Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* * * - - 4 głosów

[dyskusje] Hekko.pl

[dyskusje] Hekko.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
332 odpowiedzi na ten temat

[dyskusje] Hekko.pl

#321 Gość_Web-Support_*

Gość_Web-Support_*
  • Goście

Napisany 24 maj 2017 - 11:47

Tak się zastanawiam, w jakiej lokalizacji są teraz utrzymywane serwery VPS. Na stronie jest cały czas - NEPHAX w Gdańsku, jednak trasa tak naprawdę wskazuje na Poznań, jest identyczna jak w przypadku BH/MH/NetDC... 

 

Wie ktoś coś?

 


  • 0

#322 Gość_Pokuć_*

Gość_Pokuć_*
  • Goście

Napisany 24 maj 2017 - 11:56

Być może główna strona wraz z systemem siedzą w NEPHAX w GDA a strony klientów w PZN.


  • 0

#323 Gość_Rafiki_*

Gość_Rafiki_*
  • Goście

Napisany 24 maj 2017 - 12:43

Być może główna strona wraz z systemem siedzą w NEPHAX w GDA a strony klientów w PZN.

Wydaje się być dokładnie, właśnie tak.

 

Najlepsze jest to ,że cena wzrosła i to sporo (jeszcze podadzą cenę netto...) a jakość VPS od teraz = mintshost / BH (o ile jeszcze kiedyś było można im zaufać tak pod szyldem H88 jak najdalej od nich)
H88 - właśnie dlatego rozwaliliście kilka fajnych marek hostingowych - ceny z kosmosu, poodchodzili pracownicy którzy pomagali i dawali najwięcej, wychodzi na to ,że wszystkie VPS są w jednym DC, oferta już prawie wszędzie ujednolicona.

Co prawda twierdzicie zupełnie na odwrót ale wydaje mi się ,że sami to odczujecie w zmianie ilości klientów :) Ja też byłem przez jakiś czas z wami związany, dlatego tak dużo mogę powiedzieć (również z BH chociaż to nie ten temat) ale na szczęscie już migrowałem wcześniej.
Na temat wdrażania AntyDDos nie będę się wypowiadał bo znając życie za kilka lat będzie tak samo jak i teraz (wcześniej już od kilku lat też informowaliście o wdrażaniu AntyDDOS).

Dziwie się dlaczego H88 inwestował w wykupienie marek hostingowych aby później je spier.... - lepiej i na pewno dużo taniej było by dla nich stworzenie kilku zupełnie nowych marek hostingowych.


Edytowany przez Rafiki, 24 maj 2017 - 13:11.

  • 0

#324 Gość_Mruczek_*

Gość_Mruczek_*
  • Goście

Napisany 24 maj 2017 - 13:10

I jeszcze to podniesienie cen domen bez informacji dla klientów. OVH ostatnio też podniosło ceny ORG i INFO, ale przynajmniej przysłało o tym jasnego maila ze starą i nową ceną. I jeszcze dało ponad miesiąc czasu na przedłużenie po starych cenach.


  • 0

#325 sylver74

sylver74

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 131 postów

Napisany 24 maj 2017 - 13:31

Chyba trochę przesadzacie, i po ile masz w panelu przedłużenie domeny kupionej przed styczniem 2017, bo powinny być w starych cenach.

Poza tym życie zweryfikuje poczynania firmy jeśli są tak "złe".


  • 0

#326 Bendar

Bendar

    Nowy użytkownik

  • Firma Bronze
  • 1 postów
  • Firma:Bendar Multimedia
  • Imię:Patryk

Napisany 25 maj 2017 - 10:34

Z przykrością muszę stwierdzić, że Hekko było dobrą marką z idealną ofertą hostingową dla moich klientów. Wielokrotnie polecane plany hostingowe idealnie się sprawdzały. Niedawno polecałem klientowi hosting w Hekko mówiąc, że mimo przejęcia przez H88 wciąż trzyma swój poziom i planowaliśmy start na Hekkowym serwerze. Jednak coraz częstsze awarie, brak możliwości skontaktowania się z BOK, a teraz jeszcze zmiany pakietów hostingowych nieopłacalnych dla małych stron po prostu deklasuje tę markę. Sam planowałem wykupić większe konto reseller jednak te tak wcześniej jak i teraz nijak się opłacają przy hostingu www. Piszecie o poprawie jakości, a najczęściej wybierany pakiet EasyPack+ (Teraz Start+) nie różni się chyba niczym poza wyższą ceną. 

 

Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że trzeba będzie jednak przenieść się gdzie indziej mimo kilkuletniej współpracy.

 

Chciałbym jeszcze dodać, że mydlenie ludziom oczu resarchem i badaniami średnio jest na miejscu. Sprawdzając skrzynkę nie dostałem nawet jednej wiadomości badającej opinię. A porównując inne pakiety z grupy H88 widać, że po prostu nastąpiło zrównanie usług wszystkich marek i tyle. Czyli jednak odkąd H88 przejęło Hekko, ten drugi leci w dół i to coraz szybciej.


Edytowany przez Bendar, 25 maj 2017 - 10:48.

  • 1

#327 shibby

shibby

    Często na forum

  • Użytkownicy
  • 71 postów

Napisany 29 maj 2017 - 07:51

 

Chciałbym jeszcze dodać, że mydlenie ludziom oczu resarchem i badaniami średnio jest na miejscu. Sprawdzając skrzynkę nie dostałem nawet jednej wiadomości badającej opinię. A porównując inne pakiety z grupy H88 widać, że po prostu nastąpiło zrównanie usług wszystkich marek i tyle. Czyli jednak odkąd H88 przejęło Hekko, ten drugi leci w dół i to coraz szybciej.

 

Sprostuję tylko, bo faktycznie mail z badaniem był, a dokładniej mówiąc to z konkursem w ramach którego odpowiadało się na pytania co do planów hostingowych i preferencji. Nawet wziąłem w nim udział ale albo byłem w mniejszości albo mój "głos" do organizatorów nie dotarł, bo wprowadzone zmiany są na przekór temu jak głosowałem. Nie widzę jednak nigdzie wyników losowania tegoż konkursu.

 

Nie tylko hekko leci ale Biznes-host i netdc (ogólnie wszystko co przejęło H88) również zeszły na psy.
 


  • 0

#328 ahhh

ahhh

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 1 postów

Napisany 30 styczeń 2018 - 16:43

Cześć wszystkim, niestety padłem ofiarą "promocji" i wprowadzenia w błąd przez Hekko.pl - zdecydowanie odradzam zakup jakichkolwiek usług w tej firmie. Trudno mi na dany moment opisać jakoś usług ale wsparcie zarówno przed sprzedażowe jak i po sprzedaży pozostawia wiele do życzenia - zero wsparcia - na dodatek pomimo że wprowadzili mnie w błąd nie zamierzają się do tego przyznać - zamknąć usługi zwracając poniesione koszty. Na odpowiedź dot. zgłoszonego problemu czekałem 4 dni - po tym czasie wmawiają mi to co usłyszałem przez telefon - pomimo, że nic takiego nie miało miejsca. Nie polecam i odradzam. Zwłaszcza, że nie jest to pierwsza firma z których usług korzystam w podobnym zakresie. Nawet bardzo zrażony do netartu uważam ich za większe zło. No nic, człowiek się uczy na błędach. Mam zamiar walczyć o swoje...


  • 0

#329 Artur Pajkert

Artur Pajkert

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 331 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Firma:H88 S.A.
  • Imię:Artur
  • Nazwisko:Pajkert

Napisany 31 styczeń 2018 - 11:34

@ahhh - proszę napisz mi na priv co to Ci się przytrafiło, bo w Hekko są setki promocji, klienci z nich masowo korzystają i jakoś nie ma zbyt wielu podobnych opinii... Chętnie sprawdzę Twój przypadek.


  • 0

#330 agland

agland

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 43 postów
  • Skąd:małopolska
  • Imię:Łukasz

Napisany 12 luty 2018 - 13:18

Dzień dobry, 

Założyłem w hekko drugie konto (jedno ma kilka lat, jest na s16 i jest tam kilka zapleczówek) na s70. Po przeniesieniu jednej ze stron nie mogę ustawić poczty po POP z SSL. Po zastosowaniu parametrów zalecanych przez hekko nie działa pop a jedynie smtp. Sytuacja ma miejsce na wszystkich urządzeniach na których próbuję ustawić usługę. Działa ona jedynie jeśli ustawię pop na 110 port bez ssl. Po ustawieniu na 995 otrzymuję komunikat "Nie można zweryfikować tożsamości „mail.**********.pl”, Certyfikat tego serwera jest nieważny."

Dodatkowo jak ustawiłem pocztę dla jednej z domen na starym koncie to śmiga zarówno pop jak i smtp po ssl na wszystkich tych urządzeniach na których nie działa na nowym koncie.

Po kontakcie z supportem oczywiście u nas działa, prześlij screeny, komunikaty itp. Po woli wybijam sobie z głowy migrację reszty moich stron. Mam jednak pytanie do użytkowników kont www w hekko. Czy miewacie podobne problemy z pocztą w konfiguracji z ssl?


Edytowany przez agland, 12 luty 2018 - 13:24.

  • 0

#331 behemoth

behemoth

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1238 postów
  • Skąd:Łódź
  • Firma:swhosting.pl
  • Imię:Jakub

Napisany 14 luty 2018 - 00:05

Ustaw jako serwer imap i smtp hostname serwera.
  • 0

#332 klient4638

klient4638

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisany 15 luty 2018 - 06:21

Szkoda trochę, że te ceny tak poszybowały w górę (mimo masy promocji/kodów rabatowych etc). Jestem w hekko ok. 4-5 lat. Czasem ciężko przekonać klienta do hekko jak widzi dosyć spore ceny jak w firmach na "h" "n" "o" (dopiszcie sobie resztę literek :D) widzą śmieszne 2 zł / miesiąc za hosting czy tam 0 zł a potem dostają faktury po 600 zł.

 

Już nie raz miałem przypadki, że klienci do mnie powracali i pisali "no miał Pan rację.. dostałem fakturę na 600 zł za hosting. Możemy przenieść stronę do hekko".... ;) Także z tej strony plusik dla hekko za brak tej manipulacyjnej polityki cenowej. 

 

 

Kolejny plusik za to, że dostałem "ot tak" SPORY rabat indywidualny na wszystkie swoje domeny w panelu. 

 


  • 0

#333 bkat

bkat

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 17 postów

Napisany 15 luty 2018 - 10:33

Jestem z Hekko już parę ładnych lat, po przejęciu Netrara i powiem Wam jedno. Dopóki nie trzeba nic administrować, to BOK odpisuje, daje linki do poradników. W momencie, kiedy pojawi się prawdziwy problem - np. poczta przestanie działać na serwerze, nikt z Hekko nie potrafi sobie poradzić z problemem.

 

Miesiąc temu dostałem informację od moich Klientów, że odbija im pocztę i nie mogą się kontaktować z Klientami. Okazało się, że współdzielony adres IP został dodany na blacklistę spamu. Napisałem do Hekko, BOK polecił mi zakupić dedykowany adres IP, który następnie podepną tylko pod pocztę. Zakupiłem zadowolony dedykowany IP, napisałem do Hekko. Co było dalej? Katastrofa aż do teraz i pewnie jeszcze minie rok. Nikt tam nie potrafi tego skonfigurować, a zabierali się na 3 razy, najpierw brakowało jakiegoś wpisu w dnsach, potem wpis był zły, następnie musieli coś zmienić na całym serwerze. Minął miesiąc, odkąd sklepy internetowe moich Klientów nie mogą funkcjonować - odbija im maile. Nam poczta firmowa również zaczęła szwankować. Hekko ma to ładnie mówiąc w d*** ;) pomimo tego, że prosiłem, jeżeli to pomoże, o pomoc na migrację na VPS, który mogę opłacić na rok z góry. Dzwonię - nikt nie potrafi nic powiedzieć. Sprawę przekierowują do administratorów, którzy chyba żyją w innych Państwach, bo nie mogą niczego skonfigurować poprawie, ani skontaktować się w celu wyjaśnienia problemu. Więc każdy mój mail i telefon kończył się czekaniem na nic. Nikt z Hekko nie skontaktował się ze mną w celu udzielenia pomocy.

 

W związku z tym po wielu latach będę szukał u konkurencji.

 

Jak ktoś ma zwykłą stronkę i potrzebuje hostingu za 50zł, to polecam. Jak ktoś ma większe potrzeby, żeby po drugiej stronie siedziały jednostki o zdolnościach technicznych, to zapomnijcie. Padnie Wam poczta na koncie? To padnie na ponad miesiąc i wszyscy będą to mieli w d*** :)

 

Przepraszam za słownictwo, ale czuję złość i bezradność. 


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników