Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
- - - - -

[dyskusje] webh.pl

[dyskusje] webh.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
385 odpowiedzi na ten temat

[dyskusje] webh.pl

#41 sylver

sylver

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 107 postów

Napisany 23 maj 2012 - 19:15

No tak, teraz działa o dziwo się nie restartuje. Jednakże co mi po tym że tak jest teraz? Skoro praktycznie cały miesiąc tak się działo. Mimo waszej winy, dostawałem wiadomości że błąd zapewne leży po mojej stronie, i nikt nie raczył tego dokładnie sprawdzić. Dopiero gdy maszyna zaliczyła mocny pad, wtedy ktoś zareagował przenosząc nas na tymczasową maszyne.
  • 0

#42 webh.pl

webh.pl

    Weteran WHT

  • Nowy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1161 postów
  • Firma:FHU WEBTE
  • Imię:Kamil

Napisany 23 maj 2012 - 19:17

Odezwij się do BOK, a usługa zostanie odnowiona o miesiąc. Faktycznie na początku mogłeś być informowany, że problem leży po Twojej stronie. Później jednak informacja udzielana przez BOK była w pełni prawidłowa.
  • 0

#43 sylver

sylver

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 107 postów

Napisany 23 maj 2012 - 19:37

Miło że publicznie potraficie przyznać się do błędu :-) Mam nadzieje że więcej wpadek nie będzie i spokojnie będę mógł zostać w Waszej firmie. Pozdrawiam.
  • 0

#44 webh.pl

webh.pl

    Weteran WHT

  • Nowy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1161 postów
  • Firma:FHU WEBTE
  • Imię:Kamil

Napisany 23 maj 2012 - 19:43

W każdej firmie są jakieś problemy (takie widoczne i mniej dla klienta) więc nie widzę powodu dla którego miałbym zaprzeczać, że faktycznie taka sytuacja miała miejsce.

Edytowany przez webh.pl, 23 maj 2012 - 19:46.

  • 5

#45 Misiek08

Misiek08

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1157 postów

Napisany 23 maj 2012 - 21:35

Ja też polecam firmę. Co prawda dopiero ostatnio miałem okazję się spotkać z panelem i całkiem nie podoba mi się WHMCS jako panel VPS, bo przy wejściu w daną usługę różnie to bywa (czasami ładuje szybko, a czasami wyrzuca timeout).

Jeżeli ktoś kupuje VPSa jako root, pod np. strony WWW, aplikacje i bardziej odporne na OpenVZ serwery gier to nie widzę powodu, by wybrać coś innego niż webh.pl. Obsługa odpisuje w mgnieniu oka, zawsze konkretnie - jeśli pytanie było konkretne. Nie ma problemu z dogadaniem się w jakiejkolwiek sprawie.
  • 0

#46 Trans

Trans

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 33 postów
  • Imię:Damian

Napisany 25 maj 2012 - 14:39

Trochę jestem zaskoczony takimi pozytywnymi opiniami, ja kupiłem 3 dni temu plan: Pakiet Medium i od wczoraj wieczorem do teraz strona nie działa, ftp nie działa panel klienta na stronie webh nie działa, coś tam rano działało przez kilkanaście minut. Brak odpowiedzi na zapytanie email ...
  • 0

#47 webh.pl

webh.pl

    Weteran WHT

  • Nowy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1161 postów
  • Firma:FHU WEBTE
  • Imię:Kamil

Napisany 25 maj 2012 - 15:38

Witam,

mielismy awarie jednego serwera webowego. Sytuacja sie stabilizuje. Jezeli chodzi o odpowiedz to takowa zostanie Panu udzielona.

Pozdrawiam
  • 0

#48 N0Name

N0Name

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 849 postów
  • Skąd:PL / DE
  • Firma:STYL-SPORT.pl
  • Imię:Szymon

Napisany 25 maj 2012 - 16:03

A dlaczego mają nie być pozytywne opinie? Webh.pl jest dobrą firmą, a z Kamilem zawsze można się dogadać i to bez zadnej spinki.
Ja również mam dobrą opinie o webh.pl, jaki właściciel taka firma:) Posiadam również vpsa i jest ok.

Edit: Troche mi się strona nie podoba i troche mało iformacji na niej.. Ale Ale słyszałem że nowa strona jest już przygotowywana. Pozytywnie!

Edytowany przez N0Name, 25 maj 2012 - 16:05.

  • 0

#49 Misiek08

Misiek08

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1157 postów

Napisany 26 maj 2012 - 10:42

@Trans - ja napisałem, a że cierpliwości mam trochę to poczekałem na mail. Dostałem informację, że jest znowu problem z maszyną i zostaję przerzucony na inną matkę. Downtime miałem ciekawy, ale w nocy, więc to jakoś nie przeszkadzało, a tak długa przerwa zdarzyła się pierwszy raz od 4 (czy 5) mies.
  • 0

#50 webh.pl

webh.pl

    Weteran WHT

  • Nowy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1161 postów
  • Firma:FHU WEBTE
  • Imię:Kamil

Napisany 14 czerwiec 2012 - 12:54

Witam serdecznie,

przykro mi, że tak szybko wystawia Pan nam taką, a nie inna opinie. W korespondencji PW prosiłem Pana o podanie numeru zgłoszenia. Dodatkowo przypominam treść regulaminu:

3. Aby zamowic serwer, należy wypełnić odpowiedni formularz znajdujący się, na właściwej dla danego pakietu usług, stronie internetowej Operatora, podając pełne dane identyfikacyjne. Aktywacja serwera nastąpi po dokonaniu zapłaty abonamentu na konto bankowe Operatora w ciagu 1-7 dni roboczych.


Przypominam, że regulamin musiał zostać przez Pana zaakceptowany w celu złożenia zamówienia na usługę.

Poza tym webh.pl to oszuści, nawet nie odpisują na e-maile!


To bardzo mocne słowa. Proszę o numer zgłoszenia bo ja takowego nie widzę. Jeżeli nawet nie otrzymał Pan odpowiedzi to nie uprawnia to Pana do nazywania nas oszustami.

Edytowany przez webh.pl, 14 czerwiec 2012 - 12:55.

  • 0

#51 webh.pl

webh.pl

    Weteran WHT

  • Nowy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1161 postów
  • Firma:FHU WEBTE
  • Imię:Kamil

Napisany 14 czerwiec 2012 - 13:22

Przelewy online mBank do Dotpay i potem do Pańskiego Banku dochodzą teoretycznie w 3 minuty.
Więc proszę nie wypisywać farmazonów, że dochodzą w ciągu 1-7 dni


Proszę zacytować treść gdzie podawałem, ze przelew idzie do nas 7 dni? Pokazałem Panu tylko wycinek regulaminu (którego Pan nie czytał), że zastrzegamy sobie możliwość uruchomienia usługo DO SIEDMIU DNI.



Nawet system WHMCS pokazuje, że rachunek został opłacony, a 2 dni czekam z kumplem na aktywację VPS'a.


Zgodnie z tym co już wyżej napisałem płatność została zaksięgowana natomiast uruchamianie usługi trwa do 7 dni. Zgodził się Pan na ten punkt regulaminu więc nie rozumiem w chwili obecnej w czym problem?

Do chwili obecnej też nie otrzymałem identyfikatora zgłoszenia do BOK.

  • 0

#52 sshd

sshd

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 338 postów
  • Firma:PHU DIANET

Napisany 14 czerwiec 2012 - 13:23

@dofrian
Może zamiast pisać email lepiej utworzyć zgłoszenie w panelu klienta, zadzwonić, rożnie to bywa email może nawet nie dotrzeć lub do spamu trafić.
  • 0

#53 sshd

sshd

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 338 postów
  • Firma:PHU DIANET

Napisany 14 czerwiec 2012 - 13:31

Przed momentem zarejestrowałem się u nich i działa wszystko, oto link do zgłoszeń:
http://www.moje.webh...porttickets.php

lub

http://www.moje.webh.pl/contact.php

Edytowany przez sshd, 14 czerwiec 2012 - 13:33.

  • 0

#54 sylver

sylver

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 107 postów

Napisany 14 czerwiec 2012 - 13:36

Przed momentem zarejestrowałem się u nich i działa wszystko, oto link do zgłoszeń:
http://www.moje.webh...porttickets.php

lub

http://www.moje.webh.pl/contact.php

A próbowałeś utworzyć zgłoszenie?
http://www.moje.webh...ubmitticket.php
  • 0

#55 sshd

sshd

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 338 postów
  • Firma:PHU DIANET

Napisany 14 czerwiec 2012 - 13:38

Już napisałem do nich na pw bo nie dodali w panelu admina działów do zgłoszeń ( też zauważyłem ).

Edytowany przez sshd, 14 czerwiec 2012 - 13:39.

  • 0

#56 RafoX

RafoX

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1433 postów
  • Skąd:Płock
  • Imię:Rafał

Napisany 14 czerwiec 2012 - 13:53

Aktywacja VPS w końcu nastąpiła po osobistym kontakcie PW z webh.pl, ale niestety nie działa u nich coś Internet, wogóle nie pobiera się plik z noc.gts.pl, ani apt-get update nie działa... Zresztą to nie tutaj będę o wszystkim technicznym pisał, tylko gdzie indziej.

Nie da się utworzyć ticketa w panelu Klienta.

rozglądaj się za nim coś napiszesz ....

Leci DDOS. Proszę o chwilkę cierpliwości :-)


  • 0

#57 RafoX

RafoX

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1433 postów
  • Skąd:Płock
  • Imię:Rafał

Napisany 15 czerwiec 2012 - 19:33

Po przemyśleniu wszystkiego chciałbym wystawić opinię na temat Webh.pl
A więc tak.
Mimo, że musiałem czekać na aktywację usługi VPS 2 dni, kontakt e-mail był fatalny i przepustowość była zbyt niska, to po tym jak zadzwoniłem do Webh.pl, wszystko się znacznie poprawiło. Zostały wprowadzone poprawki co do konfiguracji OpenVZ - tzn. funkcja VPN została włączona ( zapomniałem poprosić o odblokowanie regułki iptables, gdybym poprosił to raczej VPN by działał pomyślnie ), przepustowość znacznie wzrosła do prawie 100 Mbps.
Chciałbym wszystkich, w tym webh.pl przeprosić za oczernianie firmy Webh.pl, skoro nawet nie skontaktowałem się w pełni z tą firmą i nie otrzymałem tej usługi. Doszedłem do wniosku, że należy najpierw przetestować jakość usług Webh.pl, a następnie wystawić opinię.

Przede wszystkim uświadomił mnie o tym Tomasz Kisielewski, że zbyt ostro piszę do wszystkich... Powinienem raczej bardziej wyhamować i zachować się kulturalniej. Więc jeszcze raz przepraszam i liczę na wybaczenie.

pierwszy mądry post co napisałeś
  • 0

#58 RafoX

RafoX

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1433 postów
  • Skąd:Płock
  • Imię:Rafał

Napisany 15 czerwiec 2012 - 20:00

Staram się, aby przemawiał mnie zdrowy rozsądek. Nigdy nie miałem zamiaru kogokolwiek obrażać, ani oczerniać. Poniosły mnie po prostu emocje po tym jak webh.pl rozczarował mnie totalnie, bo co było na zwykłym VPS'ie niebyło adekwatne do testowego VPS'a, ponieważ wszystko było różnie... Podczas testu miałem świetny kontakt mejlowy z webh.pl, a gdy ja z kolegą zakupiliśmy VPS'a, to po prostu była lipa. Ale tak jak pisałem powyżej, wszystko się znacznie poprawiło, nawet kontakt z nimi jest bardzo wzorowy, konsultant rzeczowy i szybki. Nawet zwrócili mi bez problemu gotówkę i przeniosłem się do innej firmy która oferuje VPS'a z wirtualizacją KVM/Xen, żeby nie napotkać dalszych problemów związanych z pełnym dostępem do regułki iptables i funkcji VPN'a w kernelu OpenVZ.

taki mały ot
kogo tym razem wybraleś?
  • 0

#59 sshd

sshd

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 338 postów
  • Firma:PHU DIANET

Napisany 15 czerwiec 2012 - 20:03

Proponuje posprzątać temat , ostatnie strony nie opisują jakości firmy.
  • 0

#60 sshd

sshd

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 338 postów
  • Firma:PHU DIANET

Napisany 15 czerwiec 2012 - 20:05

Dobry wybór ;) wszyscy odetchnęli
  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników