Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* * * * * 1 głosów

[dyskusje] vipower.pl

[dyskusje] vipower.pl vipower

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
89 odpowiedzi na ten temat

[dyskusje] vipower.pl

#81 ViPower.PL

ViPower.PL

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 291 postów
  • Firma:ViBiznes
  • Imię:Paweł

Napisany 01 kwiecień 2016 - 14:20

Od 3 minut wszystko online ;)
Przepraszamy za problem.


  • 0

#82 malu

malu

    Linux administrator

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1753 postów
  • Skąd:Leszno
  • Firma:NODEA
  • Imię:Mateusz
  • Nazwisko:Adach

Napisany 01 kwiecień 2016 - 14:24

Awaria trwała ~~5 minut.
Szedł w stronę jednego z klientów duży atak DDoS i infrastruktura serwerów VPS i hostingu wirtualnego oberwała.
Nie dotknęło to w żaden sposób infrastruktury serwerów dedykowanych.


  • 0

#83 inzaghi89

inzaghi89

    Często na forum

  • Użytkownicy
  • 59 postów

Napisany 01 kwiecień 2016 - 14:34

Od 3 minut wszystko online ;)
Przepraszamy za problem.

 

Awaria trwała ~~5 minut.

Gdyby wszędzie awarie tylko tyle trwały ;)


  • 0

#84 ultragreen

ultragreen

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 42 postów

Napisany 02 kwiecień 2016 - 21:40

Ano. Aby trwały :)


  • 0

#85 murgal

murgal

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 330 postów

Napisany 19 wrzesień 2016 - 13:14

Normalne że support w vipower odpowiada 24h< czasami i dłużej? Mail wysłany 17.09.2016 o 20 nadal cisza. Ticket nadany a mimo to 0 odpowiedzi.


  • 0

#86 behemoth

behemoth

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1236 postów
  • Skąd:Łódź
  • Firma:swhosting.pl
  • Imię:Jakub

Napisany 19 wrzesień 2016 - 13:43

Napisz tu na forum do @malu.


  • 0

#87 malu

malu

    Linux administrator

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1753 postów
  • Skąd:Leszno
  • Firma:NODEA
  • Imię:Mateusz
  • Nazwisko:Adach

Napisany 19 wrzesień 2016 - 14:45

Normalne że support w vipower odpowiada 24h< czasami i dłużej? Mail wysłany 17.09.2016 o 20 nadal cisza. Ticket nadany a mimo to 0 odpowiedzi.

W tej chwili nie mamy żadnych otwartych zgłoszeń, dostałeś potwierdzenie otwarcia zgłoszenia?
Jeżeli tak to rzuć ID zgłoszenia - być może to jakaś pomyłka i ktoś usunął zgłoszenie.
Jeżeli nie to napisz bezpośrednio do mnie na m.adach@vipower.pl pomogę Ci od ręki ;)


  • 0

#88 murgal

murgal

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 330 postów

Napisany 19 wrzesień 2016 - 15:37

Szybko się wyrobiliście :D 5 min od napisania postu mam info na mailu :P 

 

 


  • 0

#89 inzaghi89

inzaghi89

    Często na forum

  • Użytkownicy
  • 59 postów

Napisany 21 lipiec 2017 - 14:15

Od 1,5 roku mam VPS w vipower. Cóż mogę z perspektywy czasu powiedzieć na temat usług firmy?

- zero problemów z działaniem. Nie zdarzyło mi się jeszcze, by usługa była offline (nieplanowanie)

- cena jest znakomita na nasze realia

- support jest ok. Wprawdzie wiele nie potrzebowałem, ale odpowiedź otrzymywałem zawsze

- zdecydowanie przedłużę usługę dalej :)

 

Co mi się nie podoba?

Responsywność czasem kuleje. Nie chodzi tu o to, że są problemy z działaniem - odnoszę po prostu wrażenie, jakby były duże lagi. Wątpię, by była to wina łącza (60 Mbps), sprawdzałem również na telefonie i to samo. SSH potrafi przyciąć w trakcie pisania komend. Może przeładowanie VPSów na maszynie, albo uciążliwy współużytkownik?! ;)

 

Niemniej biorąc VPS na OpenVZ trzeba się liczyć z tego typu rzeczami.


  • 0

#90 GyniO

GyniO

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 307 postów

Napisany 11 sierpień 2017 - 18:46

Najgorsza rzecz jaka może być, to brak kontaktu z supportem telefonicznie,a tak działa stabilnie.


Edytowany przez GyniO, 11 sierpień 2017 - 18:57.

  • 0






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: vipower

0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników