Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[dyskusje] Logout.pl / biznes-host.pl

Polecane posty

25 minut temu, kluska23 napisał:

Aż musiałem się zarejestrować i wyrazić swoją opinie o tej pseudo firmie hostingowej...

Kolejna awaria w tym roku. Od 7:00 kiedy miała zakończyć się migracja, wszytko do teraz (15:30) dalej leży. 
Prawie 2500 zł rocznie za VPS i po raz kolejny awaria. Infolinia albo nie odbiera, albo zbywa tym, że trwają prace.

Z utęsknieniem odliczam dni do końca opłaconego okresu i przenoszę się gdzie indziej...

Dokładnie, zakładanie konto trwa kilka sekund ale być może dzięki opiniom klientów kilka firm uniknie zadawania się z jakością usług Biznes-Host. Wynieślibyśmy się od tej firmy jeszcze dzisiaj, ale niestety baza danych jest trochę nieaktualna i musimy czekać, aż amatorzy przywrócą tą padakę by zgrać świeżą. Jeżeli ciągle mają kłopoty to takie zmiany powinni planować chociażby na noc z piątku na sobotę, a nie rozwalać ludziom strony w środku tygodnia <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dnia 17.04.2018 o 20:37, bojownik napisał:

Ogólnie nie polecam, zamówiłem serwer dedykowany Optimum SSD Intel Xeon 4x3.4 GHz, 16 GB RAM, 2x240 GB SSD za 367,77/mc
- Uruchomienie serwera trwało tydzień po czym po zalogowaniu przez ssh i sprawdzeniu czy dostałem to co zamówiłem okazało się, że mam serwer z oferty start SSD (Intel i3 2x3.6 GHz za 244,77 zł). Mają straszny bajzel. Minął miesiąc czasu odkąd zamówiłem serwer, bujam się o zwrot kosztów, odpisują raz na 3 - 4 dni, zbywają. Na stronie mają bajzel, bo jak zamawiasz serwer Optimum to dostajesz gorszy Start. Jeśli ktoś zamawiał serwer w tej firmie polecam sprawdzić czy dostaliście to co powinniście, czy też zostaliście wyrolowani tak jak ja.

Mi zwracali ponad miesiąc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Około roku 2011 miałem wykupiony hosting WWW w logout.pl.
Po roku zrezygnowałem. O ile dobrze pamiętam to właśnie wtedy zmienili nazwę na biznes-host.pl.
Otrzymywałem sporo maili o promocjach i innych pierdołach, które zaczęły mnie już denerwować.
Starałem się usunąć subskrypcję mailową i chyba mi się udało, gdyż przez kilka lat miałem spokój.

Niestety, w tym miesiącu maile powróciły.
Dowiedziałem się, że będzie przeprowadzona jakaś konserwacja i moje usługi będą chwilowo niedostępne.
Moją reakcją było oczywiście szybkie skontaktowanie się z nimi poprzez formularz kontaktowy na ich stronie (bo oczywiście maila to nie podadzą w podstronie "kontakt").
Napisałem miło (dosłownie miło, nie ma tu żadnego sarkazmu), że nie życzę sobie otrzymywać żadnych maili z ich firmy, proszę o usunięcie moich danych osobowych i nie wyrażam zgody na dzielenie się nimi z innymi firmami.
Dość szybko otrzymałem odpowiedź o treści "dziękuje za kontakt. Podana prośba został spełniona.".
Super.

Chwilę po tym otrzymałem kolejnego maila od ich firmy w którym proszę mnie o opinię/ocenę ich firmy/usług.
Moja kobieta (która w ogóle nie interesuje się komputerami) prawie buchneła śmiechem, gdy jej to powiedziałem.

Olałem maila, miejąc nadzieję, że taki po prostu mają system i poszło to z automatu.

Cztery dni później otrzymałem komunikat techniczny o kolejnych pracach, które wstrzymają działanie moich usług:
"W związku z koniecznością wykonania prac technicznych, Twoja usługa hostingowa będzie chwilowo niedostępna".
Maile z komunikatami technicznymi były rozsyłane przez emaillabs.net.pl

W chwili obecnej zastanawiam się co dalej z nimi zrobić / gdzie ich zgłosić.
Bo domyślam się, że to jeszcze nie koniec spamu z ich strony.

Odradzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z usług co najmniej od 2014 roku, w 2018 jakość supportu jest z każdym dniem bardziej kiepska.

Polecałem ich usługi VPS sklepom internetowym, teraz H88 wchłonęło wiele ciekawych ofert.

Niby mam najniższy pakiet ze starej oferty, ale nie wyczerpałem parametrów a poza tym jak kupić droższą jak tej nie potrafią dobrze ogarnąć ;(

 

Dnia 27.06.2018 o 14:56, MrDavidovsky napisał:

W chwili obecnej zastanawiam się co dalej z nimi zrobić / gdzie ich zgłosić.
Bo domyślam się, że to jeszcze nie koniec spamu z ich strony.

Nie polemizuje z odczuciami, ale lepiej zorientuj się w jakim zakresie usługodawca ma prawo do pisania Ci maili - np. jeżeli nie powiadomią o przerwie technicznej, a ty miałbyś z tego powodu roszczenie to oni mają prawnie uzasadniony cel kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy coś już wiadomo gdzie podziewają zniknięte środki z kont mintshost?
co ciekawe udało mi się dziś jakimś cudem zalogować z hekko na konto mintshost

jednak nie ma tam ani mojej historii ani środków, oprócz nowych
30.72zł z programu partnerskiego z dnia 2017-08-13

 

Edytowano przez zlotowinfo2 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biznes-Host było świetną firmą dopóki nie zaczęła być wchłaniana przez większych - mowa o H88 a teraz jeszcze intergracja z Hekko.

O ile wchłonięcie przez H88 ale pozostawienie BH sprawiło, że z oferty zniknęły jedynie promocyjne pakiety, tak teraz po integracji z Hekko to jest katastrofa.

1) Nie działają linki polecające z BH!! choć nigdzie o tym nie informują. Support nie widzi problemu i każe założyć sobie konto w hekko, tam jest nowy link polecający. Problemy które przy takim rozwiązaniu się mnożą to:

- migracja środków między nowym kontem hekko a starym w BH - trzeba pisać do supportu bo samemu tego zrobić nie można, a i support robi wielkie problemy (mi powiedzieli że mogą to zrobić tylko raz w miesiącu i tylko pełną kwotę a najlepiej 500pln, nie więcej niż 1500pln - paranoja

- program partnerski: w BH dostawało się 25% od faktury, w Hekko już tylko 10%, o czym też nie zostałem poinformowany... To jawne działanie na szkodę klienta

2) OpenVZ w przestarzałej wersji RHEL6 na archaicznym kernelu 2.6.32. Zapytałem czemu nie przejdą na OpenVZ RHEL7 z kernelem 3.10 - nawet linki z tutorialem podesłałem. Odpisali, że dziękują ale nie mają tego w planach. Jako rozwiązanie podają przejście na KVM.

3) Support jest na bardzo niskim poziomie. Mam wrażenie, że odpisują byle co, byle by zamknąć zgłoszenie. Prosiłem przykładowo o zmianę rekordu PTR w DNSie, odpisali że zmienili, po 3ch dniach sprawdzam i nadal jest stary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×