistości niesamowicie laguje serwer. Próbowałem blokować IP które spamowały pakietami iptables ale codziennie IP osób które wysyłają te nieszczęsne pakiety sie zmieniają i dochodzą nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Może napisz do usługodawcy a coś ci doradzi? Bo rozumiem że chcesz fizycznego firewalla. Może mają coś taniego "na zapleczu" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach