Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
hostp

Własny hosting - kilka pytań

Polecane posty

Witam.

Postanowiłem, że chcę otworzyć własną firmę hostingową.

Czy uważacie, że na początek wystarczy serwer VPS lub Reseller, czy od raz "pchać" się w koszty i kupować serwer dedykowany?

 

Co sądzicie o zarejestrowaniu firmy w Inkubatorze www.inkubatory.pl, gdyż zredukowałoby to koszty prowadzenia DG.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początek zobacz jak ten rynek jest zapchany i zastanów się czy warto się w to pchać bo to ciężki kawał chleba.

Co do pytania to lepiej na VPS z direct admin wiele firm obecnie oferuje swoją ofertę z usługami administracyjnymi no ale jak się znasz to możesz brać bez ;)

Co do AIP to nie wiem nie znam się na tym kilka firm z tego forum jest tak zarejestrowanych .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego na jakim poziomie są twoje umiejętności administracyjne - jeśli potrafisz wgrać potrzebne środowiska, moduły itp. itd., możesz zdecydować się na VPSa lub dedyka. VPS jest dobry na początek, ale jeśli zamierzasz się od razu rozkręcać i mieć sporo miejsca na użytkowników, bierz serwer dedykowany. Jednakże reseller jest praktycznie najlepszą opcją dla ludzi, którzy nie znają się na tym wszystkim; otrzymują gotowe środowisko, ty tylko dbasz o klientów. Wszystko zależy od budżetu i umiejętności.

 

Ja też się za bardzo nie znam na Inkubatorach przedsiębiorczości, jak chcesz zredukować koszty i od razu otrzymać to, co potrzebujesz, bierz - ale potem się nie zdziw że będziesz miał NIP/REGON kierujący na firmę zajmującą się sprzętem sportowym. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach