Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
- - - - -

[dyskusje] Hitme.pl

[dyskusje] Hitme.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
190 odpowiedzi na ten temat

[dyskusje] Hitme.pl

#1 Tomasz Fiedoruk

Tomasz Fiedoruk

    BOSS

  • WHT+
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4762 postów

Napisany 19 grudzień 2011 - 15:46

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostin...1-hitme-net-pl/
Profil firmy: http://www.webhostin...1-hitme-net-pl/


  • 0

#2 Gość_Łukasz Tkacz_*

Gość_Łukasz Tkacz_*
  • Goście

Napisany 29 styczeń 2012 - 13:59

Zastanawiam się, czy w ogóle możliwe jest usunięcie konta z Hitme...
Miałem u nich jakiś czas konto shared, leżało nieużywane, potem chciałem wykorzystać na testy i niestety okazało się, że niespecjalnie się nawet pod to nadaje (być może miałem pecha trafić w czas z kilkoma awariami).

Teraz konto nie jest już aktywne, zaś konto bilingowe i owszem. Mam w zwyczaju proszenie dostawców o usuwanie tego typu konta gdy kończę współpracę i nie mam zamiaru jej przedłużać (po co moje dane mają zalegać w bazach paneli / po co mam mieć na skrzynce wiadomości o pracach które mnie nie dotyczą). Do Hitme wysłałem już kilka takich prośb, konto nadal sobie wisi...
Chyba po prostu napiszę im to i wyślę w formie listownej.

Edytowany przez lukasamd, 29 styczeń 2012 - 14:00.

  • 0

#3 Gość_nrm_*

Gość_nrm_*
  • Goście

Napisany 29 styczeń 2012 - 14:28

Z bazy klientów czemu nie, popieram, ale i tak będziesz widniał w innych bazach np. bazie billingowej (tzn. przechowującej dane FV).
  • 0

#4 www.mzone.uk

www.mzone.uk

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6192 postów
  • Skąd:Great Britain
  • Firma:MZone Group
  • Imię:Ireneusz

Napisany 29 styczeń 2012 - 14:47

Nie wiem czy tak od razu mogą usunąć konto, do konta są pewnie przypisane Twoje stare faktury. Po usunięciu konta wszelki ślad po Tobie lukasmd by zaginął a oni muszą się przecież rozliczyć z US.
  • 0

#5 Miłosz

Miłosz

    Weteran WHT

  • Moderatorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4022 postów
  • Skąd:Tuchola
  • Firma:Sys-Com / M-Networks Sp. z o.o.
  • Imię:Miłosz
  • Nazwisko:Oller

Napisany 29 styczeń 2012 - 15:03

Nie wiem czy tak od razu mogą usunąć konto, do konta są pewnie przypisane Twoje stare faktury. Po usunięciu konta wszelki ślad po Tobie lukasmd by zaginął a oni muszą się przecież rozliczyć z US.

Bo te panele nie są przystosowane do polskich realiów. Więc nie ma się co dziwić, że jak się usuwa konto, to wszekla historia też się usuwa. Są po prostu źle napisane.
  • 0

#6 www.mzone.uk

www.mzone.uk

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6192 postów
  • Skąd:Great Britain
  • Firma:MZone Group
  • Imię:Ireneusz

Napisany 29 styczeń 2012 - 15:16

Wystarczy zamknąć konto, WHMCS ma taka opcję.
  • 0

#7 Gość_Łukasz Tkacz_*

Gość_Łukasz Tkacz_*
  • Goście

Napisany 29 styczeń 2012 - 15:58

Mi by to wystarczyło i nie będzie się zagłębiał w szczegóły, bo przecież skoro byłem ich klientem, to nie możliwe abym "zniknął" - takie działąnia byłby w niektóych sytuacjach złe dla nich, w innych dla mnie.
Chcę po prostu aby to konto nie było aktywne, ale jak widać w Hitme wykracza to poza możliwości (lub zainteresowanie) supportu.
  • 0

#8 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 26 marzec 2012 - 11:48

ile to już zajmuje im naprawianie licznika transferów? z pół roku?
  • 0

#9 Gość_tom3kk_*

Gość_tom3kk_*
  • Goście

Napisany 03 kwiecień 2012 - 06:41

Kiedys tez ich o to zapytalem, w sensie o licznik.
Ponoc jakis nowy panel maja etc, olalem to i sam zliczam transfer.

Jak juz tu jestem, kontakt jak zwykle kuleje.
Gdzies od piatku moj vps zaliczyl dwa restarty, ma duzy load i lacze laguje - pisalem na rozne adresy, dzwonilem - nic.
Wypada napisac: do dupy

Oplacilem z gory gdyz wszystko bylo OK, lecz podczas problemow to jest masakra.
Dobrze ze to tylko moj backup.
  • 0

#10 Arkadiusz N

Arkadiusz N

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 184 postów
  • Skąd:Lipno
  • Firma:FastTeam.pl
  • Imię:Arkadiusz
  • Nazwisko:Nierychlewski

Napisany 03 kwiecień 2012 - 07:43

wynoś się z tej firmy jak najdalej ;) u mnie było to samo, miałem stronę firmową, 3 dni downtime hostingu był, i 3 dni mój email firmowy nie działał, skrypty do sprzedaży na allegro również. A obiecywali nie wiadomo co.... To samo z vpsami było.
  • 0

#11 shad

shad

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 107 postów
  • Skąd:Zakopane

Napisany 03 kwiecień 2012 - 07:53

Kiedys tez ich o to zapytalem, w sensie o licznik.
Ponoc jakis nowy panel maja etc, olalem to i sam zliczam transfer.

Jak juz tu jestem, kontakt jak zwykle kuleje.
Gdzies od piatku moj vps zaliczyl dwa restarty, ma duzy load i lacze laguje - pisalem na rozne adresy, dzwonilem - nic.
Wypada napisac: do dupy

Oplacilem z gory gdyz wszystko bylo OK, lecz podczas problemow to jest masakra.
Dobrze ze to tylko moj backup.


Na VPSie mam wyłącznie serwer ts3 na którym przebywa ~5 osób a VPS restartowany był w ciągu tego tygodnia z trzy jak nie nawet cztery razy. Podobno mieli przenosić wszystkie konta z budgeta na nowy panel, jakoś już 2 tygodnie im schodzi, no porażka. W sumie VPSa mam tam od półtora roku ale chyba trzeba będzie zmienić na inną firmę...
  • 0

#12 marekxbx

marekxbx

    www.HitMe.pl

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 857 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Firma:HitMe.pl
  • Imię:Marek
  • Nazwisko:Bajerski

Napisany 03 kwiecień 2012 - 11:49

lukasamd - mozesz napisac na bok - konta zamykamy bez problemów i również możemy aktywować jeżeli jest konto zamknięte

shad - zgadza wszytki maszyny z serwera vps12 są przenoszone w trybie live na nowy ponad 70% serwerów jest już przeniesiona na nowy serwer i nowy panel

Arkos przyznaję że był taki zły czas dla hmhost w którym była poważna awaria, jednak pokazała ona, że wszelkie informacje o backupach i innych kwestiach o których piszemy na stronie jest w pełni potwierdzona, wszystkie backupy zostały przywrócone a każdy klient otrzymał możliwość wyboru 1 z 3 gratyfikacji. Obecnie hosting sprawuje się wyśmienicie, zachowując bardzo wysoką wydajność dzięki potężnym procesorom E3 i raid 10 na 8dyskach.

Zainteresowanych przetestowaniem zapraszam na pm.

Edytowany przez marekxbx, 03 kwiecień 2012 - 11:50.

  • 0

#13 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 03 kwiecień 2012 - 12:24

vpsy strasznie zamulają, też myślę nad przenosinami, podobną ofertę ma netdc.pl
klientów w hitme trzyma jedynie niechęć do przenosić
  • 0

#14 marekxbx

marekxbx

    www.HitMe.pl

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 857 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Firma:HitMe.pl
  • Imię:Marek
  • Nazwisko:Bajerski

Napisany 03 kwiecień 2012 - 13:34

Kori - na szczęście jest wiele PRAWDZIWYCH wypowiedzi i które wiedzą że serwery chodzą u nas bardzo dobrze, jeżeli chodzi o jakość i wydajność stosujemy bardzo mocne maszyny i zaawansowane rozwiązania a Twój post wygląda jak reklama...
  • -9

#15 Portek

Portek

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 49 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Imię:Michał

Napisany 03 kwiecień 2012 - 13:57

Maszyny maszynami, ale jakość kuleje czasami. Jeszcze z 2mc temu korzystałem z waszych usługi i po problemach z konfiguracją (po waszej stronie, wedle supportu "coś" się przestawiło) musiałem się czym prędzej wynosić. Na krytyczne zgłoszenie dotyczące powtarzającego się błędu, odpowiedź dostałem bagatela po tygodniu czasu! Coś chyba jest jednak nie tak? Nie jestem jedynym klientem, nie mam supportu premium, ale support 24/7/365 to jakiś żart :-)
  • 0

#16 Gość_tom3kk_*

Gość_tom3kk_*
  • Goście

Napisany 03 kwiecień 2012 - 14:51

Posiadam od dluzszego czasu tego VPS (1rok ++), w zasadzie wiekszych problemow nie mialem - lecz jak cos sie dzieje to NIEWIADOMO co.

@hitme - mozecie zrobic sobie prosta strone/zakladke ze statusem? (cos w stylu hetznera czy prac z OVH - nie wiem czemu tego firmy nie robia)
opublikowanie informacji i wiekszosc 'maili' z glowy

Z mojej perspektywy to wyglada tak - serwer chodzi 100dni, nagle '***' jeden restart, drugi restart, a po zalogowaniu czuje sie jakbym byl w innej firmie gdzies pomiedzy seedboksami - do tego kompletny brak informacji no i ten support.

To tak jakbym placil abonament za telefon, a nie mialbym dostepu do sieci - rownie irytujace, placimy jakies pieniadze (nie sa to duze kwoty) to fajnie by bylo wiedziec co sie dzieje, coby potem oszczedzic nerwow nam i Panstwu.

Dzieki.
  • 0

#17 demo

demo

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Imię:Marek

Napisany 03 kwiecień 2012 - 16:04

Ogólnie VPS działa zawsze chybaze coś jest z maszyną ale nie ma co płakać, mi tam jest ok. Czasem tylko faktycznie dostaje czkawki ale to chyba nie tylko u kumpla. Ogólnie działa stabilnie i z kumplem będziemy brać następnego.
  • 0

#18 TomaszG

TomaszG

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 121 postów
  • Firma:AT-net
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Góral

Napisany 03 kwiecień 2012 - 18:19

Wszyscy już dostali meila z info o dzisiejszej awarii ?

- miło że przyszła jakakolwiek informacja to na plus, ale czemu po 3,5h od awarii ?

Akurat byłem połączony (14:13) i ujrzałem przemiły komunikat o zamykaniu systemu, mocno się zdenerwowałem.
W weekend zwiesił się mój vps 3 razy, a każde ponowne uruchomienie to teraz około 50 minut, tak wiem mam bardzo dużo plików ale chyba po to mam ten serwer aby coś na nim trzymać.

A w związku z tym, że przygotowuje międzynarodową imprezę nie mogę sobie pozwolić na koleją przerwę w działaniu.
  • 0

#19 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 03 kwiecień 2012 - 18:27

mi się nie wieszał, ale na proste operacje, jak podgląd pliku czekałem po 3-5s (maszyna 18)

Midnight Commander w sumie środowisko tekstowe chyba dużo zasobów nie używa

co do reklamy... interpretuj jak chcesz, dalem przyklad kontroferty
jednakowoż zważ że z lenistwa nie chcę od was odchodzić ;p

Edytowany przez kori, 03 kwiecień 2012 - 20:21.

  • 0

#20 Rorian

Rorian

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisany 03 kwiecień 2012 - 18:49

Mnie brak już miłych słów po ostatnich dniach, siedziałem akurat na shellu, nastąpił shutdown - (maszyna6) - , w tym tygodniu to już siedzę jak na kołkach przez te ciągłe offline'y.Obecnie czekam na start..a z tego maila, który otrzymałem zanim nastąpiło wyłączenie wynikało zupełnie co innego (cyt "wykonaliśmy czynności mające na celu przywrócić stabilność").

Edytowany przez Rorian, 03 kwiecień 2012 - 19:03.

  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników