Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Michael Dicson

Biznes host pseudofirma hostingowa

Polecane posty

Smiac mi sie chce z pana Miszela i jego podejscia.

Pierwsze, co sie rzuca w oczy, to wybitne grozenie jak to prawnik sie nimi zajmie.

Myslisz, ze ktos sie tego twojego tupania nozkami przestraszy?

 

Parametry uslugi, jak i tez KARY za te parametry sa scisle zdefiniowane w regulaminie swiadczenia ich uslug.

Piszesz, ze kupujac usluge nawet i za zlocisza ma dzialac. Tak, to prawda.

Ale dzialac ma zgodne z definicja parametrow uslugi i zasadami jej swiadczenia.

A skoro sa takie, a nie inne (vide 99,9% w skali roku i bardzo wielka kara umowna za niedotrzymanie tego wspolczynnika (przedluzenie uslugi o ilestam dni), to mozesz miec tylko i wylacznie do siebie pretensje o potencjalne straty.

 

Wymagasz? To wez sobie usluge, w ktorej wszelakie gwarancje masz zdefiniowane scisle, jak tez i scisle zdefiniowane rekompensaty za ich niedotrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny człowiek co broni BH po pierwsze nie groże nikomu żadnym sądem ani prawnikami ale na mocy prawa mógłbym upominać sie o swoje na drodze sądowej chodź nie jest to priorytet bo zawsze można się dogadać tylko jak biuro obsługi zlewa klienta mówiąc w kółko prosze pisać do BOK i w kółko to samo to szlak człowiek trafia skoro już napisał a odpowiedzi nie otrzymuje.

 

Dziś ewidentnie była wina BH i niema to się o co spierać a to ze serwer pada co 7 dni to normalne? tydzie podziała potem pad i znowu tydzien działa i znowu pad, mi się wydaje ze serwer powinien działać dłużej niż 7 dni bo przez 7 dni i pad to ja nie wiem czy SLA 99,9% jest zachowywane jak mam usługę przez 2 tygodnie.

 

P.S

www.biznes-host.pl moglibyście mi odpisać na zgłoszenie do w biurze obsługi?

Edytowano przez Michael Dicson (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny człowiek co broni BH po pierwsze nie groże nikomu żadnym sądem ani prawnikami ale na mocy prawa mógłbym upominać sie o swoje na drodze sądowej chodź nie jest to priorytet bo zawsze można się dogadać tylko jak biuro obsługi zlewa klienta mówiąc w kółko prosze pisać do BOK i w kółko to samo to szlak człowiek trafia skoro już napisał a odpowiedzi nie otrzymuje.

 

Faktycznie nie grozisz, - a 1 post to:

Witam otóż chciał bym przestrzec wszystkich którzy kupują vps w biznes host poniewaz od dziś postanowiłem ze będe chyba się od nich wynosił a firmę pozwe do sądu za nie dotrzymanie warunków umowy.

 

biuro obsługi nie wysyła do biura obslugi.

Zacząłeś bluźnić na czacie,pisać o smarowaniu na forach i sądach więc poprosiłem o napisanie na bok.

 

Dziś ewidentnie była wina BH i niema to się o co spierać a to ze serwer pada co 7 dni to normalne? tydzie podziała potem pad i znowu tydzien działa i znowu pad, mi się wydaje ze serwer powinien działać dłużej niż 7 dni bo przez 7 dni i pad to ja nie wiem czy SLA 99,9% jest zachowywane jak mam usługę przez 2 tygodnie.

 

Prosze nie wymyślać - była jedna zapowiedziana przerwa techniczna, i dzisiaj pad.

SLA jest mierzone w skali roku, a jeśli sie upieramy, to i w skali miesiąca jest zachowane.

Co do dzisiejszej awarii - wyżej jest opisane co i jak

 

Tak prywatnie to przykro mi iż mimo iz Ci tyle pomogłem na czacie, zawsze odpisałem na każdy problem, nawet ostatnio tłumaczylem czemu wolno strona działa (dodaliśmy poźniej rdzeń ) a ty dzisiaj tak ostro na Nas wsiadłeś. Rozumiem że wymagasz od VPS#1 i od firmy wysokiej wydajnościi, zawsze dotrzymalismy SLA, mimo iż w ciągu 2 miesięcy napisałes blisko 30 zgłoszeń do dzisiaj odpowiedzieliśmy na wszystkie.

Jak Ci nerwy przejdą to spójrz na to z 2 strony i pamiętaj ze po drugiej stronie też jest człowiek i firma zawsze działa na korzyść klienta, by i on i firma byli zadowoleni.

 

Chyba juz wszystko zostało powiedziane. Prosiłbym moderatora o zrobienie porządku z tym tematem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też będę bronił tej firmy mino tego, że mój serwer 8 godzin temu reset. Spoko zdarza się. Poprosiłem o konfigurację DNS na resellerze zrobili kiepsko bo strona przez tydzień miała lekkie problemy ale nie dziwmy się robili mi to po północy człowiek zmęczony. Zgłosiłem problem, że są problemy z dostępnością strony po domenie lecz po IP wchodzę. Naprawili. Nie mogłem naprawić jednej rzeczy z konfiguracją strony poprosiłem zrobili zajęło im to z 20 minut. A mogli powiedzieć to nie jest nasz obowiązek radź se sam człowieku. Pomogli.

 

Nie mam żadnych zażaleń. Na początku miałem ale było to spowodowane wadliwą konfiguracją DNS( nie musieli mi jej wykonywać a wykonali jednak) potem poprawili.

 

Także polecam ich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie Marku do tej pory byłem zadowolony z usług BH ale od dziś się przekonałem ze nie jest jednak tak dobrze i ze ostatnio coś się zaczyna psuć tyle czasu u was jestem i nigdy takiego pada nie zanotowałem jak dziś po prostu zdenerwowała mnie dzisiejsza sytuacja bo człowiek planuje sobie popracować dłużej przy stronach i porobić trochę porządku a tu się nie daje bo brak dostępu do maszyny na której stoi vps niech pan się nie dziwi mamy wtorek a nie weekend.

Po prostu dziwią mnie te pady, i przez to można se pomyśleć różne rzeczy o waszej firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Kolejny człowiek co broni BH [...]

 

Krew mnie zalewa jak widzę takie teksty...

 

 

Jeżeli korzystasz z usługi i nie przeczytałeś lub nie zrozumiałeś regulaminu oraz SLA to niestety sam sobie jesteś winien. I tutaj nie chodzi o to że ktoś broni czy oczernia firmę bo to nie jej wina że Ty nie umiesz czytać.

 

Taki temat powinien powstać jak by uptime Twojego serwera był <99.9% w skali ROKU

 

 

Nie jestem jakimś fanem firmy BH ale nie mam również nic przeciwko niej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Problemy techniczne to normalna, to jest elektronika która ma prawo się zepsuć / uszkodzić....

To jest tylko serwer, w którym mają prawo nastąpić małe problemy, czy brak stabilności chwilowy.

 

Kupujesz komputer do domu? Zwiesi Ci się? Pozywasz Microsoft / twórców Linuxa o niedopracowany system?

Biznes-host.pl to już nie jest elektronika, to są ludzie którzy pracują tam. Uwierz oni specjalnie Ci nie psują serwera....

Oni mają wystarczająco swojej pracy, ich celem nie jest dobijanie użytkowników.

A z tym procesorem to już dobiłeś system i lekko siebie pogrążyłeś... oni Ci dają dodatkowy rdzeń a ty do nich z pretensjami...

Sprawdzaj parametry i to co kupujesz....

 

Pan Marek mówił o twoim pogrążani się na czacie... osoba dorosła nie troluje na forum i nie szuka tam wojen...

Jak ty prowadzisz firmę czy jakąś działalność, to współczuje twoim ludziom...

 

 

Pozdrowienia dla BH oraz osób, którzy pracują i tworzą tą firmę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale na mocy prawa mógłbym upominać sie o swoje na drodze sądowej chodź nie jest to priorytet

Ale czego chcial bys sie upominac na drodze sadowej?

Nie tup nozkami, tylko najpierw idz do tego swojego prawnika. Moze on(a) ci stuknie w te tepa lepetyne i ostudzi twoje fochy.

 

Miales wyraznie napisane, z czego wynikala awaria twojej uslugi. Masz tez wyraznie napisane, co regulamin BH gwarantuje.

Wiec obstawiam, ze sad by albo umorzyl sprawe w przedbiegach, albo tez stwierdzil, ze (nie)dzialanie uslugi miesci sie w warunkach umownych i dostaniesz bonus w postaci zwrotow kosztow sadowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem takie wylewanie problemów na forum to głupota, gdyż tego typu pisanie podsyca atmosferę a my tak naprawdę jesteśmy neutralni w tej sytuacji a nie jesteśmy ojcem ani matką, aby ów autorowi mówić, co ma robić lub jak ma reagować na takie sytuacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hahah to wy jestescie dziwni! Dlaczego? Uzytkownik opisuje swoj problem z BH, a wy go jeszcze gnoicie i mu na dodatek wmawiacie ze to jego wina.

Firma uważa się za firmę profejsonalną, więć wpadek nie powinno być!

Każdy błąd powinien być upubliczniony, aby firma wyciągnęła z tego wnioski i poprawila swoje dzialanie na rynku.

Bronienie BH i zwalanie wszystko na uzytkowanika jest chore na tym forum, a bo jaka cena to taka jakosc...

Edytowano przez nib1 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

hahah to wy jestescie dziwni! Dlaczego? Uzytkownik opisuje swoj problem z BH, a wy go jeszcze gnoicie i mu na dodatek wmawiacie ze to jego wina.

 

Użytkownik nie opisywał problemu tylko najpierw obrzucił błotem firmę, straszył sądem i obrażał więc nie wiem czy użytkownik opisywał problem z BH czy ze swoimi nerwami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wmawiamy, że to jego wina. Tylko, że tak się nie postępuje skoro firma jeszcze mu pomagała a nie musiała. Nie działa serwerek więc musi się wyżalić na forum, obsmarować firmę i jeszcze może mają mu przedłużyć serwer o miesiąc bo kilka godzin jest offline? Przecież to jest śmieszne. Dla takich osób forum powinno być zamknięte. Najlepiej zapraszam do jakiegoś zakładu psychiatrycznego bo to nie pierwsza awaria i nie ostatnia. A jak tak dalej będzie to może zrobić sobie krzywdę bo przecież zamówił usługę i nie działa kilka godzin.

 

Na drugi raz zapraszam do przeczytania regulaminu przed skorzystaniem z usługi nie tylko Biznes-Host.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś prowadził coś na czym zarabiasz i nagle twoje główne źródło dochodu zostaje zamkniete przez podmiot zewnetrzy niezależny od Ciebie to też byś straszył.

Nie zachowuj się jak dziecko i nie pisz jak dziecko które mowi kto pierwszy zaczął.

Jest to forum hostingowe gdzie spotykaja sie firmy hostingowe oraz zwykli użytkownicy.

Forum służy w znaczącej części jako tako BOK, a jak wiadomo są różni użytkownicy, jedni mniej okiełznani a drudzy bardziej.

Trzeba ich traktować z dystansem. Użytkownik obrzucił błotem firmę, ale nie przez to że ich nie lubi, lecz dlatego iż ona sparaliżowała jego źródło dochodu.

Osobiście autor tego tematu, źle wyraził swoje przesłanie tematu przez to że pisał to pod wpływem emocji.

 

Nie jest to smieszne! Niech zali od tego jest forum kazdy ma prawo do opisywania swoich opinii i ma prawo do rekompensaty.

Jak byś prowadził mały sklepik internetowy to też byś szukał taniego VPS'a, oczywiscie wczesniej bys przejzał opinie na forum, wszystko bylo by ok.

Rok sobie stoi sklepik niezle zarabiasz i nagle twoj serwer dostaje swira i strona nie dziala w godzinach szczytowych, chcesz rekompensaty, a inni cie wysmiewaja, no extra.

Edytowano przez nib1 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już wspomniano wcześniej - dla serwisów o wysokim stopniu wrażliwości są inne usługi, gdzie podpisywana jest przez obie strony umowa z konkretnym SLA, karami umownymi itd. Jeśli kilkugodzinne przerwy w działaniu serwisu kończą się aż tak tragicznie jak opisał to autor tematu i od tego czy usługa działa nieprzerwanie zależy jego utrzymanie na rynku (a może i główne źródło dochodu), to powinien był pomyśleć o takich właśnie rozwiązaniach. Dlaczego tego nie zrobił? Powód jest zapewne jak zwykle bardzo prozaiczny - koszt usług o których wspomniałem jest o wiele wyższy od standardowych usług hostingowych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś prowadził coś na czym zarabiasz i nagle twoje główne źródło dochodu zostaje zamkniete przez podmiot zewnetrzy niezależny od Ciebie to też byś straszył.

 

Jeśli coś traktuje się poważnie trzeba być przygotowanym na różne scenariusze. Nie bronię tutaj BH, ale takie sytuacje się zdarzają nawet najlepszym. I zamiast hejtować w temacie, autor mógł np. w tymczasie zadbać o jakiś zastępczy serwer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Problemy techniczne to normalna, to jest elektronika która ma prawo się zepsuć / uszkodzić....

To jest tylko serwer, w którym mają prawo nastąpić małe problemy, czy brak stabilności chwilowy.

 

Kupujesz komputer do domu? Zwiesi Ci się? Pozywasz Microsoft / twórców Linuxa o niedopracowany system?

Biznes-host.pl to już nie jest elektronika, to są ludzie którzy pracują tam. Uwierz oni specjalnie Ci nie psują serwera....

Oni mają wystarczająco swojej pracy, ich celem nie jest dobijanie użytkowników.

A z tym procesorem to już dobiłeś system i lekko siebie pogrążyłeś... oni Ci dają dodatkowy rdzeń a ty do nich z pretensjami...

Sprawdzaj parametry i to co kupujesz....

 

Pan Marek mówił o twoim pogrążani się na czacie... osoba dorosła nie troluje na forum i nie szuka tam wojen...

Jak ty prowadzisz firmę czy jakąś działalność, to współczuje twoim ludziom...

 

 

Pozdrowienia dla BH oraz osób, którzy pracują i tworzą tą firmę wink.png

 

Tylko zauważ że to nie były problemy techniczne tylko brak zasilania, ja prowadzę pare swoich serwisów i jak i parenaście serwisów swoich klientów którzy mają swoje firmy, reklamuję się wszędzie sprzedaje swoje usługi na Allegro gdzie się da pokaże ci jedną z wielu opinii od moich klientów dla których stworzyłem i prowadzę serwisy oczywiście nie w jednym bizneshoście mam wykupione serwery ale należy do tego także linuxpl i jeszcze parę wartościowych firm hostingowych i ważne ze są one polskie i działają wzorowo tylko BH mnie od dziś irytuje.

 

Oto opinia jednego z klientów który kupił ode mnie usługę

 

" Z wielka przyjemnością i z pełną odpowiedzialnością polecamy tego allegrowicza. Świetna komunikacja, wysoka kultura osobista sprawiają, że możemy wystawić tylko i wyłącznie MEGA POZYTYW!"

 

W przeciwieństwie do BH ja swoich klientów nie olewam mam takich komentarzy bardzo dużo bo daje 100% usług oferowanych przez siebie.

A jeżeli chodzi o hosting/serwery dedykowane i vps większość moich klientów dowiaduje się ode mnie gdzie warto zamówić usługę, tylko ja będę przed nimi świecił oczami jeżeli usługa nie będzie dostępna i to ja poniosę straty z tego iż poleciłem hosting/serwery swoim klientom. A polecałem Biznes host nie jednemu swojemu klientowi to po tym padzie także ucierpieć może wizerunek mój jako wykonawcy zamówienia/usługi. Więc także należy o tym pamiętać.

 

Jak już wspomniano wcześniej - dla serwisów o wysokim stopniu wrażliwości są inne usługi, gdzie podpisywana jest przez obie strony umowa z konkretnym SLA, karami umownymi itd. Jeśli kilkugodzinne przerwy w działaniu serwisu kończą się aż tak tragicznie jak opisał to autor tematu i od tego czy usługa działa nieprzerwanie zależy jego utrzymanie na rynku (a może i główne źródło dochodu), to powinien był pomyśleć o takich właśnie rozwiązaniach. Dlaczego tego nie zrobił? Powód jest zapewne jak zwykle bardzo prozaiczny - koszt usług o których wspomniałem jest o wiele wyższy od standardowych usług hostingowych...

 

To uważasz ze firma biznes host jest nie profesjonalna i dla dzieci którzy chcą postawić swój pseudo serwis www bo z tego to wynika. Bo ja myślałem ze biznes host to jest firma taka jak inne np jak OVH w której trzymam wszystkie swoje domeny i domeny klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz to przesadzasz, sam polecam klientom różne usługi hostingowe w różnych firmach i jeszcze żaden nie miał do mnie pretensji, nawet jak były jakieś fuckupy - a to się niestety zdarza. I skoro jesteś tak poważnym biznesmenem, to pomyśl o profesjonalnych usługach B2B a nie średniej klasy VPSach kierowanych do szerokiej rzeszy klientów indywidualnych. Jak chcesz, to mogę Ci polecić kilka firm, które tego typu usługi świadczą, tylko licz się z kosztem nie kilkudziesięciu złotych miesięcznie, a minimum kilku lub kilkunastu tysięcy rocznie (bo nikt sensownej usługi na wysokim poziomie z SLA na papierze nie dzierżawi na zasadzie "miesiąc w miesiąc").

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli coś co nie działa kilka godzin, nie jest godne polecenia? Tak jak pisał ktoś wyżej nawet najlepszym zdarzają się wpadki. Jeżeli taki profil działalności masz zastanów się nad SLA na umowie (pisał ktoś wyżej o tym). To samo mogłeś na drugi serwer swoją stronę przerzucić (pisałeś, że masz ich kilka u innych firm). Ale lepiej obsmarować firmę, a jak wszystko wróci do normy czyt. jutro to dasz sobie spokój z tym tematem i będziesz wielce zadowolony. Współczuję BH takiego klienta, któremu nie można nic wytłumaczyć. Jak robili Ci wszystko za darmo byłeś zadowolony. Śmieszą mnie tacy ludzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze skomentuję OVH - tym to dopiero się fuckupy potrafią zdarzyć. Sam kilka lat temu się na nich przejechałem elegancko. To, co Ci się przytrafiło w BH jest drobnym potknięciem, OVH potrafił klientów rolować na cacy przez kilka dni z rzędu... Teraz też miewają niezłe czkawki - wystarczy poczytać to forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Chcecie gwarancję dostępności większą to naprawdę napiszcie do hostingu i podpiszcie z nimi lepsza umowę...

 

Przecież usterka nie ostrzega i nie wybiera sobie godziny kiedy coś ******!

 

Ludzie trochę pomyślcie - skoro firma gwarantuje 99.9% w skali roku to mają prawo te 0.1% w skali roku sobie wyłączyć wszystko o dowolnej porze i mieć was w D! - mają takie prawo (oczywiście ten czas jest przewidziany na awarie/konserwacje).

 

To że wam padło coś na godzinkę nie powinno ich obchodzić a taki temat powinien wylądować w koszu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem kupić serwer w serwery.pl wiadomo to należy do net art ale bym zaorał te maszyne w przeciągu tygodnia tak samo jak zaorałem pakiet hostingowy swojego klienta który miał widzimisie i przeniusł się na nazwa.pl bo tak mi powiedział ze ma dość ciągłych padów i żądał a ja mimo tego iż mu to odradzałem nie dało się przekonać klient to klient aż sam zobaczył gdy mu zablokowali serwer. nawet to opisywałem tu na forum. Wygląda na to iż będe musiał kupić serwer w zagranicznej firmie i tyle na celowniku już mam Hetzner Online AG i francuskie ovh bo wydaje mi się to rozsądny wybór nie patrząc na koszta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Chciałem kupić serwer w serwery.pl wiadomo to należy do net art ale bym zaorał te maszyne w przeciągu tygodnia tak samo jak zaorałem pakiet hostingowy swojego klienta który miał widzimisie i przeniusł się na nazwa.pl bo tak mi powiedział ze ma dość ciągłych padów i żądał a ja mimo tego iż mu to odradzałem nie dało się przekonać klient to klient aż sam zobaczył gdy mu zablokowali serwer. nawet to opisywałem tu na forum. Wygląda na to iż będe musiał kupić serwer w zagranicznej firmie i tyle na celowniku już mam Hetzner Online AG i francuskie ovh bo wydaje mi się to rozsądny wybór nie patrząc na koszta.

 

Może przy takich obciążeniach warto zainteresować się dedykiem a nie Sharedem czy VPSem?

 

Skoro wywalili Cię z kilku hostingów to znaczy że coś jest nie tak - potrzeba więcej miejsca? Nie pcham się w to samo tylko biorę coś mocniejszego!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może Luna w Kei? Bardzo dobra platforma, a może jak się skontaktujesz z Kei to dadzą Ci ekstra SLA. Tyle, że koszt najtańszego pakietu 20GB miejsca / 300GB transferu to 1200 zika netto rocznie. Najwyższy pakiet kosztuje 6800 netto rocznie. Nie wiem ile sobie zaśpiewa Kei za dodatkową umowę wysokiego stopnia dostępności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko zauważ ze każdy klient bierze to co se zażyczy ja mu nie proponuje swojego serwera weźcie to pod uwagę. Ja z każdym potrafię się dogadać tylko trzeba chcieć tego dialogu a w firmie BH tego zabrakło tylko pisali bym pisał na BOK co już uczyniłem a dostałem odpowiedź dopiero gdy to naprawili czyli jakieś 30 minut po wyłączeniu serwerów. I przypominam jeszcze raz to nie był pad z powodu awarii sprzętowej tylko braku prądu bo nikt nie podłączył maszyny do dodatkowego źródła zasilania. Tak więc miałem prawo się zdenerwować tym bardziej ze odpalenie serwera trwało 30 minut.

 

To może Luna w Kei? Bardzo dobra platforma, a może jak się skontaktujesz z Kei to dadzą Ci ekstra SLA. Tyle, że koszt najtańszego pakietu 20GB miejsca / 300GB transferu to 1200 zika netto rocznie. Najwyższy pakiet kosztuje 6800 netto rocznie. Nie wiem ile sobie zaśpiewa Kei za dodatkową umowę wysokiego stopnia dostępności.

 

mam dwa pakiety wykupione w Kei wiem ze są dobre usługi i miłe biuro obsługi pomoc szybka tylko panele zarządzania usługami mnie dobijają ale da się to przeżyć te serwery w kei sa moich klientów więc oni płaca całość za serwery ja tylko je administruje itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

30 minut to naprawdę nie jest długa przerwa. Przy SLA 99,9% w skali roku łączny maksymalny czas niedostępności usługi przy zachowaniu parametrów usługi wynosi ponad 8,5 godziny. I nikt nie mówi, że to muszą być wyłącznie 10-minutowe przerwy w godzinach między 3 a 4 w nocy... Właśnie o to chodzi - dostajesz gwarancję na 99,9%, bo zdarzają się wypadki, które powodują różne przerwy w różnym czasie. Chcesz SLA na 100% dostępności, to zapłać kilkanaście-kilkadziesiąt a czasami i kilkaset razy więcej, dostaniesz na piśmie umowę z gwarancją dostępności usługi na poziomie 100%, z zapisami o ubezpieczeniu i odszkodowaniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×