Skocz do zawartości
yadue

[wirtualny] poszukiwania w zastępstwie mzhostu

Polecane posty

Co potrzebuje:

 

- 10gb dysku,

- minimum 300gb miesięcznie

- bazy danych, domeny - bez limitu

- cPanel

- Ruby On Rails - opcjonalne, ale miło widziane,

- budżet około 300zł,

- transfer serwisów od aktualnej firmy,

- profesjonalna obsługa - nad tym muszę się rozpisać:

* jeżeli po błędzie obsługi technicznej coś nie będzie u mnie działać - firma to poprawia,

* jeżeli serwer sypie błędami i ja ci to zgłaszam - sprawdź to, a nie rzucaj oszczerstwami na forum, że się nie znam,

* jeżeli pokazuje ci gdzie twoja usługa kuleje - zajmij się tym (teksty w stylu "to nie należy do moich obowiązków" mnie nie interesują),

* wymagam także miłej obsługi.

 

Niestety aktualna firma mzhost podwinęła kitę, jak zacząłem zwracać uwagę na temat, że coś nie chodzi u nich na maszynie (z prostego powodu - chciałem by nie mieli ewentualnie problemów z innymi klientami) - zainteresowanych zapraszam do odpowiedniego tematu na tym forum. Mam nadzieję, że jest na tym forum na tyle profesjonalna obsługa, która jest w stanie mi zapewnić "zamieszkanie".

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Zacznij samemu być miłym to dostaniesz to samo. Jak będziesz buraczył to się nie dziw że każda firma z tobą rozwiąże umowę. W dodatku terroryzujesz i stresujesz kobietę.

 

Swoją drogą, wiecie dlaczego najwięcej Polaków jest w niebie ? Bo za narodowość dostają 10 punktów przy rekrutacji na start :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(teksty w stylu "to nie należy do moich obowiązków" mnie nie interesują)

Czyli jeśli wg widzimisię Wielmożnego Hrabiego owe "kulenie" usługi polegać będzie np. na tym, że nie ma dołączonego darmowego BMW, to firma nie ma prawa odpisać owemu hrabiemu czegoś w stylu spadaj na bambus, bo to nie należy do umownych obowiązków bo pan hrabia się fochnie i zacznie obsmarowywać firmę w internecie...

 

Z takim budżetem to powodzenia. Może jeśli to był by miesięczny, to ktoś jeszcze zechciał by się podjąć. Ale 300zl rocznie przy takim Wielmożnym Hrabim to wręcz samobójstwo.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Określiłbym to bardziej jako Świadomy Czarny PR niż jako samobójstwo.

 

300zł rocznie bez tych gwiazdek z przyzwoitą jakością jest ciężko osiągalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja napiszę inaczej: skoro się tak za***iście znasz na wszystkim, to weź VPSa i sam sobie poinstaluj i pokonfiguruj, będziesz miał tak jak chcesz, żaden niedobry admin Ci niczego nie spieprzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Nie odnosicie wrażenia że to klient który za określoną cenę, powiedzmy 400 PLN rocznie, domaga się 102% Uptime, wszystkie funkcje no-limit, support 24/7/365 + konieczny czas reakcji do 5 minut inaczej będzie lament na WHT, darmowej administracji serwera, transfer 5 TB na miesiąc + obsługa która będzie chciała znosić jego fochy i inne zachowania rodem z EMO.

 

Chłopie, ogarnij się i więcej pokory. Z takim nastawieniem każda firma ci podziękuję a pozostałe sobie zapiszą i odmówią ci hostowania stron. MZone i tak długo z tobą wycierpiał, nawet za długo bo ja po kilku ticketach i mailach bym ci podziękował od razu wraz z przepadkiem wpłaconej kasy co by było zgodne z regulaminem. MZone ci na do widzenia poszedł na rękę. Uszanuj to i przestań się użalać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie teraz czuję się jak frajer utrzymując konto za 300zł w kei.pl, które nie spełnia nawet jednej trzeciej twoich wymagań... Kurcze i jeszcze od czasu do czasu mają czelność mi napisać, że przekraczam jakieś tam limity CPU. Wstydu normalnie nie mają - za te trzysta złotych to jak im karzę skakać to mają pytać jak wysoko.

 

A już tak na serio to pogódź się z tym, że z takim budżetem jesteś jednym z setek drobnych klientów danej firmy- kupujesz budżetową usługę dla mas, a nie zindywidualizowane rozwiązanie pod swoje potrzeby. Myślę, że wielu osobom wydaje się, że kupują coś innego niż kupują w rzeczywistości. Mając taki budżet miesięczny możesz mieć zarządzany vps i oczekiwać przynajmniej w pewnym zakresie indywidualnej obsługi nakierowanej na Twoje potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Przydało by się zdjęcie i na ścianę. Tych klientów już nie obsługujemy ;)

Niestety to jest codzienność bo co n-ty klient to niestety furiat od pierwszego maila ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Polecę Ci Site5 z którego korzystam aktualnie posiadając podobne wymagania jak Ty i wszystko wydaje się być ok, support 24/7 dostępny również przez livechat 24/7, "w drodze" serwery w Polsce.

W podpisie mym masz info co do darmowego testu usługi przez miesiąc bez żadnych zobowiązań. Sprawdź i przetestuj ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie odnosicie wrażenia że to klient który za określoną cenę, powiedzmy 400 PLN rocznie, domaga się 102% Uptime, wszystkie funkcje no-limit, support 24/7/365 + konieczny czas reakcji do 5 minut inaczej będzie lament na WHT, darmowej administracji serwera, transfer 5 TB na miesiąc + obsługa która będzie chciała znosić jego fochy i inne zachowania rodem z EMO.

Niestety, ale tacy są właśnie klienci, którzy "przychodzą" z WHT. Nie wszyscy oczywiście, ale sporo takich przypadków jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety częściowo jest to wina samych firm, które w trakcie łapania klientów często przesadzają, oferując więcej, lepiej, szybciej za mniej... Większość użytkowników tego forum (a przynajmniej tych stałych użytkowników) ma pojęcia jak to działa w rzeczywistości i nie oczekuje cudów za grosze, ale ci mniej "obryci w temacie" mogą często odnieść mylne wrażenie, że da się za niewielkie pieniądze kupić ekstra usługę ze wszystkimi bajerami i przede wszystkim supportem, który będzie znosił każdą ich zachciankę 24/7/365. Nie każdy musi zdawać sobie sprawę z tego, ile tak naprawdę kosztuje prawdziwy support. Może po prostu czas zacząć informować klientów uczciwie, za co płacą? Dobry regulamin + SLA, które ma sens byłoby chyba najlepszym rozwiązaniem. Niestety mentalność ludzka jest taka, że wielu patrząc, że konkurencja z Allegro daje 5x więcej i SLA 99,9% dostępności za 10zł/miesiąc wybierze tego tańszego, nie myśląc o tym, że Biedronka to nie delikatesy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Po części masz rację. Ale jest jeszcze jakieś minimum kultury, współdziałania, dobrej woli. Kto robi w BOKu ten wie jakie, wcale nie rzadko, można maile odebrać. A odpisać trzeba zawsze i na poziomie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Z jednej strony klient = kasa, z drugiej jeżeli kobieta ma żyć w strachu i stresie to nie lepiej sobie takiego odpuścić i niech sobie idzie do konkurencji, ja będe miał spokój, konkurencja sobie zarobi, w końcu go wywali, zarobione pieniądze wydadzą na pół litra żeby odreagować a gostek będzie miał tylko poważanie w krzakach :D Bo we wszystkich firmach będzie wisiała gęba klienta z napisem pod groźbą utraty zdrowia nie obsługujemy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robiłem swego czasu w BOKu anglojęzycznego hosta, ale z takimi wariatami się na szczęście nie spotykałem. Może dlatego, że klientami w większości byli Jankesi, a u nich nie ma takiej ułańskiej fantazji? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tymi obiecankami to faktycznie chyba jest coś na rzeczy. Ja w swojej firmie (nie hostingowej) mam regulamin, a w nim co dokładnie oferuję i dokładnie wymieniam "minimum", które klient otrzyma. Oczywiście staram się zawsze aby dać klientowi więcej niż to minimum, ale uczciwie piszę czego można oczekiwać, a co jest "plusem".

 

Klienci furiaci się zdarzają, ale wtedy grzecznie odsyłam do regulaminu co w 80-90% uspokaja sytuację. Oczywiście zawsze znajdzie się mały procent, któremu zawsze wydaje się, że mimo coś tam, ale na szczęście sytuacje takie zdarzają się niezmiernie rzadko dosłownie na palcach jednej ręki w skali roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje wymagania NIE SĄ wygórowane. Dla mnie jest to co najmniej dziwne, że "zaskoczyła" treść mojego posta. Widocznie jesteście przyzwyczajeni do złego traktowania - ale to wasza sprawa. Większość z was nawet zapewne nie zaznajomiła się z treścią tematu, a nawet więcej z góry przekreśliła to co mówię, ponieważ powiedziałem źle na mzhost - szanowanego użytkownika tego forum. Krótko mówiąc nikt z was nie wie jakie prowadziliśmy rozmowy a każdy cwaniak, dwa odsyłam do odpowiedniego tematu.

 

Są pewne rzeczy, których się nie robi - na przykład psucie witryn użytkownikom i odmowa ich poprawienia. Od samego początku coś było nie tak z kontaktami ja - mzhost. Nie wiem czy było to to, że chciałem by usługa za którą zapłaciłem po prostu działała. Nigdy natomiast nie wystąpiła taka sytuacja w firmach: justhost, grandhost, az, home, nazwa, ovh.

 

Uprzedzając inne wypowiedzi - posiadam jeszcze dedyka oraz inne konto hostingowe. Teraz poszukuje hostingu "unlimited", ale tak na prawdę to wykorzystywać będę więcej transferu(powyżej 150gb) oraz wraz z czasem pojemność dysku (powyżej 3gb).

Edytowano przez yadue (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moje wymagania NIE SĄ wygórowane.

Skoro żądasz odpowiedzi na wszystkie twoje widzimisię które sobie uwidzisz (bo nie życzysz sobie odpowiedzi, że coś jest poza możliwościami/kompetencjami) to IMO są to bardzo wygórowane wymagania.

Bo jak zaczniesz marudzić, żeby dali ci zatankowane BMW, to co ci mają odpowiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, robicie z WHT kółko wzajemnej adoracji. Jeżeli ktokolwiek krytycznie wypowie się o jednej z lubianych firm udzielających się na forum zaraz huzia na niego. Nie jesteście w stanie spojrzeć z dystansu na opisywany problem. Fakty są takie (poprawcie mnie, jeżeli się mylę): MZone Group przeniosło konta na nowy serwer o innej konfiguracji, klientowi przestały działać 2 serwisy. Przestały działać z winy klienta? Nie. W takie sytuacji ma prawo wymagać, by firma rozwiązała problem? Tak. Czy klienci byli wcześniej informowani o przenosinach? Jeżeli nie, to tak się nie robi. Przed zmianami w DNSie trzeba im było dać tymczasowe domeny na nowym serwerze do testów. Gdyby te problemy wyszły w testach a nie w produkcyjnym serwisie wszyscy uniknęliby stresu. Z rozmowy z klientem cytowanej przez MZone Group nie wynika by klient był chamski, wulgarny, jedynie zirytowany (jak się później okazało tym, że support sprawdził inną domenę i twierdził, że działa). Inne wypowiedzi tego klienta na forum też nie są chamskie. Nie macie wglądu w korespondencję z klientem, ale wszyscy zgodnie założyliście, że to klient był tym złym. Ponieważ zdarzają się histeryczni klienci z nieuzasadnionymi pretensjami to na tym forum każdy klient nie ma racji. Nie mam nic do MZone Group, ale wygląda na to, że tym razem po prostu dali ciała. Plus za to, że chcieli problem rozwiązać, minus, że zajęło im to kilka dni.

 

W ogłoszeniu, które dał yadue nie ma nic dziwnego/niestosowne/obraźliwego - dlaczego dostał tyle minusów?

 

@kafi - wyrywanie zdań z kontekstu jest manipulowaniem.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy klienci byli wcześniej informowani o przenosinach?

Byli informowani. Nawet pomogli rozwiązać nie jeden problem związany z przenosinami, który nie wyniknął z winy firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Chłopaki, robicie z WHT kółko wzajemnej adoracji. Jeżeli ktokolwiek krytycznie wypowie się o jednej z lubianych firm udzielających się na forum zaraz huzia na niego. Nie jesteście w stanie spojrzeć z dystansu na opisywany problem. Fakty są takie (poprawcie mnie, jeżeli się mylę):

Poprawiam Cię bo się mylisz: gwoździem do trumny był STYL WYPOWIEDZI (już nie będę kwalifikował czy chamski, wredny czy jakikolwiek; negatywny) i podejrzewam, że wszyscy się w odniesieniu do tego wypowiadali. Tym bardziej, że za dużo o całym konflikcie w ujęciu technicznym nie było. Ja do problemu się nie mieszam i nie odnoszę bo "Jarek, nie pier*ol, nie było cię tam", oceniam tylko to co widać w tej dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MZone Group przeniosło konta na nowy serwer o innej konfiguracji, klientowi przestały działać 2 serwisy.

 

Na kilkaset kont, problem wystąpił z jednym, może dwoma klientami. Ponadto dwa serwery działały równocześnie przez długi czas, stale monitorowane i żadnych ticketów. Niestety pliki .htaccess mają to do siebie, że wystarczy zmienić przecinek i już strona nie działa.

 

Kolejny problem jaki się pojawia wśród młodych ludzi (??klientów firm) to żądania. Coś nie działa, ok zgłasza się na helpdesk i wykonujemy. Ale jak ktos pisze, krzyczy, stawia wykrzykniki, niestety nie robi się miło.

Nie mam nic do MZone Group, ale wygląda na to, że tym razem po prostu dali ciała.

Być może kiedyś będziesz w takiej samej sytuacji, wtedy zmienisz zdanie,.

Z rozmowy z klientem cytowanej przez MZone Group nie wynika by klient był chamski, wulgarny,

Nie wszytko widzisz, nie wszystko wiesz. Lepiej podaruj sobie komentarze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprawiam Cię bo się mylisz: gwoździem do trumny był STYL WYPOWIEDZI (już nie będę kwalifikował czy chamski, wredny czy jakikolwiek; negatywny) i podejrzewam, że wszyscy się w odniesieniu do tego wypowiadali.

 

 

Pokaż, proszę, próbkę tego STYLU WYPOWIEDZI, bo szczerze nie wiem co Was do takiej reakcji na krytykę klienta skłoniło.

 

 

Na kilkaset kont, problem wystąpił z jednym, może dwoma klientami. Ponadto dwa serwery działały równocześnie przez długi czas, stale monitorowane i żadnych ticketów. Niestety pliki .htaccess mają to do siebie, że wystarczy zmienić przecinek i już strona nie działa.

 

Jeżeli obydwa serwery działały równolegle i można było samemu sprawdzić czy wszystko działa to ok. Pytanie do yadeu czemu wcześniej tego nie sprawdził.

 

 

Kolejny problem jaki się pojawia wśród młodych ludzi (??klientów firm) to żądania. Cos nie działą, ok zgłasza się na helpdesk i wykonujemy. Ale jak ktos pisze, krzyczy, stawia wykrzykniki, niestety nie robi się miło.

 

Jasne, ale nie mówimy o problemach, jakie pojawiają się wśród młodych ludzi, tylko tym konkretnym kliencie. Czy ten klient krzyczał, stawiał wykrzykniki? Nie ma na ten temat słowa w Twoich wcześniejszych wypowiedziach, ale wszyscy założyli, że ponieważ są tacy klienci to i ten jest taki. Jak było, wiecie Wy i klient. Mój post jest przede wszystkim krytyką pozostałych uczestników dyskusji na tym forum.

 

 

 

Być może kiedyś będziesz w takiej samej sytuacji, wtedy zmienisz zdanie,.

 

Byłam, zdania nie zmienię. Jeżeli klient problem ma z mojej winy to problem ja rozwiązuje, ale przede wszystkim nie dopuszczam do takiej sytuacji. Celowo napisałam "wygląda na to", bo z tego co napisałeś wynikało, że klienci dostali maile po fakcie w poniedziałek, nie wspomniałeś, że klienci wcześniej mieli możliwość przetestowania kont w nowym środowisku.

 

 

Nie wszytko widzisz, nie wszystko wiesz. Lepiej podaruj sobie komentarze.

 

Napisz to samo do reszty, bo mają dokładnie takie same informacje, co nie przeszkadza im komentować. Tyle, że komentują w pozytywny dla Ciebie sposób. Jeżeli im nie zabraniasz komentować to podaruj sobie jakiekolwiek uwagi do mnie na ten temat.

 

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×