Skocz do zawartości
Kszysiu

Praktyki zawodowe w Warszawie

Polecane posty

Witam

Jestem uczniem klasy 3 technikum informatycznego (kierunek sieci komputerowe). W maju będę musiał odbyć obowiązkowe praktyki zawodowe (cały miesiąc). Czy jest jakaś firma z Warszawy która by chciała przyjąć taką osobę na praktyki? Bardzo interesuje się hostingiem i myślę że miesiąc pracy w firmie oferującej takie usługi byłby dla mnie czymś, co dużo by mnie nauczyło.

 

Posiadam certyfikat Cisco Essentials.

Posiadam podstawową wiedzę na temat konfiguracji Windowsa (xp 7)

W tym momencie moje umiejętności w obsłudze systemów linuxowych jest na niskim poziomie, jednak właśnie zaczęliśmy pracę na nich w szkole. Do maja prawdopodobnie będę miał ukończony kurs SLES 3101 jednak niestety tego nie mogę zagwarantować.

W tym roku również zaczynam takie kursy jak:

ECDL Advanced (nie wiem do kiedy będzie trwać, ale wątpię żebym go ukończył przed majem)

ECDL Cad (w maju na 100% będzie ukończony)

Cisco CCNA Exploration - do maja powinienem mieć ukończony pierwszy "semestr"

Wiem że będzie również jakiś certyfikat linuxa ale w tym momencie nie jestem w stanie dokładnie powiedzieć co to za certyfikat.

 

Pozdrawiam

Krzysztof

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

W tym momencie moje umiejętności w obsłudze systemów linuxowych jest na niskim poziomie, jednak właśnie zaczęliśmy pracę na nich w szkole.

 

Nie licz na dużo... Jedyne co będziesz robił to odpalał jakąś Fedorkę na LiveCD i robił jakieś podstawowe rzeczy jak konfiguracja poczty, instalacja skanera czy aparatu fotograficznego ;)

 

Na początku tylko chmody, mkdiry itp. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach