Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
- - - - -

[dyskusje] Hitme.pl

[dyskusje] Hitme.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
190 odpowiedzi na ten temat

[dyskusje] Hitme.pl

#181 Gość_mariaczi_*

Gość_mariaczi_*
  • Goście

Napisany 16 wrzesień 2017 - 16:14

... zdania były dość podzielone :)

 

Dość więcej, czy dość mniej?
 


  • 0

#182 nurgiel

nurgiel

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 15 postów
  • Imię:D

Napisany 16 wrzesień 2017 - 16:16

Kiubus, nie polecam. Korzystałem z ponad rok, zostałem nieźle wychędożony.

10 dni offu serwera, strata użytkowników, pieniędzy, a problem można było rozwiązać w jeden, góra dwa dni, no ale jak support odpowiada sobie co 2, 3 dni.

 

Każdy powinien sobie wziąć te zdanie do serca, a mianowicie dobry hosting można poznać po tym, że jest dobry wtedy, kiedy jest problem, a nie wtedy gdy go nie ma.

 

Aktualnie przeniosłem się statnet.pl. W stosunku ceny do parametrów jest znacznie lepiej niż hitme

statnet
5x3.4GHz
12GB RAM
100 GB SSD
85zl

hitme
6x2.7GHz
8GB
100GB SD
100 zl

 

A co do oceny supportu statnet. Oceni się wtedy, gdy będzie jakiś problem i jak radzą sobie w jego rozwiązaniu.


Edytowany przez nurgiel, 16 wrzesień 2017 - 16:39.

  • 0

#183 Kiubus

Kiubus

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 16 wrzesień 2017 - 16:26

 

Dość więcej, czy dość mniej?
 

Miałem na myśli, że ciężko zdecydować czy skusić się na ich ofertę czy też nie :) Jeżeli ktoś jeszcze miał ostatnimi czasy 'do czynienia' z tą firmą to prosiłbym o napisanie swoich wrażeń :)


  • 0

#184 Gość_mariaczi_*

Gość_mariaczi_*
  • Goście

Napisany 16 wrzesień 2017 - 16:50

Do czynienia mam cały czas. Żadnych problemów. Na zgłoszenia (choć ja nie mam ich wile, bo rozeznaje się samodzielnie w temacie) odpowiedzi są naprawdę szybko. Jeśli faktycznie pojawia się problem techniczny po stronie serwera, to jest rozwiązywany bardzo szybko.


  • 0

#185 marpyx

marpyx

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 10 postów

Napisany 16 wrzesień 2017 - 18:03

Ja mam do czynienia od 2016 roku w między czasie drugi Hosting mam a przeniosłem się z innej firmy po 10 czy tam 15 dni bo ciągle przerwy w dostępie były i chwalę sobie tą Firmę HitMe.pl za jakość i nie olewanie Klienta z Supportu czy tam BOK.
Fakt jest to i to że czasem odpowiadają na drugi dzień ale nie mam się do czego przyczepić jak na razie. Może że ostatnio był problem z Bazą Danych ale już hula no i może czasami z odpowiedziami jak wyżej.
I moje zdanie jest takie że jak na razie zostaje u nich... Parametry gdzieś wyżej zostały przytoczone bezpieczeństwa serwera Hostingowego także spore i ok, poczta SpamExpert żadnego spamu oprócz innych filtrów. Poczta czyściutka jest od Spamu. W sumie raz czy tam dwa max wpadło coś ze spamu na początku jakoś jak to wprowadzili ale teraz lux bez spamu i cena do jakości tu nie ma o czym gadać jakoś jest duża a cena mała jak dla zwykłego Kowalskiego...

Przy okazji rozwijają nowego Bloga
 


Edytowany przez marpyx, 16 wrzesień 2017 - 18:32.

  • 0

#186 Kiubus

Kiubus

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisany 17 wrzesień 2017 - 07:38

To na razie widzę w obecnej sytuacji tylko jedna zła opinia, reszta jest zadowolona :) Sam pisałem do nich wczoraj jakoś po 17:00 dopytać o szczegóły, a przed 00:00 odpisali na maila, i jak się oferta jest lepsza niż posiadam obecnie za niewielką dopłatą.


  • 0

#187 Rysiu512

Rysiu512

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 42 postów
  • Imię:Lukasz

Napisany 17 wrzesień 2017 - 15:22

Tak, odpisują szybko.

Nie ma żadnych problemów z supportem.

Posiadamy obecnie w Hitme trzy serwery.

Mogloby być pewnie lepiej ale jest bardzo dobrze - nie szukam żadnej alternatywy, bo można źle trafić...


  • 0

#188 nurgiel

nurgiel

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 15 postów
  • Imię:D

Napisany 19 wrzesień 2017 - 23:35

Kiubus, jak mówiłem. Jeżeli walniesz stronę, serwis  i nie będziesz miał problemu, to i nazwa.pl będzie super hostingiem. Pojawi się większy problem, to wtedy zweryfikujesz swoją opinie.


  • 0

#189 k-weeb

k-weeb

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 9 postów
  • Firma:KaBeo.pl

Napisany 20 wrzesień 2017 - 00:26

Pojawi się większy problem, to wtedy zweryfikujesz swoją opinie.

 

Pojawił się 'większy' problem na mojej usłudze. Nie zostawili mnie samego z tym. Wspólnie doszliśmy do optymalnego rozwiązania zastępczego. Dlatego zastępcze rozwiązanie ponieważ poprawienie błędów muszą dokonać twórcy wadliwych dodatków (i czekamy na update z poprawkami).

 

Nie wiele jest firm hostingowych, do których można normalnie się dodzwonić (a nie: "wciśnij 1 by poczekać na rozmowę - jesteś 18 w kolejce. wciśnij 2 by dać nam spokój"), porozmawiać, zasięgnąć opinii itd.


  • 0

#190 qubek

qubek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisany 20 wrzesień 2017 - 20:33

Daruj sobie I poszukaj innej oferty.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#191 Tomaszpek

Tomaszpek

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 3 postów
  • Imię:Tomasz

Napisany 21 wrzesień 2017 - 00:10

Śmiało polecam. Jestem tam od ponad 2lat i przyznamy się, że marudny ze mnie klient. Robią swoje i nigdy nie zdarzyła mi się sprawa, w której nie pomogli a poprzednio u konkurencji wszystkie problemy zrzucali na moje skrypty. W obecnych czasach warto wybrać firmę gdzie również liczy się klient a nie sztuka. Na rynku hostingowym u nas już niewiele zostało takich firm ja ta, reszta się sprzedała lub została wciągnięta przez inne i już to odczułem bo mam jeszcze jeden serwer w innej firmie i mam porównanie jak było przed i po.

Marpyx nawet nie wiedziałem, ze maja bloga nie chwalili się.

Edytowany przez Tomaszpek, 21 wrzesień 2017 - 00:13.

  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników