Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* * * - - 4 głosów

[dyskusje] Hekko.pl

[dyskusje] Hekko.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
332 odpowiedzi na ten temat

[dyskusje] Hekko.pl

#1 Tomasz Fiedoruk

Tomasz Fiedoruk

    BOSS

  • WHT+
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4762 postów

Napisany 19 grudzień 2011 - 15:45

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostin...ie/13-hekko-pl/
Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/13-hekko-pl/
  • 0

#2 Nmar

Nmar

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 85 postów

Napisany 05 grudzień 2012 - 16:16

Mam jak najbardziej pozytywne doświadczenia z ta firmą. Korzystałem z vps (ostatecznie wybrałem jednak sldc) aktualnie mam tam tylko hosting, wszystko ok, strona śmiga tak samo szybko jak na vps, szybka pomoc, mają fajną promocję z 50% zniżką, opłaca się wziąć jakąś usługę na kilka ms lub rok. Do vps-ów oferują tez darmowy dns z panelu (panel solusvm). Ogólnie wszystko ok, także polecam.

Edytowany przez Nmar, 05 grudzień 2012 - 16:32.

  • 0

#3 Adam.w

Adam.w

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 8 postów
  • Imię:Adam
  • Nazwisko:Wawrzyn

Napisany 10 grudzień 2012 - 13:52

Mam również dobre doświadczenia z hekko. Hosting dedykowany działa stabilnie, ceny przystępne. Gdybym miał zdecydować się na vpsa to rozważyłbym jeszcze ovh(kimsufi) - niższa cena niż w hekko, wyższe parametry.
  • 0

#4 exec

exec

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 33 postów
  • Skąd:Łódzkie.

Napisany 02 styczeń 2013 - 17:04

Kiedyś miałem, nie było większych problemów, dość dobry kontakt z BOKiem.
  • 0

#5 M.I.R.E.K

M.I.R.E.K

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisany 07 styczeń 2013 - 20:52

Świetna obsługa klienta, technicznie wszystko super a jakość usług bombowa.
  • 0

#6 Gość_marder_*

Gość_marder_*
  • Goście

Napisany 23 styczeń 2013 - 18:35

 jakość usług bombowa.

 

Bomba o największej mocy wybuchła 9 stycznia, kiedy to wyłożył się im serwer S4.

Na szczęście nie trzymam u nich niczego ważnego, ot blog na wordpressie i trochę grafik.

Muszę też napisać że obiecali wszystkim użyszkodnikom z tego serwera przedłużenie hostingu o 3 m-ce gratis, jako zadośćuczynienie za te kłopoty.

 

Mam u nich konto od jakichś trzech lat, jak na razie nie mam większych powodów do narzekań.

W skali 10 punktowej, oceniam ich na 8.


  • 0

#7 resweb

resweb

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisany 24 styczeń 2013 - 12:53

Korzystam, jestem zadowolony i mogę polecić firmę hekko - od lat.


  • 0

#8 exec

exec

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 33 postów
  • Skąd:Łódzkie.

Napisany 28 styczeń 2013 - 21:31

Ja krótko powiem, że wróciłem do aktywności w sieci i swój projekcik trzymam na hekko.pl. Wciąż podtrzymuje swoją wcześniejszą opinię i polecam. Nie mam większych zastrzeżeń. 


  • 0

#9 Gość__*

Gość__*
  • Goście

Napisany 28 styczeń 2013 - 23:22

Gorąco polecam. Żadnych problemów.


  • 0

#10 amstrad

amstrad

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisany 12 marzec 2013 - 22:12

Witam,

 

czy waszym zdaniem limit pakietu medium+, wytrzyma forum IPB i wordpress  ? (łącznie 2000uu)


  • 0

#11 pmarek

pmarek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań

Napisany 16 marzec 2013 - 19:30

Korzystałem w ich przypadku z seo hostingu i przez okres ponad roku mam jak najbardziej pozytywne odczucia. Plus za szybki kontakt z supportem.


  • 0

#12 mondziu

mondziu

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 239 postów

Napisany 28 marzec 2013 - 13:12

Mam u nich konto już kilka lat, postawionych na nim wiele serwisow i obyło się bez problemów. Suport reaguje bardzo szybko. Cenowo również wymagają pozytywnie, padów nie zauważyłem. Jest ok.


  • 0

#13 bold91

bold91

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisany 30 marzec 2013 - 13:06

Również mam konto, nie uświadczyłem problemów. Może oprócz tego, że czasem występuje błąd z aktualizacją WP :)


  • 0

#14 Futerko22

Futerko22

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 6 postów

Napisany 03 kwiecień 2013 - 17:50

Korzystam z ich usług juz od kilku miesięcy i musze polecić tą firme.

Dobry i szybki kontakt.

Jak narazie brak awarii z ich strony.


  • 0

#15 mondziu

mondziu

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 239 postów

Napisany 16 kwiecień 2013 - 12:33

O jakiej aktualizacji WP piszesz? Automatycznych, czyli takich które realizowałeś samodzielnie, pod systemem?


  • 0

#16 akon

akon

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Imię:Alan
  • Nazwisko:Andersen

Napisany 04 maj 2013 - 16:32

Korzystałem z usług tej firmy i jak najbardziej jest godna polecenia. Szybki kontakt w razie problemów. POLECAM.


  • 0

#17 Darszboss

Darszboss

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisany 07 maj 2013 - 21:18

Polecam szczerze,fakt mam konto od maja,ale mój brat ma go od zawsze
Nie mam pojęcia co to są awarie na hekko.pl lub jupe.pl

 


  • 0

#18 GaleriaSEO

GaleriaSEO

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 10 postów
  • Firma:SEMPROFIT

Napisany 15 maj 2013 - 12:21

Firma zdecydowanie warta polecenia. Świetny support praktycznie 24/7, podobnie jak Darszboss nie wiem czym są problemy z hostingiem w ich przypadku.


  • 0

#19 smutny

smutny

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisany 12 lipiec 2013 - 15:25

zamieszczam wymianę maili z biurem Hekko.

 

ja

Dzień dobry,

chciałbym wiedzieć z jakiego konkretnie powodu konto olajuwon zostało "odrzucone" przez administratora? niepokoi mnie to tym bardziej, że dokonałem wpłaty za trzy miesiące. Proszę o "przywrócenie" tego konta o ile to możliwe.
 
Pozdrawiam,

 

 

oni

 

 

Witam serdecznie,

Posiada Pan już inne konto klienta, oraz usługę hostingową.

 

ja

 

 

Rozumiem, konto na mail 
XXX zostało założone na moją prośbę przez znajomego, zamówiony został serwer, ale zapomniałem o tym całkowicie, w tym czasie znajomy testując konto, instalował na nim jakieś skrypty, co mi się nie podobało, więc zamówiłem inny serwer, chcąc zrezygnować z poprzedniego - do czego chyba miałem prawo. Serwer działał kilka godzin, po czym został odrzucony przez administratora. Postanowiłem wobec tego założyć nowe konto i zamówić nowy serwer, który także został odrzucony. Co mam w takim razie zrobić? Opłaciłem już serwer na okres trzech miesięcy, mam rozumieć, że pieniądze te przepadły, bo obecnie nie mam ani serwera, ani złotówek?

 

oni

 

 

Witam serdecznie,

Proszę używać tylko i wyłącznie pierwotnego konta.

 

ja

 

 

OK, rozumiem, jednak serwer, który zamówiłem na tamtym koncie także został z nieznanych mi przyczyn odrzucony. I zapytam po raz trzeci: co z pieniędzmi, które wpłaciłem na poczet usuniętego przez Pańską firmę konta?

 

oni, dwa pod rząd

 

 

Witam serdecznie,

Pańskie zgłoszenie zostało skierowane do realizacji przez odpowiednią osobę, proszę o cierpliwość.

 

 

 

Witam serdecznie,

Żaden inny serwer nie został odrzucony, pisze Pan nieprawdę. Nie otrzymaliśmy żadnej wpłaty na chwilę obecną.

 

ja

 

 

Witam równie serdecznie, żenujące podejście do klienta.
Zapewne mail o treści:
 
Informujemy, iż konto XXX zostało odrzucone przez administratora w
Hekko.pl. Powodem odrzucenia mogły być nieprawidłowości we
wprowadzonych danych.


W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt pod naszym adresem
e-mail: biuro@hekko.pl
 
wysłany do mnie na adres XXXX@o2.pl dzisiaj o 10:54 został przeze mnie spreparowany? Wpłaty nie otrzymali Państwo, bo dokonałem jej dzisiaj rano (na dane Transferuj.pl, ul. św. Marcin 61-808, Poznań, nr konta 10 1320 0022 0368 1112 2208 0416, tytuł przelewu XXX).
 
oni

 

Witam serdecznie,

Żenujące jest to, że nie czyta Pan w ogóle otrzymywanych wiadomości. Posiada Pan aktywną usługę hostingową. Koniec kropka.[/quote]

 

ja

 

 

Nie pytam Pana czy posiadam aktywną usługę hostingową. Zablokowali mi Państwo konto "jusuf" czy nie? Mam nadzieje, że tym razem zrozumie Pan moje pytanie, dla ułatwienia napiszę wielkimi literami: CO BĘDZIE Z PIENIĘDZMI, KTÓRE PAŃSTWU PRZELAŁEM? DLACZEGO BLOKOWANE SĄ USŁUGI HOSTINGOWE, KTÓRE ZAMAWIAM? CZY PRZYSŁUGUJE MI TYLKO JEDNA TAKA USŁUGA NA RAZ?

 

oni

 

 

Witam serdecznie,

Transakcja, którą Pan podał nie dotyczy konta klienta, do którego przypisany jest używany e-mail, zatem nie udzielę Panu żadnych informacji na ten temat.
Istotą sprawy jest informacja, którą otrzymał Pan już wcześniej. Temat został wyczerpany.

 

ja

 

 

W zasadzie nie do końca rozumiem Pańską wiadomość. Konto, które mi państwo zablokowali ("XXX") zostało zarejestrowane na adres e-mail, z którego właśnie piszę (XXXX). Na poczet tego też konta dokonałem wpłaty za trzy miesiące usługi hostingowej. Gdzie widzi Pan problem?

 

na tę wiadomość nie dostałem już odpowiedzi.

 

Edytowany przez smutny, 12 lipiec 2013 - 15:27.

  • 0

#20 mmmm21

mmmm21

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 301 postów

Napisany 12 lipiec 2013 - 16:15

Z góry przepraszam za offtopic. Na przyszłość płać kartą debetową/kredytową, będziesz mógł skorzystać z procedury chargeback w przypadku nie wykonania usługi, przy e-przelewie i zwykłym przelewie zwrot pieniędzy jest uzależniony od dobrej woli usługodawcy.


  • 10





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników