Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tomiz

formularz kontaktowy

Polecane posty

witam, mam przygotowany formularz kontaktowy w html i potrzebuje teraz zrobić to tak aby wysyłało to bezpośrednio na maila bo nie znam się na php jeszcze :)

<!--formularz kontaktowy-->
       <div class="grid_8 alpha">
       <h4>Kontakt</h4>
       <p>Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy.
               Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy.</p>  

	<form id="contactform" method="post" action="" class="validateform">
		<div id="errormessage">
		</div>
		<div id="sendmessage">
			Twoja Wiadomość została wysłana, dziękujemy!
		</div>
		<ul class="cform">
			<li><label for="name">Imię:</label>
			<input type="text" value="" name="name" id="name" class="fancyinput" data-rule="maxlen:3" data-msg="proszę podać imię!!" /><div class="valmsg"></div></li>
			<li><label for="email">E-mail:</label>
			<input type="text" value="" name="email" id="email" class="fancyinput" data-rule="email" data-msg="Proszę podać poprawny adres email!" /><div class="valmsg"></div></li>
			<li><label for="message">Wiadomoć:</label>
			<textarea rows="10" cols="62" name="message" class="fancyinputarea" id="message" data-rule="maxlen:10" data-msg="Proszę wpisać wiadomość!"></textarea><div class="valmsg"></div></li>
			<li><input type="submit" value="Wylij" class="fancybutton simple small_shadow" name="submit"/></li>
		</ul>
	</form>

       </div>
       <!--koniec formularza-->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://scripts.ringsworld.com/form-processors/form2mail/form2mail.php.html

Wygląda na w miarę bezpieczny (tzn. ma dość przemyślane mechanizmy ochronne przed spamowaniem).

Przed użyciem wypadało by tylko kodowanie zmienić (z ISO-8859-1 na ISO-8859-2).

Edytowano przez kafi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GrandBB