Skocz do zawartości
Mexior

[Pytanie]internetik.pl

Polecane posty

Witajcie,

 

dzięki forum jednemu (patrz źródło) znalazłem ten hosting (http://internetik.pl)

I od razu patrzę nie ma danych firmy.

Na tym forum pisaliśmy w tej sprawie i dostaliśmy

 

Internetik - Hosting biznesowy

Jakub Pietrukowicz

Nip 7422043314

 

I tej firmy nie ma w rejestrze http://www.stat.gov.pl/regon/

 

czy ta firma nie istnieje?

 

Źródło: http://forum-reklamowe.eu/Temat-hostin-na-miare-potrzeb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Numer identyfikacjny 7422043314

 

nie występuje w rejestrze REGON.

 

Na to wygląda, no chyba, że świeżo zarejestrowana :)

 

Może właściciel nie chce się przyznać do tego hostingu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu

Nip i REGON to to samo? (Nie znam się na polskim prawie, tylko pytam). Jeżeli nie, to nie szukaj po regonie jak masz tylko NIP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ta templatka z templatemonster + usunięta stopka o autorze. Jakby ktoś chciał to nazwa Grand Host szabloniku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś będzie wiedział jak się zakończy ta sprawa niech da znać, do tego czasu temat uznaję za zamknięty.

 

(raportuj ten post jeśli się z tym nie zgadzasz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Długo ignorwałem temat i jakoś nie kwapiło mi się by cokolwiek tu pisać rozwieję wszelkie wątpliwości.