Skocz do zawartości

Web Hosting Talk

  • arubacloud.pl

    Partner technologiczny

    Aruba Cloud jest marką usług cloud na rynku europejskim. Została stworzona w celu dostarczenia firmom kompleksowych rozwiązań Cloud niezależnie od ich planów i projektów.

 

Zdjęcie

biznes-host leży

biznes-host leży

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
370 odpowiedzi na ten temat

biznes-host leży

#361 Creative89

Creative89

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 0 postów
  • Firma:Creative
  • Imię:Mateusz
  • Nazwisko:Kania

Napisany 05 kwiecień 2017 - 06:07

Dzisiaj mamy 05.04.2017 a mój serwer nadal nie działa, mejle do klientów nie docierają, a ja pisze jak debil ciągłe zgłoszenia do BH i ch*j z tego jest.

Biznes-host był dobrą firmą ale w tym momencie jest czymś porównywalnym do home.pl zarówno w supporcie jak i szybkości serwera.



#362 sylver74

sylver74

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 117 postów

Napisany 05 kwiecień 2017 - 08:01

Ja miałem też jakąś awarie wczoraj po godzinie 14 ale odpowiadali bardzo szybko i problem został rozwiązany. Wiec może masz pecha.

Na pewno odpowiadają zupełnie inni ludzie niż kiedyś.



#363 indegoeu

indegoeu

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 0 postów
  • Firma:indego
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Karolczak

Napisany 11 kwiecień 2017 - 09:36

dziękuję za szybką pomoc


Edytowany przez indegoeu, 11 kwiecień 2017 - 10:08.


#364 morda

morda

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 15 postów

Napisany 15 kwiecień 2017 - 22:23

22:30-23:15 po 45minutowym padziku wirt17 właśnie wraca do działania



#365 igns

igns

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Firma:IGNS.pl
  • Imię:Artur
  • Nazwisko:Sarba

Napisany 17 kwiecień 2017 - 17:54

Czy ktoś tam w ogóle odpowiada jeszcze na tickety? Strona mi leży od dwóch dni i nikt nie odpisuje.

 

Zgłoszenie: 000012963



#366 tgx

tgx

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 925 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl

Napisany 17 kwiecień 2017 - 18:08

Zgłoszenia należy dokonać pisząc na pomoc@biznes-host.pl Numer jaki podałeś to jakiś ticket utworzony bezpośrednio  w DA, a one nie są monitorowane.


No keyboard detected. Press F1 to continue.


#367 igns

igns

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Firma:IGNS.pl
  • Imię:Artur
  • Nazwisko:Sarba

Napisany 17 kwiecień 2017 - 20:45

Jeśli jakaś opcja nie działa to należy ją dezaktywować, bo to po pierwsze wprowadza w błąd, a po drugie przedłuża czas reakcji.

 

Jak wysyłam ticket z DA i mam komunikat, że wiadomość została wysłana, a nikt jej nie odebrał to świadczy co najmniej o tym, że macie po pierwsze bałagan delikatnie mówiąc i po drugie UX u Was leży.

 

W każdym razie wysłałem maila z biznes-host.pl/start/kontakt/ i dostałem numer zgłoszenia: UVM-383-13159



#368 jacekk

jacekk

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Firma:TITTLE.pl
  • Imię:Jacek
  • Nazwisko:Kurzawa

Napisany 21 kwiecień 2017 - 13:00

System Ticketów można wyłączyć z poziomu Resselera /CMD_TICKET_MANAGE (jest taka opcja) i zastapić linkiem do własnego systemu zgłoszeń (o ile ma się działający). Uzytkownik po wejsciu w "Dodaj zgłoszenie" zobaczy komunikat z linkiem. Roboty na aż 5 minut.



#369 Kamikadze

Kamikadze

    Poziomka

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5689 postów
  • Skąd:Sulejówek
  • Firma:HitMe.pl [profil prywatny]
  • Imię:Emil
  • Nazwisko:Marszalec

Napisany 22 kwiecień 2017 - 13:46

System Ticketów można wyłączyć z poziomu Resselera /CMD_TICKET_MANAGE (jest taka opcja) i zastapić linkiem do własnego systemu zgłoszeń (o ile ma się działający). Uzytkownik po wejsciu w "Dodaj zgłoszenie" zobaczy komunikat z linkiem. Roboty na aż 5 minut.

 

Systme ticketów DA się przydaje jak chcesz uzyskać jakieś informacje np. że backup się zakończył czy wysłano limit maili, więc zastąpienie jest trochę średnim rozwiązaniem.


Skonfiguruj.pl - Skonfiguruj swój serwer!

SerwerStatus.pl - Darmowe monitorowanie Twoich serwerów!

GameStatus.pl - Darmowe monitorowanie serwerów gier!

imgURL.pl - Darmowy hosting obrazków!


#370 jacekk

jacekk

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Firma:TITTLE.pl
  • Imię:Jacek
  • Nazwisko:Kurzawa

Napisany 22 kwiecień 2017 - 14:00

Jasne, że tak. Poprzednikowi chodziło o to, żeby ten system w DA wyłaczyć, skoro BH go nie monitoruje. Wyłaczając można włączyć przekierowanie dla tych, którzy koniecznie chcieliby z tego skorzystać w DA. Zostaną skierowani do firmowego, jedynego systemu i tyle. Ważny jest kontekst tej dyskusji. 

 



#371 properart

properart

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 0 postów
  • Firma:PROPERART
  • Imię:Ernest
  • Nazwisko:Kuziorowicz

Napisany 28 kwiecień 2017 - 08:37

Robiliście mi dzisiaj drogi Biznes-Host aktualizację wersji php na moim dedyku. Tak zrobiliście że nie działa Apache, co za tym idzie pdała setka stron! Czy wy jesteście poważni? Sprawdzacie w ogóle co robicie czy tylko na odwal niech klient sie męczy?! Proszę szybko naparwić problem [#ADO-946-46395]







0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników