Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
- - - - -

[dyskusje] dhosting.pl

[dyskusje] dhosting.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
28 odpowiedzi na ten temat

[dyskusje] dhosting.pl

#1 Tomasz Fiedoruk

Tomasz Fiedoruk

    BOSS

  • WHT+
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4762 postów

Napisany 19 grudzień 2011 - 15:20

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostin.../1-dhosting-pl/
Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/1-dhosting-pl/
  • 0

#2 devon

devon

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 327 postów

Napisany 12 październik 2016 - 23:50

Wprowadzili nową stronę: https://dhosting.pl/ + usługę Elastyczny Web Hosting

Przyznam że wygląda genialnie - świetny autorski panel, aplikacja mobilna, firma od kilkunastu lat na rynku, litespeed, rozliczanie godzinowe dodatkowych zasobów, start od 200 zł rocznie. Jeżeli chodzi o tradycyjny rynek hostingu współdzielonego oferta rzeczywiście innowacyjna - trochę śmiałem się z tych ich wpisów na fb, jednak dziś przyznaje - szykuje się najlepsza usługa hostingu zarządzanego w polsce. Brawo, wreszcie coś nowego na rynku ;)


Edytowany przez devon, 13 październik 2016 - 01:03.

  • 0

#3 assasin

assasin

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 21 postów

Napisany 13 październik 2016 - 09:33

Bardzo nieczytelna strona.

Klikasz na sprawdz koszty hostingu i dowiadujesz się: niczego. https://dhosting.pl/...t-hostingu.html.

A faktyczna cena jedynego pakietu tutaj: https://dhosting.pl/...ny-hosting.html, dziwne bo zazwyczaj jest kilka pakietów.

Próba wyliczenia ich kalkulatorem najtańszego pakietu (wstawiając wszędzie 1) kończy się ceną: 638,52zł (53,21*12).

 


  • 0

#4 konsument123456

konsument123456

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisany 13 październik 2016 - 10:18

Bardzo nieczytelna strona.

Klikasz na sprawdz koszty hostingu i dowiadujesz się: niczego

Ja tam widzę ładny schemat o tym na czym polega sprawdzanie kosztów hostingu.... :)
 


A faktyczna cena jedynego pakietu tutaj: https://dhosting.pl/...ny-hosting.html, dziwne bo zazwyczaj jest kilka pakietów.

 

 

Widzisz sens pierdyliona pakietów jeśli masz pakiet elastyczny?

 

 


Próba wyliczenia ich kalkulatorem najtańszego pakietu (wstawiając wszędzie 1) kończy się ceną: 638,52zł (53,21*12).

 

Czytać ze zrozumieniem potrafisz?
Po wybraniu Elastyczny Web Hosting widnieje jak byk:
 

Elastyczny Web Hosting

  • 1 GB

    RAM

    Skalowalne

  • 1 GHz

    CPU

    Skalowalne

  • 50 GB

    Dysk SSD

200/rok

A poniżej:

"Potrzebujesz więcej zasobów? Oblicz koszt"

A niżej kalkulator o którym wspomniałeś.
A jeszcze niżej:

"Spokojna głowa! Dodatkowa moc włączana jest za Twoją zgodą i tylko w przypadku zapotrzebowania. Rozliczamy ją w modelu godzinowym."

 

Nie wystarczy oglądać obrazki :(

 


Edytowany przez konsument123456, 13 październik 2016 - 10:18.

  • 3

#5 is_wm

is_wm

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 939 postów

Napisany 13 październik 2016 - 11:00

To faktycznie rewolucja. Nikt nigdy wcześniej nie sprzedawał "hostingu dedykowanego", w którym w razie potrzeb można zmienić parametry...


  • 0

#6 devon

devon

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 327 postów

Napisany 13 październik 2016 - 11:44

@is_wm tutaj zaczyna się od trochę ponad 16 zł miesięcznie i mogę ustawić limity kwotowe do skalowania - usługa sama będzie się skalować na "trudne" godziny (jest skalowanie automatyczne - nie manualne). Pokaż mi jedną polską firmę z ofertą hostingu dedykowanego (w pełni zarządzanego) z takim rozliczeniem godzinowym zasobów. Ja niestety nie kojarzę żadnej takiej firmy.


Edytowany przez devon, 13 październik 2016 - 12:29.

  • 0

#7 AdamMac

AdamMac

    Nowy użytkownik

  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Poznań
  • Firma:Chwilówki pozyczki sp zoo
  • Imię:Adam
  • Nazwisko:Mac

Napisany 13 październik 2016 - 14:58

Bardzo podoba mi sie opcja modyfikacji paramerów i nie ukrywam ze przyiezam sie do skorzystnia z usług jednak coś co mnie irytuje to troche mało czytelny cenik wiem ze tu klient dobiera opcje i płaci jednak mogli by zrobic jakies przykłady łatwiejsze opcje.


  • 1

#8 MikeJones

MikeJones

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 208 postów

Napisany 13 październik 2016 - 23:38

devon:  w dobie 32 wątków po 2.6 GHz w dość tanich obecnie prockach typu E5-2640v3 raczej każda firma hostingowa "skaluje się" z użytkownikem, a nie daje mu domyślnie jakieś limity procesora i pamięci jak na VPSie za 8 zł.  Obecny sposób prezentacji i pomysł na hosting elastyczny wygląda jak rozliczanie pasażera w autobusie w zależności od spalonych litrów benzyny i roboczogodzin silnika, zamiast za przejazd bez informacji czy pod maską jest oszczędny i wydajny silnik euro6 czy może coś z lat 60 ;)


  • 0

#9 dhosting.pl

dhosting.pl

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 13 postów
  • Firma:dhosting.pl Sp. z o.o.

Napisany 14 październik 2016 - 12:19

Chyba każda poważna firma shared hostingowa chcąca utrzymać stabilność środowiska, posiada bardzo rozbudowane limity - my także je mieliśmy.
 
To prawda, że Klient chce, aby jego strony po prostu działały. Sama idea shared hostingu pozwala jednak na bezbolesne utrzymanie umiarkowanie popularnych serwisów. Ten problem miały rozwiązywać hostingi rozliczane na odwiedziny (popularne szczególnie na zachodzie), jednak aplikacja aplikacji nierówna. Zwykły WordPress nie zabierze tyle samo zasobów co PrestaShop z 1000 produktów.
 
Z punktu widzenia firmy hostingowej - czyli ludzi oferujących usługi hostingowe od 14 lat uważamy, że była duża luka w rynku polegająca na braku zarządzanej usługi, którą można byłoby skalować w zależności od potrzeby. Nie mówimy, że EWH jest dla każdego. Dla przykładu w tej chwili bardzo dużo naszych Klientów przenosi się z VPS na nową usługę i widzimy duże zainteresowanie usługą ze strony agencji marketingowych i generalnie stron, które już posiadają jakiś ruch.
 
Co do sprzętu, to nasze ostatnie zakupy aby przygotować się do startu usługi wyniosły duże xxx tys. złotych. Jak chcesz, to podrzucimy fotki na priv :)

  • 2

#10 devon

devon

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 327 postów

Napisany 14 październik 2016 - 12:32

W sumie możecie tutaj jeżeli istnieje taka możliwość coś napisać o specyfikacji maszyn na którym pracuje cały EWH.

 

@MikeJones - niby masz rację ale tutaj ciągle rozmawiamy o pewnej "hybrydzie" i zasobach dedykowanych ale zarządzanych. Oczywiście masz rację ze 1GHz/wątek/rdzeń na atomie/i7/xeon nie jest równy sobie ;). Jednak firma która 14 lat jest na rynku, ma poważnych klientów raczej nie sądzę że przy nowej platformie zainwestowali w procesory "poprzedniego życia".

 

Mimo wszystko z tego co widzę to pierwsza oferta którą zarządzasz jak zwykłym współdzielonym a dodatkowo masz zasoby na godzinę. Zawsze fajnie widzieć jak rozwiązania typowo "big" są udostępnianie kowalskiemu.

 

Z materiałów przeczytałem że możesz zdefiniować dodatkowe wydatki dzienne/tygodniowe/miesięczne.

 

Ja nie mówię że dhosting wprowadził rewolucję bo podobne skalowanie na amazonie mam od kliku lat (połączone z API gdzie zasoby na bierząco są dodawane i zmieszane - 2 klasyczne maszyny dedykowane i dodatkowa moc na chmurze w przypadku ruchu). Oczywiście można kupić jakiś serwer na chmurze z auto skalowaniem, zatrudnić admina/skonfigurować samemu i osiągamy podobny efekt. Jednak doliczając cenę serwera + koszt administracji (nawet cena DA/innego panelu lub jak w tym przypadku licencja komercyjnego webservera) nie zmieścimy się w tym co oferują. Korzystałem z dhosting dawno i raz im nawet wpadkę wypomniałem z pracownikiem który coś zamieścił w nieodpowiednim miejscu, jednak poza tym wszystko działało stabilnie. Fajnie że polskie firmy wprowadzają takie typowe "chmurowe" myślenie w zakresie hostingu - brzmi może jak marketingowy bełkot ale to dobry krok właśnie w tą stronę.


Edytowany przez devon, 14 październik 2016 - 13:01.

  • 0

#11 Mateusz Sojda

Mateusz Sojda

    Software engineer

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 357 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Firma:WHT

Napisany 16 październik 2016 - 15:47

Hej, a jak jest u nich teraz z supportem? Ktos moze podzielic sie opinia? Jakas warta uwagi interwencja kryzysowa, dzieki ktorej mozecie pochwalic ich technikow? ;) Lub moze cos co wam nie pasowalo?


  • 0

#12 Gość_Pokuć_*

Gość_Pokuć_*
  • Goście

Napisany 16 październik 2016 - 16:02

Support na wysokim poziomie. Czas oczekiwania na odpowiedź jest bardzo krótki, nawet o tak egzotycznej godzinie jak 2 w nocy :) Udzielane odpowiedzi są do rzeczy i pisane zrozumiałym językiem. I nie ma dla nich rzeczy niemożliwych :)


  • 4

#13 jacekk

jacekk

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Firma:TITTLE.pl
  • Imię:Jacek
  • Nazwisko:Kurzawa

Napisany 08 listopad 2016 - 17:44

Dhosting.pl ma właśnie problem. https://dpanel.pl - padł. Strony nie działają, brak mojego IP [109.95.158.1] na pingu . Nie ma nic. Ciekawe, ile to potrwa....


  • 0

#14 dext

dext

    Często na forum

  • Użytkownicy
  • 68 postów
  • Imię:Krzysiek

Napisany 08 listopad 2016 - 17:53

Raczej przeciążony :)

Wystąpił nieoczekiwany problem :(

Nasi specjaliści zostali poinformowani o problemie i pracują nad jego usunięciem.
Prosimy o cierpliwość i ponowienie próby w późniejszym czasie.

Jeśli potrzebujesz pilnie się z nami skontaktować
prosimy zadzwonić do naszego Biura Obsługi Klienta
(22) 292-01-01


  • 0

#15 Gość_Pokuć_*

Gość_Pokuć_*
  • Goście

Napisany 08 listopad 2016 - 23:35

Każdemu może się zdarzyć niewielka awaria. Na plus informacje na social mediach. Nie bardzo rozumiem tylko dlaczego chwilowa niedostępność usługi powoduje zdziczały atak hejtu jakby przynajmniej wyleciało wszystko w kosmos. Chwilę nie działało, firma poinformowała co i jak, były podawane bieżące komunikaty, nie było chowania głowy w piasek, po dłuższej chwili wszystko wróciło do normy.


  • 3

#16 is_wm

is_wm

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 939 postów

Napisany 09 listopad 2016 - 08:26

Nie bardzo rozumiem tylko dlaczego chwilowa niedostępność usługi powoduje zdziczały atak hejtu jakby przynajmniej wyleciało wszystko w kosmos.

Jest takie powiedzenie "kto sieje wiatr, zbiera burzę". Im większy marketing o za***istości, tym większa potem awantura jak się coś psuje. Przekonała się o tym już niejedna firma, która np. straciła nagle stan zen ;)


  • 4

#17 jacekk

jacekk

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Firma:TITTLE.pl
  • Imię:Jacek
  • Nazwisko:Kurzawa

Napisany 09 listopad 2016 - 11:07

Każdemu może się zdarzyć niewielka awaria. Na plus informacje na social mediach. Nie bardzo rozumiem tylko dlaczego chwilowa niedostępność usługi powoduje zdziczały atak hejtu jakby przynajmniej wyleciało wszystko w kosmos. Chwilę nie działało, firma poinformowała co i jak, były podawane bieżące komunikaty, nie było chowania głowy w piasek, po dłuższej chwili wszystko wróciło do normy.

 

Podanie informacji o awarii nie jest jak piszesz "zdziczałym atakiem hejtu". Skąd Ci coś takiego w ogóle przyszło do głowy? Może wskaż miejsce, gdzie taki atak miał miejsce. Samo odnotowanie awarii jako faktu, który wystapił może być różnie interpretowane, to jeszcze mogę zrozumiec, ale żeby tak dalece posunąć się w nadintepretacji to juz jest niepojęte. Wygląda na to, że niektórzy userzy są tak rozemocjonowani, że lepiej wógle tu nic nie pisać w obawie przed takim właśnie "zdziczałym atakiem hejtu". 


  • 0

#18 Gość_Pokuć_*

Gość_Pokuć_*
  • Goście

Napisany 09 listopad 2016 - 11:14

Informacja mailowa od CEO dhosting.pl:

 

 

Szanowni Klienci,

W dniu wczorajszym, od godziny 16 wystąpiła niedostępność części naszej infrastruktury. Sukcesywnie począwszy od godziny 16:45, nasi administratorzy uruchamiali kolejne serwery. Około godziny 19:30 liczba usług online wynosiła ponad 98% stanu, natomiast do godziny 23:30 przywróciliśmy ostatnie usługi.

Niedostępność nie wynikała z przeprowadzenia ostatnich modernizacji ani z kwestii zwiększonego ruchu sprzedażowego. Problem był spowodowany złożoną awarią systemów zasilania (w tym zapasowego), co spowodowało utratę zasilania w kilku szafach w których ulokowane są nasze serwery.

W imieniu całego zespołu dhosting.pl, przepraszam Państwa za wczorajszą niedostępność. Jest to pierwsza taka awaria w naszej historii, z której już wyciągnęliśmy pierwsze wnioski i konsekwencje.

 

Nie mówię że są jedyną firmą która tak postępuje ale niektóre mogłyby się od nich nauczyć postępowania w przypadku wystąpienia awarii.


  • 0

#19 likufanele

likufanele

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 234 postów

Napisany 09 listopad 2016 - 13:25

 

Podanie informacji o awarii nie jest jak piszesz "zdziczałym atakiem hejtu". Skąd Ci coś takiego w ogóle przyszło do głowy? Może wskaż miejsce, gdzie taki atak miał miejsce. Samo odnotowanie awarii jako faktu, który wystapił może być różnie interpretowane, to jeszcze mogę zrozumiec, ale żeby tak dalece posunąć się w nadintepretacji to juz jest niepojęte. Wygląda na to, że niektórzy userzy są tak rozemocjonowani, że lepiej wógle tu nic nie pisać w obawie przed takim właśnie "zdziczałym atakiem hejtu". 

 

To chyba raczej ty nadinterpretujesz. Poprzez "zdziczały atak hejtu" Pokuć pewnie miał na myśli falę negatywnych odpowiedzi użytkowników (i innych trolli) pod informacją o awarii zamieszczoną przez Dhosting. ;)


  • 1

#20 Gość_Pokuć_*

Gość_Pokuć_*
  • Goście

Napisany 09 listopad 2016 - 13:49

Lamenty na fejsie:

 

 

I jak tutaj mieć u was poważny duży serwis internetowy? Porażka Panowie.

 

Ufff jak dobrze ze weszlam na FB, a już chciałam skorzystać:-) Jednak skorzystam ale z oferty konkurencji:-)

 

Doskonale rozumiem niepokój klientów o swoje strony czy pliki. Mając jeszcze na uwadze niedawną historię z firmą obok gdzie okazało się że wszyscy zadawali sobie pytanie "czy jest z nami admin?" rozumiem te obawy. Tyle tylko że taki lament zupełnie w niczym nie pomoże (w dodatku kiepsko to wygląda) a i sama firma to zupełnie inny, wyższy poziom jakości i zarządzania.


  • 1





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników