Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
- - - - -

[dyskusje] Hitme.pl

[dyskusje] Hitme.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
190 odpowiedzi na ten temat

[dyskusje] Hitme.pl

#21 TomaszG

TomaszG

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów
  • Firma:AT-net
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Góral

Napisany 03 kwiecień 2012 - 19:00

W weekendowy poranek serwer zaliczył zgon, tj. około 9 zorientowałem się że znów nie działa. Akurat o 11 startowałem z imprezą pt. Międzynarodowy Turniej i co sobie może taki człowiek pomyśleć który chce obejrzeć transmisję, a tu stronka się nie włącza?

A teraz obsługuje jeszcze poważniejszą imprezę, całe szczęście że rano rozpocząłem migrację do innej serwerowni udało mi się przenieść 90% danych.
  • 0

#22 marekxbx

marekxbx

    www.HitMe.pl

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 857 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Firma:HitMe.pl
  • Imię:Marek
  • Nazwisko:Bajerski

Napisany 03 kwiecień 2012 - 21:25

Panie Tomku, już dawno zgłaszaliśmy, że Pana serwer wymaga rozbudowy, przeniesienia na inną wirtualizację, dodatkowo nawet otrzymał Pan z naszej strony duży zapasa pamięci ram aby tylko Pana serwer się Panu nie wieszał z braku pamięci ram, ponad 5kronie większa pamięć używana niż gwarantowana.

Niestety tak bywam, że nawet najlepszy sprzęt nie jest idealny. Przede wszystkim wymaga to zawsze naszej pilnej reakcji i działania, zapewnienia szybkiego przywrócenia usługi a później przygotowywania informacji.
W tym czasie zawsze są 2telefony czynne.

Dziwne dla mnie są komentarze/opinie, które pojawiają się jak wystąpi awaria, jakiś problem, nie jest to obiektywny komentarz ponieważ np. serwer pracuje cały rok to nikt nie myśli o wystawiania komentarzy/opinii tylko w momencie problemów szuka w ten sposób możliwości wypowiedzenia się i wyrażenia swojej bardzo nieobiektywnej oceny.

Edytowany przez marekxbx, 03 kwiecień 2012 - 21:32.

  • 2

#23 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 03 kwiecień 2012 - 23:32

przecież liczy się reakcja właśnie w trakcie awarii, ja już raz tydzień czekałem
serwery wasze są bardzo zamulone

na początku jak u nich byłem to jakoś to działało
zaczęło mulić to przesuneli mnie na inny serwer
po drugim czy trzecim razie się znudzili

i zaczęli tylko proponować przeniesienie z oferty budgetowej
bo jak wynika z tego vps tam jest ale nie gwarantują nic
no ale jak to jest że za nic trzeba płacić?

bardzo ciekawą ofertę konkurencyjną widzę że ma vmline.pl

Edytowany przez kori, 03 kwiecień 2012 - 23:39.

  • 0

#24 marekxbx

marekxbx

    www.HitMe.pl

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 857 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Firma:HitMe.pl
  • Imię:Marek
  • Nazwisko:Bajerski

Napisany 04 kwiecień 2012 - 04:28

Kori widzę, nie rozumiesz pojęcia pamięć gwarantowana i niegwarantowana... Bardzo chętnie sprawdzę Twoją wiarygodność i to co piszesz, proszę podeślij id vpsa na pm.
  • 0

#25 Gość_tom3kk_*

Gość_tom3kk_*
  • Goście

Napisany 04 kwiecień 2012 - 08:05

Cieszyc sie ze firma sie rozrasta. Mam nadzieje ze ten support sie poprawi.
Backup sie zrobilo recznie.

Eot z mojej strony.
  • 0

#26 Arkadiusz N

Arkadiusz N

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 184 postów
  • Skąd:Lipno
  • Firma:FastTeam.pl
  • Imię:Arkadiusz
  • Nazwisko:Nierychlewski

Napisany 04 kwiecień 2012 - 13:18

Kori - na szczęście jest wiele PRAWDZIWYCH wypowiedzi i które wiedzą że serwery chodzą u nas bardzo dobrze, jeżeli chodzi o jakość i wydajność stosujemy bardzo mocne maszyny i zaawansowane rozwiązania a Twój post wygląda jak reklama...


Panie Marku, zadowolona część waszych klientów to może CI nie korzystający lub mający w dupie co się dzieje z ich stronami. Mój serwer www padał cały czas, ba, nawet 2 tygodniowa przerwa była, myślałem, że wkońcu to naprawią, bo mam tam tylko host paru obrazków do innych stron. Po kontakcie i naprawie wciśnięto mi kit, że adres ip mojego serwera www został zablokowany za niewłaściwe treści, i że to nie oni. NO PARODIA! Chętnie tutaj Panie Marku wysłucham Pańskich tłumaczeń w tej sprawie.

Tak, przypomnę tylko Ticket ID: SYP-754-91597.
Może oświecisz i wytłumaczysz to? Ktoś miał mi wyciąć adres ip za parę obrazków które hostuje u was? A kto takie adresy wycina(blokuje)? AAA to pewnie RIPE, tak?
  • 0

#27 marekxbx

marekxbx

    www.HitMe.pl

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 857 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Firma:HitMe.pl
  • Imię:Marek
  • Nazwisko:Bajerski

Napisany 04 kwiecień 2012 - 15:30

Niestety tutaj kompletnie Pan nie trafił, jak już wiadomo problem był tylko z 1NODEM - serwerem matką openvz wszelkie inne usługi pracują bez zastrzeżeń tak więc był to problem tylko tego serwera matki.


Wycinane są adresy ip gdy idą ataki ddos/botnet oraz w przypadku innych sytuacji sieciowych które monitorujemy. Nie mam w tym interesu informować Pana inaczej. Serwer został odblokowany tego samego dnia co został wycięty na fw.
Nie było żadnej przerwy 2tygodnie, my nie odpowiadamy za błędną, niewłaściwą konfigurację serwera vps. Chętnie oczywiście wszystko sprawdzę i wyjaśnimy. Proszę o kontakt z Pana strony telefoniczny, próbowałem 2razy do Pana zadzwonić jednak telefon jest nieosiągalny.
  • -1

#28 Arkadiusz N

Arkadiusz N

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 184 postów
  • Skąd:Lipno
  • Firma:FastTeam.pl
  • Imię:Arkadiusz
  • Nazwisko:Nierychlewski

Napisany 04 kwiecień 2012 - 16:41

Nie wiem czy to wyżej do mnie, bo napisane trochę bez osobowo.

Opisałem 2 posty wyżej problem z hostingiem www, a nie z vpsem(z vpsem też były problemy, ale nie aż takie).


Żadnego kontaktu telefonicznego nie było, telefon cały czas jest osiągalny oraz odbieram rozmowy, więc jeśli by Pan dzwonił to bym odebrał.

Nie został tego samego dnia odblokowany, co dobrze wiemy, na samą odpowiedź na ticket czekałem kilka dni, nie wspominając o 2ch tygodniach gdzie nic nie działało.

Niestety taki downtime był i to dwa razy. Niby 2 razy mi IP wycieliście, nie podając przyczyny? Proszę sprawdzić co mam na serwerze, na co niby te ddosy szły, z miesiąc nie logowałem się na ftp, albo z backupu zobaczcie, bo ja tam żadnych takich materiałów nie widzę. domena 6996.hmhost.pl
  • 0

#29 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 04 kwiecień 2012 - 17:26

Nie wiem czy to wyżej do mnie, bo napisane trochę bez osobowo.

Opisałem 2 posty wyżej problem z hostingiem www, a nie z vpsem(z vpsem też były problemy, ale nie aż takie).


Żadnego kontaktu telefonicznego nie było, telefon cały czas jest osiągalny oraz odbieram rozmowy, więc jeśli by Pan dzwonił to bym odebrał.

Nie został tego samego dnia odblokowany, co dobrze wiemy, na samą odpowiedź na ticket czekałem kilka dni, nie wspominając o 2ch tygodniach gdzie nic nie działało.

Niestety taki downtime był i to dwa razy. Niby 2 razy mi IP wycieliście, nie podając przyczyny? Proszę sprawdzić co mam na serwerze, na co niby te ddosy szły, z miesiąc nie logowałem się na ftp, albo z backupu zobaczcie, bo ja tam żadnych takich materiałów nie widzę. domena 6996.hmhost.pl


Moim zdaniem odszukanie takiej rzeczy leży w Twojej kwestii (mogę się mylić), ale jako administrator powinieneś dbać o to co masz na serwerze i go doglądać.

4. Za treści przekazywane za pośrednictwem usług odpowiedzialność ponosi wyłącznie abonent. HitMe.pl nie ponosi odpowiedzialności za działania swoich abonentów, oraz przechowywane dane i informacje.



15. HitMe.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie serwera Abonenta wynikające z błędnej konfiguracji, przekroczenia zasobów i błędy w skryptach lub w przypadku spowodowania awarii przez czynniki poza kontrolą HitMe.pl .





Jedyne do czego możesz się przyczepić to ten punkt regulaminu:

2. HitMe.pl gwarantuje odpowiedź na zgłoszenie mailowe dostarczone na wyznaczone maile pomocy technicznej do 24godzin roboczych o ile dotyczy aktywnej usługi w HitMe.net.pl i nie wykracza poza przysługujący poziomu pomocy danego klienta. Aby warunek zostały spełniony klient musi podać identyfikator klienta lub numer inny numer identyfikacyjny nadany przez HitMe.pl np. login serwera, nr rachunku.




A i co do wycinania/blokowania IP to chyba nie mają obowiązku dzwonić do Ciebie że "coś" ci blokują (tak zrozumiałem Twój post).


Nie bronię i nie atakuję firmy.
Przez rok korzystałem (jakoś od stycznia już nie korzystam) i przez ten czas oferta budżetowa nie miała większych problemów. Jeden pad w ciągu roku zauważyłem i nic więcej.
  • 0

#30 Gość_tom3kk_*

Gość_tom3kk_*
  • Goście

Napisany 05 kwiecień 2012 - 10:17

Jeszcze prosba do hitme - jak Panstwo skonczycie to prosimy o jakies info, gdyz poki co troche dni juz minelo, a VPS (przynajmniej moj) wciaz ma load, napewno nie moimi zadaniami.
  • 0

#31 Arkadiusz N

Arkadiusz N

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 184 postów
  • Skąd:Lipno
  • Firma:FastTeam.pl
  • Imię:Arkadiusz
  • Nazwisko:Nierychlewski

Napisany 05 kwiecień 2012 - 10:35

Kamikadze, nie, wcale go nie bronisz.

Mam prawo żądać wyjaśnien, bo nic na moim koncie złego nie ma. I nie życzę sobie aby dostawca tych usług blokował sobie moje konto bez powodu nie informując mnie o tym. Co innego gdyby, z mojej winy blokada była.
  • 0

#32 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 05 kwiecień 2012 - 20:18

Kori widzę, nie rozumiesz pojęcia pamięć gwarantowana i niegwarantowana... Bardzo chętnie sprawdzę Twoją wiarygodność i to co piszesz, proszę podeślij id vpsa na pm.


numerek vps przesłany 12xx4

176MB/768, chyba w gwarantowanej się mieszczę ;p
raczej nie na ram narzekam, a na procesor
którego musi być bardzo znikoma ilość skoro konsola notorycznie laguje
ile potrzebuje sama konsola tekstowa?

naturalnie serwer poza konsola też coś robi
ale wiekszosc czasu to odświeżanie połączeń z operatorami i klientami voip (trixbox)

Edytowany przez kori, 05 kwiecień 2012 - 20:21.

  • 0

#33 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 05 kwiecień 2012 - 21:36

numerek vps przesłany 12xx4

176MB/768, chyba w gwarantowanej się mieszczę ;p
raczej nie na ram narzekam, a na procesor
którego musi być bardzo znikoma ilość skoro konsola notorycznie laguje
ile potrzebuje sama konsola tekstowa?

naturalnie serwer poza konsola też coś robi
ale wiekszosc czasu to odświeżanie połączeń z operatorami i klientami voip (trixbox)


Wystarczy jeden proces który zamuli ci serwer to i konsola będzie się wieszać...

Edit.

Kiedyś ci radziłem żebyś przeszedł na dedyka, ale dalej jesteś w hitme i od kilku miesięcy płacz na forum że coś jest nie tak zamiast np. poprosić o cały rdzeń dla siebie lub kilka...

Edytowany przez Kamikadze, 05 kwiecień 2012 - 21:37.

  • 0

#34 Gość_tom3kk_*

Gość_tom3kk_*
  • Goście

Napisany 06 kwiecień 2012 - 12:12

lagi konsoli - sprawdz czy to nie load (np dyskow)
na moim VPS od tygodnia nie da sie pracowac, w ogole 'go' nie poznaje..

nonstop load, dyski zajechane - odpalenie 'mc' to 25 sekund czekania z iostat na 99% - zenua i tak jest codziennie - nie wiem czy ta migracja dalej trwa, jak ma tak zostac to bede rezygnowac gdyz nie da sie nic robic

przyklad, 'one-liner'a' z jednym modulkiem, popatrz sobie ile to trwa:
http://temp.tomekk.org/load.jpg
n/c

Edytowany przez tom3kk, 06 kwiecień 2012 - 12:13.

  • 0

#35 shad

shad

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 107 postów
  • Skąd:Zakopane

Napisany 06 kwiecień 2012 - 14:51

Dokładnie mam to samo, konsola odpala się kilka sekund, głupie przejście na inny katalog na sftp również zajmuje koło 5-7 sekund.
  • 0

#36 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 06 kwiecień 2012 - 15:14

Kiedyś ci radziłem żebyś przeszedł na dedyka, ale dalej jesteś w hitme i od kilku miesięcy płacz na forum że coś jest nie tak zamiast np. poprosić o cały rdzeń dla siebie lub kilka...


placz na forum jest prawie od zawsze, a ja już się w miarę przyzwyczaiłem
po ostatnich wypowiedziach na forum obiecał się sprawą zająć

tylko czemu trzeba ok. roku żalów na forum, odradzania i narzekania, by support coś zrobił
poprostu nierozumiem taktyki firmy, która działa sama przeciw sobie

nie ma sensu dedyk, korzystniej wyszedłby pbxes.com lub freeconet.pl

Edytowany przez kori, 06 kwiecień 2012 - 15:22.

  • 0

#37 Gość_tom3kk_*

Gość_tom3kk_*
  • Goście

Napisany 07 kwiecień 2012 - 10:24

@hitme - jaki status prac, kiedy VPSy zaczna normalnie funkcjonowac?
Prosimy o jakies wyjasnienia, w koncu placimy za usluge.
  • 0

#38 marekxbx

marekxbx

    www.HitMe.pl

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 857 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Firma:HitMe.pl
  • Imię:Marek
  • Nazwisko:Bajerski

Napisany 07 kwiecień 2012 - 12:38

VPS działają normalnie, z maszyny uszkodzonej serwery zostały rozdzielone na 2nowe mocniejsze maszyny 2CPU, RAID10 8HDD

Jeżeli ma ktoś jakiś problem z swoim vps, wydajnością proszę pisać na pomoc@hitme.pl sprawdzimy co jest tego powodem.
  • 0

#39 Gość_tom3kk_*

Gość_tom3kk_*
  • Goście

Napisany 07 kwiecień 2012 - 12:50

Z pewnoscia gdyz VPS dalej 'kwiczy'
Zalozylem juz dwa tickety w tym tygodniu, pisze wiec na w/w e-mail.
  • 0

#40 Gość_tom3kk_*

Gość_tom3kk_*
  • Goście

Napisany 07 kwiecień 2012 - 19:39

dodam:


system ma sie tak od poprzedniego weekendu,
chyba nie trzeba komentowac
  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników