Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* * * * * 1 głosów

[dyskusje] webh.pl

[dyskusje] webh.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
394 odpowiedzi na ten temat

[dyskusje] webh.pl

#381 Nysh

Nysh

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 27 postów
  • Imię:Wojciech

Napisany 05 wrzesień 2017 - 16:28

Pytanie, normalnie Wam ładuje ich stronę?


  • 1

#382 MatX_

MatX_

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 106 postów
  • Imię:Mateusz

Napisany 05 wrzesień 2017 - 16:52

Nie, tak samo ze stronami na ich Cloud Hostingu, wczytują się bardzo wolno lub wcale.


  • 0

#383 wujokrzycho

wujokrzycho

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 9 postów
  • Firma:zapaszek.pl

Napisany 12 wrzesień 2017 - 21:07

Ja parę vps miałem (z tych "tańszych") i jakoś najbardziej odpowiada mi webh i ich kvm. Bezawaryjny VPS, kontakt z BOK na dobrym poziomie, zgłoszenie o wpis revdns błyskawiczne, dostałem zniżkę bez problemów. Szkoda tylko, że nie można samemu poprzez panel ustawiać revdns a ich serwery DNS nie obsługują DNSSEC. Dobrze, że można poratować się Aru 4zl i postawić własny serwer DNS :) Podsumowując polecam!
  • 0

#384 goa

goa

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 33 postów

Napisany 14 wrzesień 2017 - 07:16

ja z kolei nie polecam webh.pl - a konkretnie ich usługi Linux VPS - PRO

wydajność dyskowa tragicznie słaba mimo krzyczących haseł SSD, PCIe itd...

 

kolega wyżej wspomina arubę za 4 zł - mam tam serwerek statystyk i wierzcie lub nie, ale w arubie za 4 zł mam wynik na poziomie powyżej 800 MB/s, gdzie w webh.pl ok 50 MB/s

 

### edit

żeby nie było, że tylko narzekam - kontakt z supportem w webh.pl jest ok, problemy (o ile proste) rozwiązują szybko, choć zdarzyło się mi czekać kilka miesięcy na rozwiązanie problemu z backupami

poza tym ceny w webh.pl mają ok


Edytowany przez goa, 14 wrzesień 2017 - 07:19.

  • 0

#385 Marek Miklewicz

Marek Miklewicz

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 104 postów

Napisany 14 wrzesień 2017 - 15:05

Pytanie do webh - da się zapłacić za KVM mini za rok z góry?


  • 0

#386 webh

webh

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów
  • Firma:Ultimahost.pl Szeliga sp.j.

Napisany 18 wrzesień 2017 - 01:44

Pytanie do webh - da się zapłacić za KVM mini za rok z góry?

 

W przypadku tej usługi możliwa jest jedynie płatność kwartalna.


  • 0

#387 zajcev

zajcev

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 30 postów
  • Skąd:Krakow

Napisany 03 listopad 2017 - 20:22

Ciezko wypowiedziec mi sie o stabilnosci, bo z uslugi korzystam dosc krotko, jednak jesli chodzi o support, szczerze polecam webh :)


  • 1

#388 jaszi

jaszi

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 15 grudzień 2017 - 09:04

Niestety coś się z webh.pl ostatnio złego dzieje, kilka razy dziennie vps pada, czasami na kilka minut a czasami godzinę, kontaktu praktycznie nie ma, bo na pytania starają się nie odpowiadać. Na pytanie o powód uzyskuję lakoniczne odpowiedzi, które nic nie znaczą dla mnie czy moich klientów. Jestem zmuszony szukać nowego, ale bardzo stabilnego serwera vps, bo potracę swoich klientów.


  • 0

#389 k.kozak

k.kozak

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 153 postów
  • Firma:Webh.pl / ultimahost.pl
  • Imię:Kamil
  • Nazwisko:Kozak

Napisany 15 grudzień 2017 - 09:35

jaszi dziękuję za wyrażoną przez Ciebie opinię. Potwierdzam problemy związane z działaniem jednego serwera matki obsługującego serwery OpenVZ. Problem ten jest w trakcie rozwiązywania o czym na bieżąco informujemy naszych klientów. Wszystkie zgłoszenia obsługiwane są na bieżąco i bez zbędnej zwłoki.

 

 

Pozdrawiam,

Kamil


  • 0

#390 jaszi

jaszi

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 16 grudzień 2017 - 10:17

jaszi dziękuję za wyrażoną przez Ciebie opinię. Potwierdzam problemy związane z działaniem jednego serwera matki obsługującego serwery OpenVZ. Problem ten jest w trakcie rozwiązywania o czym na bieżąco informujemy naszych klientów. Wszystkie zgłoszenia obsługiwane są na bieżąco i bez zbędnej zwłoki.

 

 

Pozdrawiam,

Kamil

Panie Kamilu, kolejny już n-ty dzień a problem wciąż się powtarza. Dzisiaj znowu awaria, wczoraj dwie. Jakiej awarii serwera nie można naprawić w tydzień? Ja wszystko rozumiem, ale czas naprawy jest kluczowy, a co ja mam mówić codziennie klientom, którzy mają usługi online, że matka ma problemy?

 

Pozdrawiam

Jaszi


  • 0

#391 obywatel

obywatel

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisany 17 grudzień 2017 - 10:16

Jestem już użytkownikiem od dawna, jednak ostatnio też zauważyłem problemy.

Konkretnie od 11.20.2017r. mam problem z "Nie odnaleziono serwera"... do dnia dzisiejszego nie rozwiązany.


  • 0

#392 jaszi

jaszi

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 17 grudzień 2017 - 18:22

Ponownie, ale tym razem dodatkowo w kwestii jakości i szybkości odpowiedzi i ku przestrodze innym, którzy jak ja wpieprzą się w webh.pl. Informacja o szybkości reakcji: w dniu 12.12 odpowiedź, że Państwo pracujecie uzyskałem po niemalże 50 minutach. Dzisiaj czekam na info już 20 minut - to chyba nie zachwyca. 
Nie robią Państwo nic z mojego punktu widzenia, żeby jakoś załatwić ten problem.


Edytowany przez jaszi, 17 grudzień 2017 - 18:22.

  • 0

#393 is_wm

is_wm

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 943 postów

Napisany 17 grudzień 2017 - 22:28

Hahahaha biedny kliencik w niedziele czeka 20 minut i bez odpowiedzi :D :D :D Je*łem. Idź sobie do innej firmy, a nie marudzisz jak baba. Ciekawe ile firm realnie odpowiada szybciej w niedzielę..


  • 2

#394 peres.pro

peres.pro

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 358 postów
  • Skąd:Londyn

Napisany 18 grudzień 2017 - 00:36

Ja dla odmiany powiem że nie mam absolutnie żadnych problemów z webh. Korzystam z ich usług już jakoś pół roku, na początku skusiła mnie zniżka studencka, pomyślałem że skończy się tak jak z każdą budżetówką czyli overselling na poziomie 500 klientów na jednej maszynie, problemy z supportem i niezoptymalizowane kontenery openvz. Jednak pierwszy raz się spotkałem z sytuacją w której budżetowy vps jest stabilny i naprawdę mogę go polecić. Dla ciekawskich zrzut z htopa ile już stoi serwer, dodam że nie jest on pusty trzymane jest tam kilka wordpressów ze średnim ruchem. 

 

t7kOQxr.jpg

 

Ocena końcowa 9,5/10 bo wypadałoby trochę unowocześnić panel zarządzania ale tak to nie mam nic do zarzucenia.


  • 0

#395 jaszi

jaszi

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 18 grudzień 2017 - 10:17

Hahahaha biedny kliencik w niedziele czeka 20 minut i bez odpowiedzi :D :D :D Je*łem. Idź sobie do innej firmy, a nie marudzisz jak baba. Ciekawe ile firm realnie odpowiada szybciej w niedzielę..

 

Życzę powodzenia w biznesie, bo buraczanemu biznesmenowi się przyda powodzenie. Dla jasności webh.pl pomimo, że nie udało się znaleźć rozwiązania problemu postanowiło się zająć problemem, dobrze, że z nimi współpracuję a nie z Tobą.


Edytowany przez jaszi, 18 grudzień 2017 - 10:20.

  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników