Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

e24cloud.com - Beyond

e24cloud.com - Beyond

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
189 odpowiedzi na ten temat

e24cloud.com - Beyond

#121 Gość_Adam Szendzielorz_*

Gość_Adam Szendzielorz_*
  • Goście

Napisany 23 czerwiec 2012 - 18:39

A miałem taki fajny serwerek z uptime 374 dni Dodany obrazek



root@p12:~# uptime
19:37:14 up 710 days, 13:43, 1 user, load average: 0.00, 0.00, 0.00

Atman Katowice (altus) - ni cholery nie pamietam co sie 710 dni temu stalo ze potrzebny byl reboot :-)

#122 Gość_patrys_*

Gość_patrys_*
  • Goście

Napisany 23 czerwiec 2012 - 19:22

I po co to nabijanie postów ?
To że napisałem ten uptime, było spowodowane tym że akurat miałem monitoring przed sobą i pisałem tego posta...

#123 Gość_Adam Szendzielorz_*

Gość_Adam Szendzielorz_*
  • Goście

Napisany 23 czerwiec 2012 - 22:32

I po co to nabijanie postów ?
To że napisałem ten uptime, było spowodowane tym że akurat miałem monitoring przed sobą i pisałem tego posta...


Naprawde uwazasz ze napisalem to po to zeby sobie nabic posta? Proooosze... :-)

PS. Kolejny post do przodu, yeah ;)

#124 Gość_patrys_*

Gość_patrys_*
  • Goście

Napisany 23 czerwiec 2012 - 23:22

No nie wiem czemu, ale nie było to związane z awarią w Beyond ;)

#125 Jarosław Szmańda

Jarosław Szmańda

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1410 postów
  • Skąd:Malbork
  • Firma:datpol.pl
  • Imię:Jarosław
  • Nazwisko:Szmańda

Napisany 12 listopad 2012 - 22:35

Chciałem zapytać jak można porównać te ich rdzenie do VPSa np.
Jak z łącze w szczycie? Nie ma lagów w macierzy?

#126 Gość_patrys_*

Gość_patrys_*
  • Goście

Napisany 13 listopad 2012 - 00:36

Ale to jest przecież "VPS" ? Rdzenie są normalne z cudownego tworu AMD :)
Z łączem nigdy nie było problemów w e24, z macierzą też nic się nie działo w sumie oprócz pamiętnej awarii.
Dziś wyszedł mailing do klientów w którym zostało opisanych wiele zmian na plus które będą wprowadzane od 12 listopada.

#127 Gość_IStreamPL_*

Gość_IStreamPL_*
  • Goście

Napisany 14 listopad 2012 - 10:37

Ja korzystałem i np windows masakrycznie sie lagował nie wiem czemu. Ogólnie ceny jak z kosmosu ;)
Ale może sie nie znam. Np ja uwazam, ze juz lepiej kupic dedyka potestowac i go odsprzedac -30% kwoty, niż kupowac na e24 godziny serwera.

Poprzedni test, który miałem na e24 trwał 80h. Moze dlatego, wydaje mi sie drogo.

#128 Gość_mFilmy.com_*

Gość_mFilmy.com_*
  • Goście

Napisany 14 listopad 2012 - 11:19

Ja korzystałem i np windows masakrycznie sie lagował nie wiem czemu. Ogólnie ceny jak z kosmosu ;)
Ale może sie nie znam. Np ja uwazam, ze juz lepiej kupic dedyka potestowac i go odsprzedac -30% kwoty, niż kupowac na e24 godziny serwera.

Poprzedni test, który miałem na e24 trwał 80h. Moze dlatego, wydaje mi sie drogo.

Technologia kosztuje ;)
Lagowal... Pulpit, tak? Moze to wina twojego łącza internetowego...

#129 Gość_nrm_*

Gość_nrm_*
  • Goście

Napisany 04 grudzień 2012 - 16:24

Ludzie donoszą, że e24cloud wczoraj i dzisiaj ma jakieś grubsze awarie w częsci usługi. Na fejsie zaczyna wrzeć -> https://www.facebook.com/e24cloud

#130 przemon

przemon

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 149 postów
  • Skąd:Kraków
  • Imię:Przemyslaw
  • Nazwisko:Nowakowski

Napisany 04 grudzień 2012 - 23:58

Ludzie donoszą, że e24cloud wczoraj i dzisiaj ma jakieś grubsze awarie w częsci usługi. Na fejsie zaczyna wrzeć -> https://www.facebook.com/e24cloud


Padł im prawdopodobnie jeden węzeł i się VM nie podniosły, bo fsck sypnął błędem.
Testowałem e24cloud i jak mam w skrócie opisać - to jest ....taka sobie znaciskiem na do dupy. Jedyne co na + to dość czytelny jest panel. Wydajność dysku gorsza niż w ATA 5400rpm. A cena za całość to jest kosmiczna. To Tier1 w Oktawave chodzi 100 razy szybciej. No ale reklama robi swoje. Tak jak ktoś tu napisał - czasem lepiej wziąść dedyka, bo taniej wyjdzie.

#131 elcct

elcct

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1180 postów
  • Skąd:UK

Napisany 05 grudzień 2012 - 00:08

Padł im prawdopodobnie jeden węzeł i się VM nie podniosły, bo fsck sypnął błędem.
Testowałem e24cloud i jak mam w skrócie opisać - to jest ....taka sobie znaciskiem na do dupy. Jedyne co na + to dość czytelny jest panel. Wydajność dysku gorsza niż w ATA 5400rpm. A cena za całość to jest kosmiczna. To Tier1 w Oktawave chodzi 100 razy szybciej. No ale reklama robi swoje. Tak jak ktoś tu napisał - czasem lepiej wziąść dedyka, bo taniej wyjdzie.


Ja również testowałem z tydzień czy dwa tygodnie temu, ale niestety panel był pełen błędów i strasznie powolny - praktycznie nie do użytku, dlatego podziękowałem. Support również nie rozwiązał problemów, które napotkałem i nie wykazał się jakoś szczególnie chęcią ich rozwiązania (billing, źle naliczony podatek, błedy w panelu). Dodatkowo zaspamowali mi skrzynkę automatycznymi wiadomościami.

#132 Gość_nrm_*

Gość_nrm_*
  • Goście

Napisany 05 grudzień 2012 - 09:21

"Chmurowania" ciąg dalszy:

W nocy ok. 1 wymieniliśmy kontroler pomiędzu hypervisorem a przestrzenią storage (przyczynę wczorajszej przerwy), od godziny 5:31 do 6:52 dla pewności wymienialiśmy resztę struktury technicznej.


a ludziom nadal nic nie działa ;(

#133 Jarosław Szmańda

Jarosław Szmańda

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1410 postów
  • Skąd:Malbork
  • Firma:datpol.pl
  • Imię:Jarosław
  • Nazwisko:Szmańda

Napisany 05 grudzień 2012 - 10:11

Fakt, faktem to tylko sprzęt i każdemu mogło się przydarzyć.
Mają pecha po prostu, w tak małych odstępach czasu tyle wpadek. Takie coś każdy biznes położy.

#134 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3412 postów

Napisany 05 grudzień 2012 - 10:28

*
POPULARNY

Fakt, faktem to tylko sprzęt i każdemu mogło się przydarzyć.

Ale czy nie przypadkiem lud bierze ową chmurzastą usługę właśnie po to, aby jakieś magiczne mechanizmy wyeliminowały jakikolwiek wpływ sprzętu? Bo sorry winnetou, awaria kontrolera macierzy powoduje całkowity pad usługi?
To czym to się różni od budżetowego VPS w jakiejś firmie nie chwalącej się obłoczkami?

#135 Jarosław Szmańda

Jarosław Szmańda

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1410 postów
  • Skąd:Malbork
  • Firma:datpol.pl
  • Imię:Jarosław
  • Nazwisko:Szmańda

Napisany 05 grudzień 2012 - 11:55

Ale czy nie przypadkiem lud bierze ową chmurzastą usługę właśnie po to, aby jakieś magiczne mechanizmy wyeliminowały jakikolwiek wpływ sprzętu? Bo sorry winnetou, awaria kontrolera macierzy powoduje całkowity pad usługi?
To czym to się różni od budżetowego VPS w jakiejś firmie nie chwalącej się obłoczkami?

Nie to miałem na myśli - sprzęt to sprzęt - paść może wszędzie.

Fakt, taktem za taką kasę i przy takiej reklamie oczekiwał być stanięcia na rzęsach żeby mi wszystko działało, a jak by padło to 'szpagatami' naprawiać...

Wyszło na to, że nie ma co przepłacać i tyle. Żadna z firm nie miała tak wielu wpadek jak e24.
Wychodzi na to, że najlepiej OpenVZ i tyle - zacząć od mniejszego pakietu, a w miarę potrzeb zwiększać i tyle. Do tego kopia w 2 zew. lokalizacjach i nie ma co przepłacać.

Przynajmniej ja jestem takiego założenia.

#136 theONE

theONE

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1253 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Firma:Dataspace.pl

Napisany 05 grudzień 2012 - 12:18

A potem dedyki albo kolokacja żeby mieć pewne zasoby

#137 zeli

zeli

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 0 postów

Napisany 05 grudzień 2012 - 14:23

To jest nieodpowiedzialne. Po dużej awarii która im się przydażyła w czerwcu, myślałem że dołożą wszelkich starań by to naprawić. Kontakt z nimi jest bardzo słaby. Żadko odpisują. Od wczoraj nic nie działa. W panelu widzę inne IP przypisane a problem jak występuje tak występował, czyt. nic nie działa. Chmura miała być bardziej niezawodna niż zwykłe serwery dedykowane a tu dramat. Nic nie działa, cała firma stoi a oni nawet tel. nie chcą podać do siebie. DRAMAT! A pozostaje tylko czekać i rozglądać się za inną firmą hostującą bo ta sobie ewidentnie nie radzi.

Edytowany przez zeli, 05 grudzień 2012 - 14:23.


#138 zoozool

zoozool

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 239 postów
  • Skąd:Poznań

Napisany 05 grudzień 2012 - 14:27

Kolejna wtopa, mnie nie dotyczy awaria, a otrzymałem korespondencję z adresami, historią rozmowy, która była prowadzona z jakimś serwisem

#139 vilgefortz

vilgefortz

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 242 postów
  • Skąd:Trojmiasto

Napisany 05 grudzień 2012 - 14:42

Ktoś kiedyś powiedział, że chmura jest "fajna" jak działa, ale jak coś się stanie to jesteś w "czarnej dupie" :)

W sumie dziwne, że jako dostawca "twardej" infrastruktury IT jakim jest Beyond zajęli się takimi usługami ... przecież to pośrednio uderza w ich potencjalnych klientów no i jeszcze obecna "renoma". Ceny tych usług także bez rewelacji ... jakoś to marnie pomyślane jest :)

#140 Gość_nrm_*

Gość_nrm_*
  • Goście

Napisany 05 grudzień 2012 - 14:50

Polecam lekturę strony na fejsie. Niezłe rzeczy można tam wyczytać w tym m.in. wspomniane już wysyłanie korespondencji na jakieś losowe maile (!!!).

Ale i tak nic nie przebije odpowiedzi na komentarz klienta, że jedna maszyne już przywrócił z backupu, drugiej jeszcze sie nie udało: "e24cloud Cieszy choć ten połowiczny sukces" :D

Chyba by mnie w tym momenie krew zalała zupełnie, zawał murowany ;)



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników