Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

Netdc.pl padł

Netdc.pl padł

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
91 odpowiedzi na ten temat

Netdc.pl padł

#1 kajtek

kajtek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 25 postów

Napisany 28 październik 2012 - 18:01

Netdc.pl chyba znów leży, albo raczej łącza od multi bo od kilku min nie mogę się połaczyć.

edit: Żeby potem nie było to dzwoniłem, ale po sekretarce usłuszałem "Abonent ma wyłączony telefon lub znajduje się poza zasięgiem"

Edytowany przez kajtek, 28 październik 2012 - 18:19.


#2 Gość_Matmaxalez_*

Gość_Matmaxalez_*
  • Goście

Napisany 28 październik 2012 - 18:45

Microsoft Windows [version 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Tous droits réservés.

C:\Users\Mateusz>ping netdc.pl
La requete Ping n'a pas pu trouver l'hôte netdc.pl. Vérifiez le nom et essayez a
 nouveau.

C:\Users\Mateusz>ping kajtek.info
La requete Ping n'a pas pu trouver l'hôte kajtek.info. Vérifiez le nom et essaye
z a nouveau.

C:\Users\Mateusz>


Potwierdzam

#3 Marek607

Marek607

    Weteran WHT

  • WHT+
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1879 postów
  • Firma:TaniDedyk.pl
  • Imię:Marek
  • Nazwisko:Drzewiecki

Napisany 28 październik 2012 - 18:51

Wstał przed chwilą ;)

#4 NetMat

NetMat

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 488 postów

Napisany 28 październik 2012 - 19:00

U mnie też wszystko okej :

Dodany obrazek

#5 NetDC.pl

NetDC.pl

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 740 postów
  • Firma:NetDC.pl sp. z o.o.

Napisany 28 październik 2012 - 20:08

Chwilowe problemu u naszego ISP, stąd zanik łącza. Uporali się dość sprawnie z problemem.

Pozdrawiam

#6 Gość_Dew_*

Gość_Dew_*
  • Goście

Napisany 03 listopad 2012 - 08:49

Witajcie,

Pozwolę sobie napisać w tym temacie. Czy może ktoś z użytkowników posiada w Netdc VPS'a i zauważył jakieś problemy? (sprzęt, łącze) gdyż po tym większym padzie sieci mój VPS kilkadziesiąt razy dziennie "znika" z sieci na 1-5 minut. Co uniemożliwia nawet wgranie czegokolwiek przez ftp... (potwierdzają to monitoringi które zaprzęgłem do pracy).

Oczywiście chciałem napisać do BOK'u tejże firmy ale w trakcie zatwierdzania moich wypocin padła strona, a dokładnie moim oczom pojawił się komunikat o jej niedostępności...

T.

Edytowany przez Dew, 03 listopad 2012 - 08:50.


#7 NetDC.pl

NetDC.pl

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 740 postów
  • Firma:NetDC.pl sp. z o.o.

Napisany 03 listopad 2012 - 15:06

Witam,

Jest usterka switcha który obsługuje VPS i WWW obecnie jest przygotowywany nowy, mógł Pan po prostu odświeżyć stronę i wysłać zgłoszenie.

Pozdrawiam

#8 bjN

bjN

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 156 postów
  • Skąd:PL / DE
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Bajon

Napisany 04 listopad 2012 - 02:51

Cały czas coś pada, a ciekawe czy dostaniemy za do jakąś rekompensate. Bo już mam plany przejście do innej firmy.

#9 NetDC.pl

NetDC.pl

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 740 postów
  • Firma:NetDC.pl sp. z o.o.

Napisany 04 listopad 2012 - 10:34

Co pada ? Nic nam o tym nie wiadomo obecnie tak więc wróżyć nie umiemy, jak coś nie działa to zapraszam do BOK.

Pozdrawiam

#10 NetMat

NetMat

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 488 postów

Napisany 04 listopad 2012 - 12:59

Cały czas coś pada, a ciekawe czy dostaniemy za do jakąś rekompensate. Bo już mam plany przejście do innej firmy.

Co pada ? Nic nam o tym nie wiadomo obecnie tak więc wróżyć nie umiemy, jak coś nie działa to zapraszam do BOK.

Pozdrawiam


Jak czytam te wszystkie posty to powoli zaczynam współczuć netdc... Ludzie ogarnijcie się ! WHT to nie autoryzowany support netdc, od tego jest telefon, adres e-mail aby poinformować pracownikuów a nie obrabiać im D na forum. Pracownicy NetDC to również ludzie a nie wróżki które potrafią przewidzieć co się stanie bądź co się dzieje, jeśli coś nie działa to poinformujcie ich a gwarantuje że zostanie to naprawionę...

Pozdrawiam

#11 bjN

bjN

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 156 postów
  • Skąd:PL / DE
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Bajon

Napisany 04 listopad 2012 - 22:08

Zarejestrowałem się na SiteUptime 15.10 i tego dnia dodałem moją stronę do serwisu, 01.11 przedł do mnie mail z raportem:
Downtime: 2 hrs, 30 mins
Uptime: 99.42%

Kiedy mają być te nowe lepsze łącza?

#12 NetDC.pl

NetDC.pl

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 740 postów
  • Firma:NetDC.pl sp. z o.o.

Napisany 04 listopad 2012 - 22:11

To, że strona nie działała to nie znaczy, że z naszej winy, sprawa druga jak są jakieś pytania to po to jest BOK A NIE FORUM !
Po trzecie gdzie ten downtime: http://www.serviceup...bfe48e&Id=40056

??

Pozdrawiam

#13 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 04 listopad 2012 - 23:15

Zarejestrowałem się na SiteUptime 15.10 i tego dnia dodałem moją stronę do serwisu, 01.11 przedł do mnie mail z raportem:
Downtime: 2 hrs, 30 mins
Uptime: 99.42%

Kiedy mają być te nowe lepsze łącza?


SiteUptime sprawdza co 30-60 minut także czy te 2h30m są dokładne to już sam sobie odpowiedz ;)

#14 tgx

tgx

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 925 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl

Napisany 05 listopad 2012 - 00:02

Po trzecie gdzie ten downtime: http://www.serviceup...bfe48e&Id=40056


No ale monitorujecie własnego gatewaya? W sumie sprytne, dużo awarii może być niezauważonych ;)

Edytowany przez tgx, 05 listopad 2012 - 00:12.


#15 NetDC.pl

NetDC.pl

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 740 postów
  • Firma:NetDC.pl sp. z o.o.

Napisany 05 listopad 2012 - 01:01

Jakich awarii ? Przecież to brzeg naszej sieci jakby padło łącze albo zasilanie to widać to na routerze.

#16 tgx

tgx

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 925 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl

Napisany 05 listopad 2012 - 01:19

No ale klient pisze o swojej usłudze że miała down a nie że router miał down ;)

awaria klienta != awaria całego netdc

i odwrotnie

działanie routera != działanie usług klienta

Edytowany przez tgx, 05 listopad 2012 - 01:20.


#17 Bartek NullTalk.pl

Bartek NullTalk.pl

    Często na forum

  • Użytkownicy
  • 53 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Imię:Bartek

Napisany 05 listopad 2012 - 16:21

Dodany obrazek


T-Mobile.pl; Wołomin (przez roztargnienie zapomniałem dopisać.)

Strona działa dobrze jednak wolno się ładuje.

Edytowany przez Bartek NullTalk.pl, 05 listopad 2012 - 16:27.


#18 NetDC.pl

NetDC.pl

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 740 postów
  • Firma:NetDC.pl sp. z o.o.

Napisany 05 listopad 2012 - 16:31

Lepiej zobrazuje to raczej trasa wtedy będzie wiadomo gdzie ten problem jest.

#19 Gość_Pokuć_*

Gość_Pokuć_*
  • Goście

Napisany 05 listopad 2012 - 17:08


C:\Users\Lizak>tracert netdc.pl

Śledzenie trasy do netdc.pl [89.231.6.66]

z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

  1	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.

  2	 5 ms	 7 ms	 7 ms  89-75-16-161.infra.chello.pl [89.75.16.161]

  3	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.

  4    20 ms    11 ms    10 ms  84.116.136.142

  5    20 ms    19 ms    29 ms  pni-pl-waw05a-as1299-telia.aorta.net [213.46.178

.50]

  6    15 ms    14 ms    13 ms  war-b2-link.telia.net [80.91.253.233]

  7	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.

  8	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.

  9    12 ms    23 ms    10 ms  host-89-228-40-150.warszawa.mm.pl [89.228.4.150]

10    22 ms    23 ms    21 ms  host-89-228-40-62.warszawa.mm.pl [89.228.4.62]

11	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.

12    20 ms    20 ms    22 ms  mail.netdc.pl [89.231.6.66]

Śledzenie zakończone.



#20 NetDC.pl

NetDC.pl

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 740 postów
  • Firma:NetDC.pl sp. z o.o.

Napisany 05 listopad 2012 - 17:15

@UP

Na tej trasie nie widzę problemu.





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników