Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam chce założyć firmę hostingową na dużą skale taka jak nazwa.pl , kei.pl

Posiadam sporą ilością pieniędzy do tej inwestycji , tylko czy to się opałaca i jakie koszta bym ponisół by zbic konkurencje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jest już za późno na tworzenie nowej marki na rynku hostingowym - prostszym sposobem obarczonym mniejszym ryzykiem jest przejęcie jakiejś firmy już istniejącej, oferującej coś unikatowego względem innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez choćby podstawowej wiedzy nawet warzyw na straganie nie da się sprzedawać - musisz wiedzieć, że to zielone to kapusta, a czerwone do rzodkiew.

 

Oszczędź sobie czasu, pieniędzy i ewentualnych problemów, a prowadzenie hostingów, może i mniejszych, zostaw ludziom, którzy się na tym znają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Phinix już mówię.

Dzwonisz do mnie 788 661 733 (pon-pt 8:00 - 18:00), umawiamy się na spotkanie w centrum Warszawy i na kawce rozmawiamy o Twojej wizji. Tam Ci wszystko opowiadam. Nic nie skasuję, za kawę zapłacisz Ty.

A potem już będziesz wiedział co i jak : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

juvenito to jest mój numer do prowadzenia interesów, billboardowy itd. także spox : )

a ja od 2 tygodni w Warszawie mieszkam, także luz... na kawę zapraszam : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak na poważnie, to żeby przebić największych graczy na rynku to chyba w dziesiątkach baniek by trzeba w tej chwili liczyć - własne DC, bo bez tego na dużą skalę ani rusz, odpowiednie przyłącza, GIGANTYCZNA kampania reklamowa. No i OLBRZYMIE straty w pierwszych kilku latach działalności. Opłacać się opłaci, po kilku latach, po przejęciu sporego procenta rynku na pewno przyniosłoby to efekt w postaci dobrego zysku, ale kogo stać na taką inwestycję? Nawet duże zagraniczne korporacje się nie bardzo mogą odważyć. Jedno 1&1 próbuje, ale na ich przykładzie widać jaki to trudny kawałek chleba - nawet olbrzymia kampania reklamowa, super promocje itd nie dały im przewagi, szczególnie wśród ludzi zajmujących się tematem, którzy szukają jakości, której 1&1 nie zapewnił. Chcieli na czymś oszczędzić - oszczędzili niestety na tym, na czym każdemu najbardziej zależy, czyli jakości właśnie, a to im się już czkawką odbija. Polacy na promocje się rzucą, ale przywiązania do marki nie będzie, jeśli po zakończeniu promocji firma nie zaoferuje warunków lepszych od konkurencji. A konkurencja na tym rynku jest bardzo duża.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale wiecej jest takich ktorzy nie sa w temacie;] tez to jakas taktyka nastawic sie na takich co patrza jedynie na cene a prawdopodobnie oferty i tak nie przedluza bo im sie znudzi;]

Duzo jest mlodych z ambicjami na otwarcie jakiegos portalu i zarabiania milionow;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potentaci rynkowi trzymają rękę na pulsie, użytkownik "nazwa.pl" oglądał dzisiaj ten temat ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(...) jakie koszta bym ponisół by zbic konkurencje.

 

To zależy czy do tego zbicia wynajmiesz ekipę za wschodniej granicy czy naszą.

 

A tak poważnie to tego tematu (również przez pryzmat języka wypowiedzi) nie można traktować poważnie tylko jako żart lub prowokację do fejma dlatego zamykam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×